Miten Jeesus on kuulunut Pääsiäisen viettoosi?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mietin näin alkojen kiinniollessa, että miten hitossa sen veden saa muutettua viiniksi.
Ottamalla vastaan Pyhän Hengen. Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.
Vituiksi mennyt kuin Jeesuksen pääsiäinen..
Katsonut youtubesta hengellistä contenttia, rukoillut, lukenut Raamatusta pääsiäisen ajan tapahtumista ja työmatkoilla kuunnellut pääosin RadioDeitä tai Patmosta.
M35
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäistä ei olisi minulle ilman Kristusta. Kääntyminen ortodoksiksi oli minun ihmisyyteni täydellinen muutos.
Surullista.
Ketä kiinnostaa joku 2000 vuotta vanha satuhahmo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäistä ei olisi minulle ilman Kristusta. Kääntyminen ortodoksiksi oli minun ihmisyyteni täydellinen muutos.
Surullista.
Surullista on egotäytteinen libidovetoinen liskoaivo, joka vallanhalullaan ja narsismillaan tuhoaa kaiken mitä hänessä on (koska sielua ei näissä olioissa ole).
Vierailija kirjoitti:
Kiitti jeesus että saadaan viettää pitkäviikonloppu palkallisena.
Kiitti ammattiliitot, että saadaan viettää pitkä viikonloppu palkallisena.
En usko satuhahmoihin.
4 päivän loma kyllä kelpaa. Kiitän siitä Juudasta. Se oli hyvä jätkä. M28
Pääsiäinen , Jeesus toi toivon ja anteeksiannon ja iankaikkisen elämän.
Nautin kun ajattelen kuinka Jjeus oli masokisti jolla alkoi seisomaan kun se naulattiin ristiin.
Ei kuulunut Yehosua Ben Yosef, tuo juutalaisradikaali millään tavalla pääsiäiseeni.
Kävin viime yönä pääsiäisyön messussa ja olen lukenut itsekseni Raamattua ja rukoillut mielessäni.
Juhlin valon lisääntymistä ja kevään tuloa, eikä siihen kuulu kenenkään roikottaminen kidutuspaalussa. Olette kyllä outoa sakkia jeesuksinenne.
Olen jakanut ja katsellut hauskoja jeesus-meemejä, esim. seksualisoituja maalauksia jeesuksen kärsimyksistä.
Samalla tavalla kun Joulupukki Jouluun.