Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laine esiintyy kuin juontaisi Pikku Kakkosta lapsille. Kiusallista katseltavaa!
Koettakaa nyt tajuta, että tämä on käsikirjoitettu viihdeohjelma. Susanna tee tasan niin kuin käsketään. Samoin kuin tekevät "kilpailijatkin". Eivät esim. itse valitse kappaleitaan tai asujaan.
Uskaltaakohan sanoa, mutta ihan pakko todeta, että Dannyn Helmin heiveröinen ja epävireinen ääni tuli mieleen tuosta PB:n Tiinan lauluäänestä.
Minulle tulee tuosta konstasta vaikutelma, ettei ole kovin huumorintajuinen. On vihaisen oloinen? Voin olla väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarkko ja Konsta olivat mielestäni tänään parhaat.
Ja Lauri
Loreen-veto oli ihan kelpo Saralta.
Jarkko oli huikee. Hienot sanatkin välittyi. Viulu oli super.
Meiju välitti sanat paremmin kuin Bess. Ekan kerran oikein kunnolla tajusin, mistä tässä laulettiin. Liike ja esitys oli kökköä.
Konsta oli ihan supersexy. Sekä laulu että olemus. Hitto kun tajuais potentiaalinsa.
Lauri oli paljon parempi kuin sen alkuperäinen Heroes-ruotsalaislaulaja.
Ihanan vanhanaikainen Maria. Just tollanen on minunkin mielestä euroviisu.
Mikael oli ihan kauhea, jopa parodialajissa. Oikea putosi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee tuosta konstasta vaikutelma, ettei ole kovin huumorintajuinen. On vihaisen oloinen? Voin olla väärässä.
Olet. Olen nähnyt sen livenä esiintymässä. On huumorintajuinen.
Maria on hyvä laulaja, mutta Katson sineen taivaan -tyylinen iskelmälallatus ei sovi hänelle ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Esittää olevansa hauska ja humoristinen, mutta oikeasti on hyvinkin tosikko. Ottaa itseensä herkästi ja suhtautuu asioihin kovin ryppyotsaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Konstahan on todella hauska ja huumorintajuinen, kun on viime vuosina nähnyt hänen haastattelujaan ja katsonut videoita keikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvisi viimeistään sekin että portion boys pimu ei osaa todellakaan laulaa sitten yhtään. En ole noin heikkoa ääntä kuullut ehkä koskaan
Ei. Ja tajusin tänään, että sen tanssi on yhtä kökköä kuin Meijulla, vaikka se on pieni ja siro. Luulisi jaksavan liikkua eri lailla kuin Meiju tamppaa.
Tanssitaidolla ei ole mitään tekemistä ihmisen koon kanssa. Sirous ei tee ihmisestä tanssijaa eikä isompi koko ole este tanssitaidolle.
Joo ei, mutta Meijun huonokuntoinen huohotus meinaa pilata laulunkin. Ammattitanssijat nyt vaan on usein pieniä ja kevyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuo tyrkkypoppoo lentää samantien ulos ja vie sen Mikaelin mukanaan.
No niinhän se lähtee. On jo Ruutu plussassa.
Ja Suvas ensi viikolla.
Tästä ohjelmasta on täysin mennyt maku, kun aina etukäteen joku spämmää seuraavan putoajankin.
Viime kaudella ei ollut sitä ongelmaa, kun ohjelma tehtiin livelähetyksinä.
Niinpä. Silloin oli mukavasti jännitystä artisteillakin, kun ohjelma tuli livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet. Olen nähnyt sen livenä esiintymässä. On huumorintajuinen.
Esiintyessä on roolissa. Oikeasti ei ole huumorintajuinen, vaan aika tosikko.
t. eri
Mariahan lauloi upeasti. Lauri esitti paremmin ton biisin kuin Måns. Konsta ja Jarkko on lahjakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvisi viimeistään sekin että portion boys pimu ei osaa todellakaan laulaa sitten yhtään. En ole noin heikkoa ääntä kuullut ehkä koskaan
Ei. Ja tajusin tänään, että sen tanssi on yhtä kökköä kuin Meijulla, vaikka se on pieni ja siro. Luulisi jaksavan liikkua eri lailla kuin Meiju tamppaa.
Tanssitaidolla ei ole mitään tekemistä ihmisen koon kanssa. Sirous ei tee ihmisestä tanssijaa eikä isompi koko ole este tanssitaidolle.
Joo ei, mutta Meijun huonokuntoinen huohotus meinaa pilata laulunkin. Ammattitanssijat nyt vaan on usein pieniä ja kevyitä.
Mistä lähtein Meiju on ollut ammattitanssija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susanna Laine esiintyy kuin juontaisi Pikku Kakkosta lapsille. Kiusallista katseltavaa!
Koettakaa nyt tajuta, että tämä on käsikirjoitettu viihdeohjelma. Susanna tee tasan niin kuin käsketään. Samoin kuin tekevät "kilpailijatkin". Eivät esim. itse valitse kappaleitaan tai asujaan.
Liikaa vaadittu näiltä urpoilta ymmärtää näinkin yksinkertaista asiaa. Nön nön nöö.
Vierailija kirjoitti:
Ai hemmetti kun meinasin tikahtua nauruun Konstan esityksen aikana. Ei ehkä kannattaisi lähteä imitoimaan Damianoa tuolla "karismalla".
Muhun puree Konstan epävarma sporttinen seksikkyys enemmän kuin sen jauhogigolon.
Taas alkaa kohta joku uus laulukilpailu! Kohta kaikki vähänkään laulutaitoiset julkkikset kisaa tuolla keskenään. Puuuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtein Meiju on ollut ammattitanssija?
Tässä ohjelmassa olisi hyvä olla.
ei ole kaksinen ohjelma, melkein yhtä huono kuin maikkarinkin vastaavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai hemmetti kun meinasin tikahtua nauruun Konstan esityksen aikana. Ei ehkä kannattaisi lähteä imitoimaan Damianoa tuolla "karismalla".
No tämä. Vähän sama kuin joku Muhoksen kesäteatterin näyttelijä yrittäisi vakuuttavasti olla kuin Brad Pitt.
Bradihan on aina ollut ihan mitäänsanomaton.
Toivottavasti laine putoaa.