Miten Jeesus on kuulunut Pääsiäisen viettoosi?
Kommentit (64)
Ai kuka? Joku meksikolainen tyyppi?
Pääsiäspupu on paljon mielenkiintoisempi satuhahmo.
Hesuksen tekemää lätkää olen poltellut.
Le petit Jesus en culottes de velour
Kävin kiirastorstain messusssa ja aion katsoa jumalanpalveluksen. Mielessäni olen toistanut sanoja Jeesus nousi kuolemasta, kuolemallaan kuoleman voitti.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kiirastorstain messusssa ja aion katsoa jumalanpalveluksen. Mielessäni olen toistanut sanoja Jeesus nousi kuolemasta, kuolemallaan kuoleman voitti.
ja haudoissa olevelle elämän antoi
Edelleen ihmetyttää että me siis oltiin hyviä tyyppejä, kun rääkättiin jumalan poika kuoliaaksi? Oltaisko vielä parempia, jos oltais rääkätty vielä enemmän? Saatu vielä enemmän syntejä anteeksi siitä hyvästä?
Ei mitenkään. Mikä päivä nyt on menossa sen raadon juhlimisen suhteen?
Söin ja annoin noidille suklaa-Jeesuksia.
Pääsiäinenhän alkaa vasta tänään. Kohta messu yms.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihmetyttää että me siis oltiin hyviä tyyppejä, kun rääkättiin jumalan poika kuoliaaksi? Oltaisko vielä parempia, jos oltais rääkätty vielä enemmän? Saatu vielä enemmän syntejä anteeksi siitä hyvästä?
Tämä on kysymys mitä voi kysyä vaikka koskelan pojilta.
Herättyäni mietin pitkään maailmanloppua ja miltä se näyttäisi.
Kävin kuuntelemassa Antti Nylenin puhetta kärsimyksestä, Jeesus mainittiin.
Yhtä paljon kuin Shiva, Buddha ja Kukulkan.
Kiitollisuutena siitä, että on hengähdystauko töistä tämän historiallisen jäänteen vuoksi. En kuulu kirkkoon, mutta ihana, että on tämä "miniloma". Kiitos Jeesus :D
Olen kuunnellut Youtubesta podcasteja, joissa juutalaiset kristityt Raamatun oppineet keskustelevat ja paneutuvat Raamatun eri kirjoihin. Kuinka Vanha Testamentti antaa viitteitä Jeesuksesta alusta saakka.
Mietin näin alkojen kiinniollessa, että miten hitossa sen veden saa muutettua viiniksi.
Jeesus tulee!! Oletko valmis?👿