Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain potkut töistä, miten selvitä tästä elämässä eteenpäin?

Vierailija
07.04.2023 |

Minulla on onneksi 6 kk:n irtisanomisaika. Puoli vuotta aikaa etsiä uusi työ. Tämä ei johtunut siitä, millainen olen työntekijänä vaan muusta syystä. Tämä tuntuu hirveältä.

Muita samassa tilanteessa olleita? 🥺

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni potkut YT:ssä n. 10 vuotta sitten osoittautuivat onnenpotkuksi. Itselläni oli myös puolen vuoden irtisanomisaika, eikä työvelvoitetta. Otin n. 3-4 kuukautta suht rennosti, osui kesään ja minulla oli pieni lapsikin. Toki koko ajan seurasin työpaikkailmoituksia jne. Sain heti syksyllä kaksikin uutta työpaikkaa, valitsen sen, joka oli lähempänä kotia. Oli ihana työpaikka ja ala, olin siellä 8 vuotta, kunnes pari vuotta sitten hain ja sain saman alan unelmatyöpaikan paremmalla palkalla ja eduilla. Tsemppiä ap, ei kun uusia tuulia kohti!

Kiitos tsemppiviesteistä. Minulla kyllä on työvelvoite eli jatkan ihan normaalisti töissä sen puoli vuotta, mutta tottakai toivon löytäväni työn sitä ennen. Kukaan töissä ei tiedä tästä paitsi yksi luotettava ihminen. 

Ap

Käytä aikasi työnhakuun, äläkä kerro syyksi potkuja vaan halun kehittyä paremmaksi alallasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan