IS: Timo Soini tylyttää: Jos tämä puolue tungetaan hallitukseen, kokoomus on kusessa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009509157.html
Tämä on kyllä niin totta, mitä Soini sanoo ja tuli mieleen, että onkohan menossa kokoomukseen jossain vaiheessa kun Petteriä niin kovasti kehuu.
Kommentit (116)
Timo Soini ei ole uskottava ollenkaan. Perusti puolueen, jonka menetti. Pääsi ministeriksi mutta teki samalla poliittisen itsarin, kun käänsi äänestäjilleen selkänsä. Nyt lausuu kielteisiä kommentteja siitä porukasta, jota oli joskus itse perustamassa.
Kuka Soinin suostuisi riesakseen ottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini ei ole uskottava ollenkaan. Perusti puolueen, jonka menetti. Pääsi ministeriksi mutta teki samalla poliittisen itsarin, kun käänsi äänestäjilleen selkänsä. Nyt lausuu kielteisiä kommentteja siitä porukasta, jota oli joskus itse perustamassa.
Ehkä hän ei halunnut puolueestaan ihan niin perseilevää kuin mikä siitä tuli. En tosin mikään Soini-fani ole, enkä persufanikaan, että ihan sama mulle.
Persut on populistipuolue ja jos se menee hallitukseen, se hajoaa. Tämä on ihan väistämätöntä. Lupaukset ovat niin ohuita.
Soini yritti joskus kantaa vastuunsa ministerinä ja miten kävi.
Vierailija kirjoitti:
Ja muu persuporukkako on uskottavia? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei halunnut puolueestaan ihan niin perseilevää kuin mikä siitä tuli. En tosin mikään Soini-fani ole, enkä persufanikaan, että ihan sama mulle.
Soini veljeili sen Tony Halmeen kanssa. Siitä liitosta seurasi, että persuihin liittyi väkivaltaa ja päihteitä ihannoivia ääliöitä. Nyt Soini sai puolueelleen kannatusta ja kokoa, mutta samalla Soini menetti otteen hommasta. Kukin voi itse arvioida, kävikö hyvin vai huonosti ja kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muu persuporukkako on uskottavia? 😄
Osa enemmän, osa vähemmän.
Mitä todellisia vaihtoehtoja kokoomuksella sitten oikeasti on, jos persut ei hallitukseen mene, eikä SDP:kään?
Soinin ja muiden persujen ulinoilla voi pyyhkiä persettä. Kuvottava ukko, kuin suoraan sikalasta tursuavine nenäkarvoineen.
Melonihattu hyppää vaan sen tunturinsa kyytiin ja lähtee vaikka mökille pohtimaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on partamauri?
Tarkoittaisikohan Putkosta.
Persujen kannattajat uskovat, että politiikka on helppoa. Mennään ministeriksi, sitten bensa on ilmaista, erotaan EU:sta eikä vierasmaalaisia enää ole. Oikeasti vaatii yhteistyötä ja kompromisseja, että saa edes jotain omia tavoitteitaan läpi.
Vihreätkin varmaan lopettaisivat kaiken luontoa kuormittavan toiminnan seinään, jos se olisi niin vain tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattajat uskovat, että politiikka on helppoa. Mennään ministeriksi, sitten bensa on ilmaista, erotaan EU:sta eikä vierasmaalaisia enää ole.
Vai uskovat sillä tavalla. Millaisia perusteita sinulla on esittää tuon väitteesi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Soini itse sen työmiehen sinne roudasi. Kaikki mikä persuissa on huonosti johtuu Soinista. Purra ei ole soinilainen tippaakaan.
Purra kuitenkin puolustaa työmiestä ja armonlaukaus-Luukkasta.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannattajat uskovat, että politiikka on helppoa. Mennään ministeriksi, sitten bensa on ilmaista, erotaan EU:sta eikä vierasmaalaisia enää ole. Oikeasti vaatii yhteistyötä ja kompromisseja, että saa edes jotain omia tavoitteitaan läpi.
Vihreätkin varmaan lopettaisivat kaiken luontoa kuormittavan toiminnan seinään, jos se olisi niin vain tehtävissä.
Mitäs yhteistyötä ja kompromisseja persuille on tarjottu?
Soini valehteli mulle 20 vuotta sitten. Ilmeisesti jatkaa samalla linjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä, jonka talliin kuului niin Tony Halme kuin Teuvo Hakkarainenkin, oikeasti varaa jeesustella perseilystä?
Perussuomalaisten suuntaan Soini lykkää roppakaupalla kritiikkiä.
Persujen puoluetoimiston partamaurit ovat jo antaneet tyylinäytteensä. Puoluesihteeri on rasite jo omienkin mielestä ja työmiehen tiistaina ilmestyvät muistelmat kertovat, mikä on tyyli ja sävellaji. Ettei tule yllätyksenä. Sama puolue kuin 2017 jälkipuolella, hän ryöpyttää.