Tapailunainen kyselee jatkuvasti
Henkilökohtaisista asioista.
Ollaan tapailtu nyt noin kuukausi ja laitoin merkille, että kyselee tosi paljon asioista joista en itse välittäisi puhua.
Esim huonosta perheestäni, joihin en ole kauheasti väleissä, olen kyllä sen sanonut. Sitten myös menneistä yms.
Asia ahdistaa, onko syy minussa?
Tuntuu, että minua kuulustellaan, eikö näitä voisi selvittää pikkuhiljaa?
Kommentit (82)
Mikä on tapailun ja seurustelun ero?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vaan on tommosia. Sano sille että häiritsee.
En tykkää sanoa suoraan, että asia vaivaa.
Kyllähän se pitäisi ymmärtää ja nähdä, että on vaivaantunut.
Muutenkin häiritsee ajatus, että jos sanon niin loukkaan häntä.
Ja ehkä ei silloin välitä olla kanssani.
Ap.
Ette ole vaan sopivia toisillenne, ei kannata jatkaa.
Seeking hoito ei kysele.Ottaa maksun käytetystä ajasta.Vaihda siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa narsistilta joka käyttää urkkimaansa myöhemmin hyväkseen. Älä kerro.
Olen tätäkin miettinyt, että haluaako udella päästäkseen satuttamaan.
Ehkä vaistoaa, että olen tälle altis.
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaan tutustumiseksi
Kutsutaan kyllä, mutta jokaisella on oikeus määrittää mihin tahtiin ja kenelle avautuu mistäkin asiasta. Ei kaikkea tarvitse kertoa, vaikka joku utelee. Jos kerran haluaa olla suhteessa, niin ehtiihän siinä tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole vaan sopivia toisillenne, ei kannata jatkaa.
Voitko avata vähän?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Seeking hoito ei kysele.Ottaa maksun käytetystä ajasta.Vaihda siihen.
Tarkoitatko maksullista.
Asia ei kiinnosta.
Ap.
Et taida olla valmis parisuhteeseen. Keskity vain niihin yhden yön juttuihin, jos tutustuminen ei kiinnosta
No eihän hän etukäteen voi tietää että nuo asiat on aplle vaikeita. Varmaan luulee kyselevänsä ihan tavallisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaan tutustumiseksi
Kutsutaan kyllä, mutta jokaisella on oikeus määrittää mihin tahtiin ja kenelle avautuu mistäkin asiasta. Ei kaikkea tarvitse kertoa, vaikka joku utelee. Jos kerran haluaa olla suhteessa, niin ehtiihän siinä tutustua.
Aika loppuu kesken, jos jokaisen deittiehdokkaan kanssa pitää vatvoa ja pyöritellä kuukausitolkulla ennen kuin voi kysyä lempiruokaa tai lempiväriä syvällisempää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa narsistilta joka käyttää urkkimaansa myöhemmin hyväkseen. Älä kerro.
Olen tätäkin miettinyt, että haluaako udella päästäkseen satuttamaan.
Ehkä vaistoaa, että olen tälle altis.
Voi myös vaistota, että sinulla on asioita joita haluat peitellä. Uuteen suhteeseen liittyy aina kaikenlaista riskiä, kun ei tunne toista. Kyselemällä ihmissuhteistasi hän yrittää muodostaa kuvaa siitä, miten toimit muiden kanssa. Eli miten voisit toimia hänen kanssaan.
Normaalit ihmiset tutustuvat toisiinsa siten että kertovat asioistaan ja osoittavat kiinnostuksensa sillä että kyselevät toisen asioista. Kyseletkö sinä hänen asioistaan? Tuntuu että hän ei saa sinusta mitään irti, ja yrittää epätoivoisesti keksiä jotain jutun juurta jolla saisi sinut avautumaan, ja toivoo että sitten sinäkin kiinnostuisit hänen asioistaan. Ihan ystävyyssuhteissakin puhutaan omista asioista toisille, se on niinkuin se idea.
Huono perhetausta on redflag, olisin ap:n tapailukumppanina jo varpaillani. Kokemus todistanut että huonot välit perheeseen tarkoittaa yleensä tunnevaikeuksia, sitoutumisvaikeuksia ja huonoa itsetuntoa. Ilmeisesti ap:llakin paljon käsittelemättömiä asioita taustallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tapailun ja seurustelun ero?
Tapailu ei ole mitään vakavaa vielä, mutta seurustellessa mietitään jo yhteistä tulevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsutaan tutustumiseksi
Aika loppuu kesken, jos jokaisen deittiehdokkaan kanssa pitää vatvoa ja pyöritellä kuukausitolkulla ennen kuin voi kysyä lempiruokaa tai lempiväriä syvällisempää
Onneksi jokaisen kanssa ei tarvitse. Dumppaisin ap:n ja siirtyisin seuraavaan.
Aika ilkeitä kommentteja.
En välitä vastata enempää.
Ap.
Jotkut vaan on tommosia. Sano sille että häiritsee.