Olen ollut 7 vuotta vapaamuurarien jäsen. Haluatteko kysyä aiheesta jotakin
Kommentit (179)
https://www.tv7.fi/arkki/isannan-poydassa/vieraana-juhani-julin_p15677/
Tässä puhttiin liian paljon vapaamuurareistä, jonka jälkeen puhuja "kuoli" (tapettiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko aloittajaa, koska kyseessä on saatanallinen järjestö, jonka asioista ei voi keskustella julkisesti. Jos puhut heidän salaisuuksistaan, niin puhuja murhataan.
Tässä saatanallinen järjestönne:
Tässä elokuvassa puhuttiin pikemminkin Illuminatista kuin vapaamuurareista.Kun Illuminatin tavoite on saavutettu, he hankkiutuvat eroon myös vapaamuurareista.Heitä ei enää tarvita, he ovat tehneet likaisen työnsä.
Olisin sikavarovainen, jos mua yritettäisiin tuohon saada. Poispääsy ei ole helppoa.
Illuminatteja - maailman hallitsijoita kulissien takana - on vain tuhansia, vapaamuurareita on niin paljon. Kun likainen työ on tehty, vapaamuurareista päästään eroon.
Vapaamuurarit ovat marionettejä.
Paljonko vapaamuurarius maksaa? Paljonko siihen todellisuudessa menee rahaa?
Tiedän muutaman hyväuskoisen, tosiuskovaisen kuuluvan tähän järjestöön ja luulen, että häneltä kupataan siellä rahat.
Jumalaan nämä uskovat, ei saatanaan. Mitään pahoja aikeita heillä ei ole. Luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko vapaamuurarius maksaa? Paljonko siihen todellisuudessa menee rahaa?
Tiedän muutaman hyväuskoisen, tosiuskovaisen kuuluvan tähän järjestöön ja luulen, että häneltä kupataan siellä rahat.
Jumalaan nämä uskovat, ei saatanaan. Mitään pahoja aikeita heillä ei ole. Luulisin.
Niin, ainoastaan että heidän jumalansa on saatana. Tässä huomaat, että jonkun aikaa tämän ohjelman jälkeen tämä liian paljon puhuva vapaamuurari löydettiin kuolleena.
Yksi tapaus monien joukossa.
https://www.tv7.fi/arkki/isannan-poydassa/vieraana-juhani-julin_p15677/
Vapaamuurarit ei saa julkisesti puhua tai keskustella edes internetissä salaisuuksiaan, vapaamuurareissa enimmäkseen korkeita elitistejä, maailman vaarallisin järjestö joka määrää maailman kulun, suurin osa tapahtumista on tarkoituksella järjestetty aina loppuun asti niin kunnes oikea antikristus astuu näyttämölle.
https://books.google.fi/books/about/Bloodlines_of_the_Illuminati.html?i…
Tavalliset vapaamuurarit eivät kuuluu illuminaattiin, jos heillä ei ole oikeanlaisia verilinjoja.
Onko tästä jäsenyydestä ollut jotain hyötyäkin sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Hän ei itse ymmärrä, mihin hän on liittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei itse ymmärrä, mihin hän on liittynyt.
Kyllä vai ei? Ilmeisesti ei?
Vierailija kirjoitti:
En usko aloittajaa, koska kyseessä on saatanallinen järjestö, jonka asioista ei voi keskustella julkisesti. Jos puhut heidän salaisuuksistaan, niin puhuja murhataan.
Aivan niin.
Olen nähnyt netissä vapaamurarien naisjärjestön.
Laitetaan M-essu päälle. Tai ei laitetakaan.
Ihan kauhean isoihin salaisuuksiin pääsee käsiksi noin. Voit tietysti lukea samat asiat netistä.