Paljonko on päivittäinen työaikasi kokoaikaisena, jos siitä vähennetään tauot
Kommentit (9)
7h 30 min.
Varhaiskasvatuksen opettaja
Vierailija kirjoitti:
8 tuntia miinus 2 x 10 min. kahvitauko ja 20 min ruokatauko + muutama parin minuutin vessareissu.
Niin ja puolen tunnin tai tunnin välein kymmenen minuutin tupakkatauko.
Vaikka olen ylempi toimihenkilö, minun täytyy jonkun työtapaturmavakuutuksen takia täyttää tuntilappua, jossa työaika on 7h30min/päivä. Todellisuudessa teen töitä maanantaista torstaihin noin 8:30-16 poislukien ruokatauko, eli 28 tuntia viikossa. 6000€:n brutolla tuosta tulee kohtuullinen 50€:n tuntipalkka.
Työmyyrä kirjoitti:
Vaikka olen ylempi toimihenkilö, minun täytyy jonkun työtapaturmavakuutuksen takia täyttää tuntilappua, jossa työaika on 7h30min/päivä. Todellisuudessa teen töitä maanantaista torstaihin noin 8:30-16 poislukien ruokatauko, eli 28 tuntia viikossa. 6000€:n brutolla tuosta tulee kohtuullinen 50€:n tuntipalkka.
Heh! Aika mitätön palkka vaikka kyseessä onkin helppo käsien heiluttelu-työ.
3h 15min., opettaja. Muuta kuin opetusta ei ole aikataulutettu, niin siihen saa kulumaan niin paljon aikaa kuin itse halua.
7,5 h, usein 8 h. Virallisesti se on 8 h sisältäen yhden kahvitauon ja 30 min palkattoman lounastauon, mutta eipä ole aikaa pitää kahvitaukoja ja usein tulee syötyäkin työn ohessa, jotta saa hommat tehtyä.
6 h 30 min. Aika usein vähän vähemmän, kun ruokatauko saattaa venyä.
8 tuntia miinus 2 x 10 min. kahvitauko ja 20 min ruokatauko + muutama parin minuutin vessareissu.