Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alamahakipu?

28.11.2006 |

Onko muilla ollut menkkamaista vatsakipua alkuraskaudessa?

Mulla ei hellitä kunnolla hetkeksikään ja aiemmissa rakskauksissa tätä ei ole ollut. Saapa nähdä meneekö kesken? Viikkoja 6+.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mut jos kipu on voimakasta, niin mene ihmeessä lääkäriin. Mulla tuo tarkoitti kohdun ulkopuolista raskautta. Kivut oli kyllä tosi kovat. Se on oikeasti vaarallinen tila, joten kannattaisi tarkistuttaa tilanne.

Vierailija
2/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskaudessa todellakin paljon menkkamaisia kipuja, sellaisia jomottavia tuntemuksia. Kuuluu asiaan, kun kohtu kasvaa ja harjoittelee.

Eli en olisi huolissani, ellein kipu muutu pistäväksi. Tosin ohimenevät viiltävätkin kivut ovat normaaleja kohdun kasvukipuja. Muutenkin koko lantion alue muuttuu ja löystyy heti alkuraskaudesta lähtien, joten kaikenlaisia tuntemuksia voi tulla. Riippuu hiukan odottajasta, että kuinka tarkasti itseään kuulostelee.

Hauskaa joulun odotusta!

Nalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihana poika syntyi rv 36+4. Joten kohdallani kivut olivat vaarattomia.

Nyt toista kuumeillen,

Nalle

Vierailija
4/4 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tämän kolmosen alkuviikkoina, tai oikeestaan vielä 11 viikollakin noita vatsakipuja, just tollasia menkkamaisia. Mutta sain ihmetellä rauhassa, nyt on rv 30. Keskenmenonkin olen kokenut ja silloin ei ollut menkkamaisia kihelmöiviä kipuja vaan kovaa jomotusta ja vuodin kuin seula heti kohta kipujen alettua.