Mikä on syy sille, ettei perheesi matkustanut pääsiäisenä minnekään?
Lapissa on moni lapsiperhe nauttimassa upeista keleistä rinteessä ja ladulla.
Miksi pääsiäinen teillä vietetään ihan kotona?
Kommentit (30)
Koska meidän lapset on niin huonosti kasvatettuja perseilijöitä, ettei niiden kanssa kehtaa lähteä minnekään lähikauppaa pidemmälle.
Mulla on ihan oikea loma kotona! Mies otti kaikki kolme lasta ja lähtivät kelkkailemaan pohjoisemmaksi anoppilaan. Harvinaista herkkua.
Itse lepään kotona. Ihanaa aikaa itselle. Lämmitän ulkosaunan, lenkkeinen ja syön suklaamunia lisäksi katson sarjoja. Ihana rauha.
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuoret tykkää olla näillä pidennetyillä viikonlopuilla ihan vaan kotona ja ladata akkuja. Syödään, saunotaan, nukutaan, katsotaan leffoja. Ulkoilupakkoakaan ei ole. Eikö ollakin kamala perhe?
Ei meilläkään ole ulkoilupakkoa, mutta kuka hullu näin upealla ilmalla olisi vain sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä nuoret tykkää olla näillä pidennetyillä viikonlopuilla ihan vaan kotona ja ladata akkuja. Syödään, saunotaan, nukutaan, katsotaan leffoja. Ulkoilupakkoakaan ei ole. Eikö ollakin kamala perhe?
Ei meilläkään ole ulkoilupakkoa, mutta kuka hullu näin upealla ilmalla olisi vain sisällä?
Pakkoko siellä on 12 tuntia olla? Täällä on metri lunta, ei hirveästi ole tekemistä, jos ei tuota koko aikaa jaksa liikkua.
Miksi pitäisi matkustaa johonkin? Ihanaa olla vain kotona rauhassa ilman että tarvitsee säntäillä sinne sun tänne
Raha nyt isoin syy ja Lappiin en olisi lähtenyt vaikka olisi rahaakin, sinne mennään silloin kun sesongit on ohi.
Ei me silti kotona istuta.
En käy ikinä Lapissa (En edes suvun mökillä). En myöskään laskettele. Jos laskettelisin, niin lomailisin sen vuoksi Alpeilla. Alpit on mun sielun maisema. Ihana paikka patikoida kesäisin. 4 päivän vuoksi en viitsisi matkustaa yhtään minnekään.
Meillä on alkamassa keittiöremontti, joten sitä pikkuhiljaa valmistellaan.