Tähdet, tähdet 2023 virallinen
Kommentit (2384)
Nyt on kyllä pakko sanoo että tämän kauden kattaus on mennyt täysin vihkoon.. teema Rockfest..ja biisitkin on kaikkea muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laine on luiskaperse.
Täysin samaa mieltä. Ja lauta.
Arvioikaa nyt samaan syssyyn miestenkin perseet ja rintalihakset?
Hetki sitten laitoin viestin Mikaelin naismaisesta takapuolesta.
Lauri Mikkola on teknisesti hyvä laulaja, mutta hänen tulkinnoissaan on jotain kylmää ja kolkkoa. Eihän tämä Beibi ole edes mitään kunnon rokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo äänet on aivan persseestä, kirjaimellisesti?
Alapeukuttajat, teilläkö kuuluu hyvin musat vastaanottimistanne?
Mulla kuuluu ihan normaalisti. Aika kovalla kyllä on äänet.
Älytv vai vanhempi? Musta tuntuu että älytv:ssä vähän parempi mutta ei hyvä siltikään.
Samsung älytv on mulla.
Täällä LG äly. Vaihdoin musiikkiasetuksen muuhun niin laulu alkoi kuulua paremmin mutta bändistä ei kuulu kuin rummut ja kitara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laine on luiskaperse.
Mikä se semmoinen on? 😂
Semmoinen, joka sivulta katsoessa on tasasinen. Jopa sisäänpäin viettävä alaosastaan.
Konstan esitys oli hyvä, mutta persoona on tosi ylimielinen. Olisi kiva tykätä hänestä, muttei pysty.
Aika kovalla on pakko pitää äänet, muuten vähän tökkii. Nyt huomasin.
Kaikilla naisilla ei onneksi ole pers ku ladon ovet. SusannaLaine on sopusuhtainen mut täs ohjelmas mäkään en niin pidä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo äänet on aivan persseestä, kirjaimellisesti?
Alapeukuttajat, teilläkö kuuluu hyvin musat vastaanottimistanne?
Mulla kuuluu ihan normaalisti. Aika kovalla kyllä on äänet.
Älytv vai vanhempi? Musta tuntuu että älytv:ssä vähän parempi mutta ei hyvä siltikään.
Samsung älytv on mulla.
Täällä LG äly. Vaihdoin musiikkiasetuksen muuhun niin laulu alkoi kuulua paremmin mutta bändistä ei kuulu kuin rummut ja kitara.
Bändi tosiaan kuulostaa rämisevältä.
Onpa huonosti suunniteltu puvustuksen ja lavastuksen/valojen värit keskenään. Tuokin äskeinen hukkui taustaan lavalla.
Miesten ei pitäisi laulaa naisten lauluja ja naisten ei pitäisi miesten lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla ei onneksi ole pers ku ladon ovet. SusannaLaine on sopusuhtainen mut täs ohjelmas mäkään en niin pidä siitä.
Seuraavassa jaksossa sillä on valkoiset housut ja sivuprofiilista näkee litteyden.
Katsoimme ekan jakson, ja tätä toista alkuun. Sitten vaihdoimme ylen uutisiin. Kun ei nappaa, niin ei nappaa.
Susanna näyttää jännittävän näitä juontoja, kauhu paistaa kasvoilta. Harmi, en tajua miksi. Vois edes hymyillä joskus.
Lauri Vilpittömän iloinen tuomariston sanoista, ihana ja AITO. Toisin kuin esim. Hedberg.
Heillähän tosin on "poikabändi" El Quattro jossa lisäksi Mikael Konttinen, Teemu Roivainen ja Mikko Töyssy.
Laurin ääni ku noita-akalla, kauhee