Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotona voi tehdä?

Vierailija
08.04.2023 |

Olen vuosikymmeniä ollut kotona. Sinä aikana olen tehnyt vapaaehtoistyötä, opetellut leipomista ja ruoanlaittoa, tehnyt puutarhatöitä, harrastanut kolikkojen ja postimerkkien keräillyä, lukenut valtavan paljon, katsonut netflixiä, pelaillut pelejä, värittänyt värityskirjoja ja color appia, siivoillut, opiskellut kieliä netin kautta. Vielä olisi aikaa tehdä pienellä budjetilla jotain mutta mitä. Onko ehdotuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppääminen vaatii tietysti vähän isomman budjetin, mutta se on hauskaa ja siinä saa kavereita, varsinkin kun pitää yllä riittävää kotivaraa!

Nuorin lapsi asuu vielä kotona joten ei voi oikein ryypätä.

Vierailija
22/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kovin vähäuninen? Mietin vaan, että itselläni ei ole ikinä käynyt aika pitkäksi, vaikka olen 8 vuotta ollut kotona. En edes ehdi tekemään kaikkea. Kaupassa käyn kävellen, ruoat teen itse, siivoan ja ylläpidän kotia huolella, luen, liikun ja katson televisiota. Ei jää aikaa juuri muuhun.

Nukun todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala pelaamaan tietokoneella. Ilmaiseksi saa kaikenlaisia pelejä, jotta löytää sen minkälaista tykkää pelata. Kun löytää sellaisen pelin mikä vaikuttaa hyvältä niin sitten voi katsoa olisiko niitä maksullisena.

Minä tykkään tehdä palapelejä, sudokuita ja ristikoita livenä, niin puzzle tyyppiset pelit vetoaa minuun. Samoin rakentekupelit, esim sims 4 on nykyään ilmainen.

Missä ja millaiset ovat live-ristikot?

Tekisin mielelläni haastavampia mitä kaupoissa on tarjolla.

Vierailija
24/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukut paljon ja sinulla on lapsikin, niin en ymmärrä ongelmaa. Lapsi, oli minkäikäinen tahansa, tuo ylimääräistä hommaa. Vaaterumba kasvun myötä, harrastusvälineiden kierrätys (pyörät, luistimet, sukset), koulun kautta meillä joutuu vanhemmatkin tekemään vuoden mittaan monet myyjäishommat tai vastaavat. Liity vanhempaintoimikuntaan!

Vierailija
25/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristikkolehtien, sanaristikoiden tekeminen. Kaupoissa on sellaisia, joissa vastaukset takana saman lehden ristikoihin. Sudokujen tekeminen. Korttipelit tai pasianssit.

Vierailija
26/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa akvaario tai joku muu lemmikki mille miehesi ei ole allerginen kuten kilpikonna. Hoida sitä ja katsele sen puuhia.

Vierailija
27/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttämään vaikka blenderiä.

Vierailija
28/28 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan vain kynä ja ruutupaperia. Kaksin voi pelata laivanupotuspeliä, ohje löytyy googlaamalla. Yksin voi pelata ristiviivapeliä, ohje löytyy googlaamalla ristiviivapeli( ouluma.fi kohta) Vanhanajan pelejä. Sitten voi ratkaist ns. aivopähkinäpelejä. Löytyy googlaamalla aivopähkinät tai vaikeat aivopähkinät. On paljon myös erilaisia arvoituksia yms. Voi tehdä netin ÄO- testejä. Esim. ÄO testit ilmainen onlines. Niin siellä on paljon ÄO testejä, helpommista Einstein- tasoisiin. Ovat ilmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan