Aika tylsiä yllätyksiä lapsille pääsiäismunista
Meidän lapset on nyt pääsiäisen aikaan saaneet yhteensä yhdeksän eri merkkistä yllätysmunaa. Kaikissa on silti ollut joko kaksi pientä liitua jotka ei edes toimi tai ruma pieni muovifiguuri.
Kun itse olin lapsi niissä oli jotain pientä koottavaa usein tai lapsen mielestä kaunis sormus tms ihan kivaa.
Kurja katsoa lasten pettyneitä ilmeitä kun se yllätys ei joko toimi (liidut) tai siitä muovifiguurista ei huonon laadun vuoksi oikein edes näe mikä se on.
Mitä teidän muiden lapset on tänä vuonna saaneet?
Kommentit (67)
Jokaisessa Kinderin munassa jotain Avatar sälää..
Vierailija kirjoitti:
Maailman turhinta muoviroskaa nuo munayllärit.
Mä oon keräillyt kohta 30 vuotta erilaisten suklaamunien ylläreitä. Voisi sanoa että on niitä kertynyt. Harvinaisuuksiakin löytyy, niistä jopa maksetaan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa Kinderin munassa jotain Avatar sälää..
Ei ollut jokaisessa, vaan oli myös Disneyn prinsessoja. Oli tosin harmi, että vaikka munan otti telineestä, jossa oli prinsessat kuvituksena, niistä saattoi myös tulla Avatar-hahmoja, dinosauruksia tai ihan jotain muuta omituista rumaa sälää.
Pandan munista tuli mielestäni ihan nättejä pandakarhuja.
Minullakin on muutama kinder-kilpikonna vielä tallessa, sellainen esim joka kuoriutuu munasta :) haloo helsinki-munassa oli tylsä bändiranneke ja kinderin isommassa joku ihme koottava tasapainotteleva painonnostaja..kimalainen?
sormuksia on ollut ainakin yksisarvismunissa
No meidän perheelle (ei vain lapsille) tuli monta Avatar hahmoa ja otusta, pipsa possusta joku muovin pala mistä katsellaan läpi (odotin possu hahmoja) ja ryhmä hau munasta jotain mitä ei osattu edes kasata.
Kivoin tuli isosta kinderistä (ei siitä jätistä) hunajapurkissa oleva mehiläinen mikä nousee ylös sivulla olevasta nappulasta.
Olen kerännyt jo parikymmentä vuotta eri leluja suklaamunista ihan lasten leikkejä varten. Niitä on iso laatikollinen ja ihan tosi suosittu 3v-5v keskuudessa. Lapset jaksavat katsella ja leikkiä niillä vaikka kuinka kauan. Osa tietysti palasina, mutta ne voi aina koota uudelleen. Siellä on tosi hienoja autojen pienoismalleja mm Porcheja. En vain muista mistä munista ne ovat tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitsit, mitkä nostalgiat noista tuli. Rakastin noita hiihtopupuja. Ja mietin juuri vähän aikaa sitten, että jos nuo hahmot olisi meillä säilytetty, niin joku keräilijä niistä varmaan maksaisi nykyään sievoisen summan. Kokonaisia settejä oli useita.
Jep, näitä on facessa ollu myynnissä ja noin 3e per setti ollut hintaa. Se siitä "sievoisesta summasta" :D
Muista kuitenkin jatkossakin pitää linjasi mukaisena kaikkea ympäristön hyväksi tehtävää työnä "viherhihhulointina". Autoja pitäisi saada lisää (ei tietenkään sähköautoja, vaan kunnon bensaa polttavia maastureita kaupunkiajoon), uhanalaisia lajeja ei kannata suojella, moottoritiet pitää viedä sinne minne sinäkin ja jos maajussi haluaa pitää kettuja häkeissä, niin sehän on laillista liiketoimintaa, jota ei saa kieltää.
Mutta pääsiäismunat yllätyksineen! Ne ovat kaikista kauheinta tässä maailmassa.
Tai siis sinun maailmassasi.