Lomakohteita kotimaassa (kylpylähotelli), joka olisi yksin lomailevalle sinkkunaiselle hyvä kohde? Rentoutumista, kylpylöintiä, hieman viiniä, ilman lapsiperheiden läsnäoloa.
Säästän rahaa alkusyksyyn, jotta pääsisin rentoutumaan.
Etsin paikkaa, jossa olisi luonto lähellä, kauniit maisemat. Järven rantakin olisi ihan mukavaa mutta kyllä aikomuksena on mennä kylpyläänkin, hierontaan ja nauttia hyvässä ravintolassa ruokaa ja viiniä.
Aamubuffetkin olisi rauhallinen ja tasokas.
En etsi seuraa, joten mikään bilehirmu ei saisi olla kyseessä. En kestä jos siellä olisi todella nuoria bailaamassa.
Olisi sellaista ihanaa palautumista ja rentoutumista.
N27v.
Kommentit (39)
Koli. Siellä on aikuisten puoli. Ja aivan huikeat maisemat tietysti.
Naantalin kylpylä taitaakin kiinnostaa minua nyt eniten.
Haikon kartano olisi varmaski kokemisen arvoinen mutta mielestäni tuo sopii paremmin pareille ja ehkä hieman vanhemmalle väelle.
Naantalin kylpylä itselle nyt ehkä kokemisen arvoinen. En ole myöskään koskaan käynyt sielläpäin Suomea, joten sekin tulisi koettua.
-ap
Cape east hotelli ja kylpylä Haaparannassa. On siis nippa nappa Ruotsin puolella mutta kylpylä on enemmäkseen K18. Katso nettisivut, rauhallisen ja tyylikkään näköistä.
En ole itse käynyt vaikka aika lähellä asunkin.
Vierailija kirjoitti:
Cape east hotelli ja kylpylä Haaparannassa. On siis nippa nappa Ruotsin puolella mutta kylpylä on enemmäkseen K18. Katso nettisivut, rauhallisen ja tyylikkään näköistä.
En ole itse käynyt vaikka aika lähellä asunkin.
Mennään Cape Eastiin 2 yöksi, 2 viikon päästä, nettisivujen mukaan näyttää tosiaan upealta, maailman suurin sauna jne..
Koli spa tai kylpylähotelli järvisydän on illalla k-18, molemmat melko tyyriitä, eivät lapsiperheiden tai nuorisoporukoiden suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Katinkulta on sopiva yksinäiselle naiselle
Katinkulta on täynnä rääkyviä ja riehuvia pentuja. Sinne ei ainakaan rentoutumaan voi mennä.
Järvisydän! On aika kallis, mutta todella upea! Olin juuri omalla lomalla viikonlopun siellä ja ei ollut lapsiperheitä tai biletystä. Samanlainen tunnelma kuin Lapland hotelleissa.
Lappeenrannasta löytyy tämmönen pieni spa, ei mikään sellainen perinteinen suuri kylpylä, vaan juuri rentoutumiseen ja hemmotteluun:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Flamingossa saa katsella kattoa ja mennessä Jumbon kauppakeskuksen maisemia. :) K-18 puolella on yökerhoilmapiiri. Siellä istutaan vyötäröä myöten vedessä ja juodaan drinkkejä. Ei ehkä ihan sitä mitä ap hakee, mutta sopii muutaman tunnin kylpyläkäynniksi. Mineraalivesiallas on ihana.
K-18 spa alue on taivaallinen
Vierailija kirjoitti:
Långvik. Pieni kylpylä mutta kaunis miljöö.
Ja bonuksena pääsee rahoittamaan itänaapurin puolustussotaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Långvik. Pieni kylpylä mutta kaunis miljöö.
Ja bonuksena pääsee rahoittamaan itänaapurin puolustussotaa
Onko meillä joku itänaapuri puolussodassa? Viereinen naapuri idässä ainakin suorittaa kansamurhaa Ukrainassa, mutta onko joku muukin?
Lappiin vaeltamaan ja Ylläs Saaga. Tähtää vähän ennen ruskaa, se syyskuun lopussa.
Flamingo on jotenkin tosi 90-lukulainen.
Ajankohtaan kannattaa kiinnittää huomiota. Kun menet keskellä viikkoa niin porukkaa on paljon vähemmän kuin viikonloppuisin. Itse olin Kasnäsin kylpylässä ma-ti ja siellä oli mun lisäksi kaksi mummoa. Sai olla rauhassa.
Jos Turun seudulle tulet niin Kakolassa on joku uusi K18 kylpylä. Naantaliin tulee lapsia
Outo paikka polttariseurueelle. Oomme tosi monesti viime vuosikymmenten!! aikana siellä olleet viettämässä viikonloppua/ hääpäivää/ tyttären 18-vuotispäivää jne., eikä ikinä ole ollut lapsiperheitä, saati polttariseureita. Palvelu loistavaa, ruoka tosi maistuvaa, aamiainen upea, spa-osasto rentouttava ja rauhallinen.
Sulla ollut harvinaisen huono tuuri 🤯