Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kesäksi mekko?

Vierailija
09.04.2023 |

Aiotteko käyttää sitä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaappi täynnä mekkoja. Rakastan mekkoja

Sama juttu! Omistan paljon mekkoja ja odotan, että pääsee käyttämään myös kesäisiä kevyitä mekkoaja. Talvella käytän neulemekkoja, viileinä kesäpäivinä maksimekkoja. Tori.fi löysin kivan mekkopaketin, mistä sain itselleni uusia mekkoja kesään. Vähän vaihtelua ja virkistystä jokapäiväiseen arkipukeutumiseen.

Vierailija
62/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, sanoisin että 25-30 mekkoa. Ja tottakai käytän, alasti on niin ikävä kulkea kun aikuiset tuijottaa ja lapset itkee. Omistan ainoastaan yhdet collegehousut ja niitä käytän vain kotipihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta vähän tekisi mieli.

Sakke

Vierailija
64/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin yli 200 mekkoa on - vaatekaappini koostuu suurimmaksi osaksi mekoista.

ja tyypillisen naisen tapaan johonkin lähtiessä uliset, ettei sinulla ole mitään päällepantavaa.

Vierailija
65/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 20. 

Vierailija
66/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekkoja on ja monta! Käyttäisin kyllä, jos säät vain suosisivat... Onneksi on jotain juhlia ja menoja tulossa vielä tänä kesänä, jossa pääsee käyttämään ja loppuvuodesta (talvilomalle) etelänreissu tulossa.

Mä käytän mekkoja Suomessa 365 päivää vuodessa ilman mitään ongelmia. Siis minkälainen sää pitäisi olla, jotta voi laittaa mekon?

Vierailija
67/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin yli 200 mekkoa on - vaatekaappini koostuu suurimmaksi osaksi mekoista.

Kauheaa. Mulla on yksi musta ja yksi valkoinen joita asustan ja väitän olevani paljon tyylikkäämpi.

Vierailija
68/71 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkakin lainaan vanhaa viestiä niin sinun ei tarvitsisi pestä päällisvaatepyykkiä kuin kerran vuodessa. Aivan järjetön määrä vaatteita. Miten tuosta määrästä enää edes muistaa mitä kaikkea on ja miten ne päättyvät kaikki säännöllisesti päälle?

Rakastan myös mekkoja ja hameita, mutta ei mulla ole kuin ehkä 10. En käytä kuin mekkoja, hameita, juoksutrikoita ja vaellushousuja. Farkkuja, tmv en omista kun ne ovat ällöttäviä. 

Vierailija
69/71 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkakin lainaan vanhaa viestiä niin sinun ei tarvitsisi pestä päällisvaatepyykkiä kuin kerran vuodessa. Aivan järjetön määrä vaatteita. Miten tuosta määrästä enää edes muistaa mitä kaikkea on ja miten ne päättyvät kaikki säännöllisesti päälle?

Rakastan myös mekkoja ja hameita, mutta ei mulla ole kuin ehkä 10. En käytä kuin mekkoja, hameita, juoksutrikoita ja vaellushousuja. Farkkuja, tmv en omista kun ne ovat ällöttäviä. 

Itsekin omistan paljon vaatteita, pidän siitä että on vaihtelun varaa. Ei tarvitse samoilla joka päivä kulkea. Lisäksi vaihdan kotiin tullessa aina vaatteet, jonkin mukavan mekon. Töissä käytän myös mekkoja, mutta niitä en käytä yleensä kotona ollessa. Talvella on mekkoja, jotka kesällä liian kuumia. Joten tuleehan noista aika paljon. Ja käytettynä usein ostan vielä kesäksi jonkun mekon. Ihan vaan piristykseksi.

Vierailija
70/71 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

t miäs 55v

Vierailija
71/71 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa kotona olen aina kesämekossa. Ihanan vapauttavaa.

T. Söpö Audimies