Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä käytät kotivaatteina? Kerro myös ikä ja sukupuoli

Vierailija
07.04.2023 |

Kun olin 20 oli kotivaatteina yleensä farkut ja nätti t-paita. Nyt nelikymppisenä jotkut puoliksi puhkikuluneet verkkarit ja joku vain vanha t-paita. Nainen olen. Miehelläni on kotivaatteena lähinnä kalsarit.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

collegehousut, t-paita ja huppari on nyt päällä.  Ei ole rintsikoita. 

Joskus kietoudun vain sohvalla olevaan huopaan. Käytän sitä kuin toogana.

Vierailija
22/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamahousut ja t-paita. Välillä leggingsit ja t-paita. Kesäisin käytän mekkoja. Olen 35-vuotias nainen. En ole ikinä tykännyt pitää farkkuja kotona, minulla tulee niistä ihottuma haaroihin pitkään käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja huppari kotona aina. Tietenkin ehjät ja puhtaat. Sporttinen-look on mun style.

M35

Vierailija
24/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat puman collegehousut ja samaan merkin musta huppari. Käytän ne aina parissa vuodessa puhki ja sitten aina ostan samanlaiset uudet :D

Vierailija
25/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella huppari, olohousut ja villasukat. Kesällä säästä riippuen helletoppi/t-paita/huppari + shortsit/olohousut.

N42

Vierailija
26/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustat puman collegehousut ja samaan merkin musta huppari. Käytän ne aina parissa vuodessa puhki ja sitten aina ostan samanlaiset uudet :D

Ainiin olen nainen 33v

Vierailija
27/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruverkkarit ja huppari M50

Vierailija
28/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä mekko ilman muuta!

Näin talvella juuri nyt neulehousut ja kietaisutakki, jalassa kaverin kutomat pitkän unikkovillasukat

Vierailija
29/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaan väriset hoikentavat leggingsit ja paituli. BMI 32.

Vierailija
30/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetti ja huopatossut - Alma 99v-

Vierailija
31/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat leveälahkeiset urheiluhousut, pitkä hihaton toppi ja pitkä villatakki päällä kylmään vuodenaikaan. Kesällä yleensä nilkkapituinen ja hihaton mekko.

Vierailija
32/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina legginssit (yleensä jumppatrikoot, mutta voi olla jotkut muutkin), toppi ja pitkä neuletakki. Ja villasukat tietty.

Vierailija
33/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset tanssihousut. Tykkään luke mangaa.

M 28

Vierailija
34/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotias perheenäiti täällä. Farkut ja ohut neule on ollut aamusta asti. En käytä erikseen kotivaatteita.

Vierailija
35/38 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

44. Mustat bambuleggingsit ja joku pitkä neule tai trikoomekko.

Vierailija
36/38 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotinudisti. En liikkuisi edes nudistirannalla ilman vaatteita, mutta kotona olen vaatteeton. Täällä Suomessa on niin lämpimät asunnot, että tarkenee. Kankaisella tuolilla minulla on pyyhe, en sentään istuisi sillä ihan ilkosillani.

Pidätkö verhot auki?

Asun maalla eikä minun ikkunoistani näe kukaan sisään.

Vierailija
37/38 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leggingsit tai collegehousut ja t-paita, tarvittaessa lisäksi villatakki. T. Nainen 27v

Minulla myös nämä.

Nainen 58v

Vierailija
38/38 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kotinudisti. En liikkuisi edes nudistirannalla ilman vaatteita, mutta kotona olen vaatteeton. Täällä Suomessa on niin lämpimät asunnot, että tarkenee. Kankaisella tuolilla minulla on pyyhe, en sentään istuisi sillä ihan ilkosillani.

Miksi et? Se on ulkona ainakin yhtä mukavaa. Harjoittele yhteissaunassa, siitä se lähtee.

Minulla ei ole mitään kiinnostusta olla ulkona alasti enkä halua nähdä muita ihmisiä alastomina. Miksi ihmeessä haluaisin? Ei se alastomuus muitten nähden ole se pointti, vaan että saan olla kotonani ultramukavasti. Sitä paitsi inhoan saunomista. Nakuile sinä keskenäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän