Petteri Orpo ei halua Jussi Halla-ahosta ministeriä
Jonka vuoksi arvopohja-kokkareet eivät saa mitään aikaan, kannattiko äänestää tyhjää?
Kommentit (69)
Ensi viikolla lystiä riittää, kun orpelo, purtelo ja työmies Putkonen ryhtyvät rakentamaan Suomea.
Siinä heikompia hirvittää, miten käy, pudotaanko Eu:sta ja siirrytään markka-aikaan ja lypsämään lehmiä. Ja naiset nyrkin ja hellan väliin.
Urpolle ei ole koskaan demokratia maistunut, kun se on ollut "väärää". Eli äänikuningas on sitten väärän värinen. Vitunurpo ei tajua, että tässä maassa kansa päättää äänesämällä. Teuraaksi pitäis viedä.
Olen itse yllättynyt siitä, kuinka moni suomalainen on kokkarien kanssa samaa mieltä siitä, että työllä ei tarvitse tulla toimeen.
Kokkarien ideologia on jokseenkin ristiriidassa, kun toisaalta haluavat leikata sosturvaa jne, mutta kuitenkin palkat pitäisi saada niin alas, että työssäkävijäkin tarttee sosturvaa pärjätäkseen täällä riistovaltiossa. Millä kokkarit ajatteli että suomalaiset elää, jos työstä saatava palkka ei riitä ja kuitenkaan sosturvaakaan ei pitäisi saada?
Vierailija kirjoitti:
Problems of Proto-Slavic Historical Nominal Morphology: On the Basis of Old Church Slavic.
Hitto, julkisin rahoinko tuokin väitöskirja on pusattu? Kyllä olisi kirveellä töitä.
Seuraavan kerran kun sivistyspersut ja -kokkareet käyvät twitterissä arvostelemaan Akatemian rahoittamia tutkimushankkeita täytyykin ujuttaa tuo sekaan 🙂. Zumba-Jussikin saa vähän palautetta työstään. Rakentavasti, toki.
Petteri ei tajua eikä välitä, ettei kukaan halua Orposta pääministeriä. Tai no joo, jokunen kokkari haluaa mutta sillä ei ole merkitystä.
Toivottavasti demarit ja persut muodostaa tulevan hallituksen ja kokkarit päätyy oppositioon.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yllättynyt siitä, kuinka moni suomalainen on kokkarien kanssa samaa mieltä siitä, että työllä ei tarvitse tulla toimeen.
Kokkarien ideologia on jokseenkin ristiriidassa, kun toisaalta haluavat leikata sosturvaa jne, mutta kuitenkin palkat pitäisi saada niin alas, että työssäkävijäkin tarttee sosturvaa pärjätäkseen täällä riistovaltiossa. Millä kokkarit ajatteli että suomalaiset elää, jos työstä saatava palkka ei riitä ja kuitenkaan sosturvaakaan ei pitäisi saada?
Älä unohda kokkarien intoa rahdata halpatyövoimaa jostain pimeimmästä Afrikasta...
Mikä voisikaan mennä pieleen...??
Vierailija kirjoitti:
Suomi kaipaakin muinaiskirkkoslaavin erityisosaamista, erityisesti ministeritasolla.
Sisäministeri Krista Mikkonen - biologi
Sos. terv. ministeri Aino-Kaisa Pekonen - lähihoitaja
Ympäristöministeri Maria Ohisalo - köyhyystutkija
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä "palkat alas" -fetissi sulla on? Ei vaan päin vastoin. Palkat ylös ja siitä perittävä vero niin alas kuin mahdollista. Ei kokoomus ole koskaan ikinä ajanut mitään "palkat alas" juttua. Herää pahvi, sanois Taru.
Problems of Proto-Slavic Historical Nominal Morphology: On the Basis of Old Church Slavic.
Hitto, julkisin rahoinko tuokin väitöskirja on pusattu? Kyllä olisi kirveellä töitä.