Miehet alle 170 cm, mistä olette löytäneet naisseuraa?
Oletteko saaneet ikäviä kommentteja pituudestanne?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En mistään. En pidä dynamiikasta että "kelpaat koska olen itse 155cm ja olet minua selvästi pidempi".
Et halua vain kelvata? Eikös loppujen lopuksi kaikki tavikset joudu ottamaan sen, jolle kelpaa? Vain top-miehillä ja kympin naisilla on varaa valikoida.
Lankkia naamaan ja lopeta suomen kielen puhuminen olet yhtäkkiä kultamuna.
Pattayalta. Naisia ja myös yhden leidarin
Itse olen tällä hetkellä ihan hullun ihastunut yhteen lyhyeen raksamieheen. On varmaan just ja just tuon 170cm, mutta ihan saakelin kuuma! Pilkettä silmäkulmassa ja nopeet hoksottimet ja miehekkäät raksamiehen kädet, uuh! Että turha murehtia mitään pituutta, korostat omia hyviä puoliasi ja kohtelet naisia hyvin niin johan lähtee. Mä en valitettavasti voi saada tätä miestä itselleni, koska hän on varattu. Harmittaa julmetusti, harvoin törmää mieheen, jonka kanssa juttu lentää näin helposti.
Ulkomailta. Suomalaiset painaa liikaa
Osallistu UMKhon ja kysy sitten uudestaan, mistä ET löydä seuraa..
Bulgaria. Amazonista stailistin luoma asukokonaisuus, pastilleja ja sitrus tuoksuinen hajuvesi. Tuuleta vaatteita yön yli ennen treffejä. Avainsanana Tinderiin housewife.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään.
Täälä ois sulle
💋
Blowjobia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. En pidä dynamiikasta että "kelpaat koska olen itse 155cm ja olet minua selvästi pidempi".
Mielenkiintoinen syy halveksia naisia.
Miesten pituudella ei ole minulle mitään merkitystä.
En ole ainoa, joka ajattelee näin.
N 182 cm
Mitä halveksivaa tuossa oli?
Eri
Mielenkiintoinen syy halveksia naisia.
Miesten pituudella ei ole minulle mitään merkitystä.
En ole ainoa, joka ajattelee näin.
N 182 cm