Asia mitä et oppinut koulussa vaikka olit tunneilla?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Derivointi.
Mä niin kuin opin sen mutta en ikinä ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. Enkä enää muista koko derivoinnista mitään. Ruotsia opin mutta sekin on unohtunut kun ei sitä tarvitse.
Ruotsin ja englannin kielet, fysiikka, kemia. Ne kaavat on aivan utopiaa, vaikka olen ylioppilas A arvosanoilla.
Saksa! Osaan tasan kaksi lausetta, enkä niitäkään varmaan osaa oikein kirjoittaa; Ich liebe dich, ja se toinen on, ich bin studentin 😂.
Tanssimaan ei koulussa ees opetettu, mutta sitä en oppinut ees tanssitunneilla 😬
Vierailija kirjoitti:
Pesäpallo ja telinevoimistelu.
Onko koulussa joskus ollut telinevoimistelua? Siinä pukilla on kyllä pelleilty, mutta muuten??
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kieli.
Sama.
Lisäksi sitä en ole ikinä opintojen ulkopuolella tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kieli.
Mulle ruotsi ollut aina jotenkin helpompaa, kuin englanti 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesäpallo ja telinevoimistelu.
Onko koulussa joskus ollut telinevoimistelua? Siinä pukilla on kyllä pelleilty, mutta muuten??
Meillä oli 70-80-luvuilla. Olin surkea vaikka olen notkea ja osasin spagaatin. Oli se kivempaa kun se ikuinen pesäpallo.
Ruotsin kieli, äidinkieli, matematiikka, fysiikka, kemia, saksan kieli, ranskan kieli
Matemaattiset aineet jotain ihan perusjuttuja lukuunottamatta. Y(yc)-Ä=B. Siis mitä ihmettä?
Englannin kieltä en juurikaan oppinut koulussa, se mitä osaan on opittu vapaa-ajalla. Kemiasta en vieläkään tajua oikein mitään, vaikka korkeakoulututkintooni vaadittiin aika monta kemian kurssia.
Matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa. Ihan hepreaa ne ihme kaavat. No, sen verran matematiikkaa nähtävästi opin että olen pärjännyt työelämässä esim. laskuttajana 26vuotta.
Englannin kielioppia. Muistan kuinka tuskaa oli yrittää ymmärtää kalvoille kirjoitettuja sääntöjä ja pelätä joutuvansa vastausvuoroon.
Ruotsi koska ei kiinnostanut sekä tiesin etten sitä tule ikinä tarvitsemaan enkä tosiaankaan ole koskaan tarvinnut.
Ruotsin kieli.