Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein pienen (4km) kävelylenkin koiran kanssa.

Vierailija
09.04.2023 |

Kaksi muovipussillista tuli kerättyä luonnosta ja kadunvarsilta muoviroskaa.

Siis otin mukaani vain muoviroskat, miksi ihmiset heittävät roskansa maahan ja luontoon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän hyvä työ siellä, kiitos.

Itse kävelin järven jäällä koiran kanssa ja ällöttää, miten paljon koiran pashaa on jäällä. Kevät tulee ja kaikki uppoaa järveen, ellei nyt lokit syö pois.

Vierailija
2/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei koiraa.Mutta kävelen  yksin joka päivä läpivuoden ajat 12km. Vastaan tulee tutuja koiran omistajia ja saan luvalla heidän koiria silittää.Aina ne kohtaamiset mahtavia ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus linnut ottavat roskiksesta roskia ja levittelee. Voi mennä myös tuulen mukana.

Vierailija
4/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siinä nyt hyvesignaloi. Ompa erinomainen luonnonystävä ja vieläpä kovakuntoinen, kun piyää 4km lenkkiä pikkuisena.

Hurraa, hienoa, olet hyvä ihminen, ollaan muut kateellisia tai ihaillaan sua suuresti!

Riittikö?

Vierailija
5/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siinä nyt hyvesignaloi. Ompa erinomainen luonnonystävä ja vieläpä kovakuntoinen, kun piyää 4km lenkkiä pikkuisena.

Hurraa, hienoa, olet hyvä ihminen, ollaan muut kateellisia tai ihaillaan sua suuresti!

Riittikö?

Taidat itse heitellä roskat luontoon, kun noin repii?

Itse kiitän ap:ta. On aina ihana huomata, että on muitakin, jotka siivoavat. Itse olen kiertänyt siivoamassa jo reilut 40 vuotta ja aina vaan jatkuu.

Sitä en ymmärrä, että miksi kouluissa/päiväkodeissa ei ole tällaista "roskapäivää". Jokainen pystyvä luokka/ryhmä liikkeelle ja sen lisäksi, että lapset saavat vaihtelua ja ulkoilmaa, he oppivat myös siivoamaan jälkiään.

Vierailija
6/6 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jätit koiran paskat sinne?