Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso aikoo muuttaa vuokraamansa asuntoon, kun vuokralaisensa lähti!

Vierailija
09.04.2023 |

Puolisolla ollut siis kaksio, jota on vuokrannut vuosikausia, koko sen ajan kun ollaan oltu yhdessä. Ollaan naimisissa ja on yhteiset lapset, isot jo. Meillä ei ole mitään kriisiä tms, toki normaalia kinaa mitä yleensä pitkissä suhteissa.

Puolison omistamasta asunnosta lähti hänen pitkäaikainen vuokralaisensa. Puoliso ilmoitti, ettei aio laittaa asuntoa uudestaan vuokralle, vaan remppaa sitä ja pitää täst edes kuulemma kakkosasuntonaan. Sanoi viettävänsä siellä aikaa silloin kun olen yövuoroissa (eli nukun päivät) ja sanoo iloitsevansa, että saa sen asunnon sisustaa ihan niinkuin itse haluaa eikä tarvitse kuunnella minun musiikkiani soimassa tms!?

Ei kuulemma halua erota kuitenkaan ja maksaa edelleen meidän yhteisestä kodista saman verran kuin ennenkin.

Mitä tästä pitäis ajatella..?!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten jännä, että oletetaan sukupuoliroolien olevan päinvastoin kun ap sanoi. Itsekin aluksi oletin

Minä arvasin siitä kun sanottiin että puoliso. Ja siitä että itse haluisin naisena myös tehdä samoin.

Vierailija
42/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisustit sit vissiin miehen ulos kodistasi. Ei tunne sopivansa sun mattosi ja sohvasi ja verhojes kanssa.

Minä olen mies. Puoliso on saanut melkolailla sisustaa täällä, toki olen sanani sanonut mm. tapettivalintoihin ja olen halunnut kajareilleni tilaa, eikä puoliso oikein siedä kuuntelemaani musiikkia. En kyllä kovin usein kuuntele, ehkä pari kertaa viikossa.

Ap

Kajarit argh... Sinkkuuden parhaimpia puolia on äänentoistolaitteiden puute. Ymmärrän täysin vaimoasi.

Sinkkuuden paras puoli on, että kajarit saavat olla isot. Kotona en kuuntele musiikkia oikeastaan yhtään, mutta minulla on mökki, jossa käyn pari kertaa kesässä luukuttamassa täysillä musaani ja juon olutta montakin päivää putkeen. Aina yksin.

Olen useamman lapsen äiti. Haluan vain että kaikki on hiljaa. Melusaastuttajien pitäisikin elää yksin. Mieluiten luolissa maan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai maksullisten naisten kotikäynnit kiikarissa?

Puolisoni on nainen...

Minä olen siis mies.

Ap

Tämä oli yllätys.

Vierailija
44/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorolainen on toiselle vaativa kumppani. Hän kokee raskaaksi olla hiljaa päivällä. On ehkä introvertti, joka kaipaa omaa tilaa. Haluaa olla hiljaa, tai kuunnella mieleistään musiikkia. Haluaa toipua omaksi itsekseen, jolloin hänellä on myös enemmin annettavaa. Hän haluaa olla vapaa sanomattomistakin määräyksistä.

Meillä ei kukaan saanut koskaan kuunnella musiikkia tai telkkaria, muuta kuin langattomilla kuulokkeilla. Pienessä asunnossa se oli hyvä ratkaisu, kun omia huoneita ei ollut.

Vierailija
45/45 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriisiltä kuulostaa. Anna toteuttaa suunnitelmansa, kyllä se pian huomaa että ei sitä *sinkku*elämää olekaan enää tossa iässä niin kaksista elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän