Kokemuksia Natuk-ihonhoitosarjasta?
Sopiiko tuotteet reilu nelikymppisen rypistyvälle iholle?
Kommentit (6)
Minä tällaisena 28-vuotiaana finninaamana haluaisin tietää, että onko sarjan tuotteet sopivia helposti tukkeutuvalle sekaiholleni. Kasvovoide voisi olla yökäyttöön hyvä, jos se on paksu. Luin, että kasvovoide sisältää hampunsiemenöljyä, joka tunnetaan niin herkän ihon kuin rasvoittuvan ihon hoidossa. Hoitovesisuihke erityisesti kiinnostaa tuosta sarjasta päättäessäni, että aion vaihtaa kasvoveden hoitoveteen kunhan saan käytettyä Ekopharman karpalo-kasvoveden pois.
Haisee pahalta, koostumus kyseennalainen. Ostopäivää seuraavana päivänä heitin tuotteen sekajätteeseen.
Mulla Natuk merkin seerumi ja seon ollu mun ihon pelastus!! Ei oo tullu enää todellakaan samanlailla minkäänlaisia epäpuhtauksia. Ehdottomasti suosittelen ja ostan jatkossakin!
Minulla on nyt eka kertaa käytössä Natukin kosteuttava kasvovesi ja olen tykännyt kovasti! Olen 45-vuotias, kuivaihoinen ja ilmeisesti aikaisin vanhenevaa tyyppiä, joten kosteuttava kasvovesi on todella kovassa käytössä.
Toinen kiva on Frantsilan ruusuvesi. Olen käyttänyt myös paljon Laveraa, jota ei enää valmisteta, ja Whamisan organic toneria. Näistä kaikista Natuk on näin ekan pullon kokemuksella paras, joten ostan kyllä toisenkin kun tämä loppuu.
Hyvää Natukissa on myös kotimaisuus sekä suihkepakkaus, joka todella toimii. Kaikilla merkeillä ei näin ole.
^