Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan normaalia jos alkaa naurattaa kun katsoo sivulta täytettävän pesukoneen pyörimistä?

Vierailija
07.04.2023 |

Itse repeän aina kun vahdin konetta ja katson kun pyykit pyörii vimmatusti koneen sisällä.

Olenko jotenkin idiootti vai onko muitakin joille käy samoin? 😅

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän koira ja kissa, vielä melkein pentuiässä olevia molemmat, seuraavat haltioissaan kun pyykit pyörivät koneessa. Koira saa suorastaan hepulin kun linkousvaihe alkaa. Varmaan nauravat omalla "kielellään".

Eläimet ymmärtävät spontaanisti elämän pieniä iloja.

Jatka vaan harrastustasi.

Katsokaa vaikka yhdessä tätä viatonta huvia.

Tosin jollekin uskonnolliselle porukalle tämä pyykkien kieputtelu pesukoneessa on pelkkää riettautta.

Vierailija
22/35 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naurata, mutta välillä olen apaattisen hypnoottisena jäänyt pesukoneen viereen tuijottamaan rumpua ja siellä olevia pyykkejä, ja katsonut koko pesuohjelman ajan. Liikkumatta, hievahtamatta. Onneksi vain lyhyen 52 minuutin pikaohjelman, mutta kuitenkin.

Minulla on keskivaikea masennus, enkä saa aina aikaiseksi mitään tai koe iloa elämässäni. Rummun pyöriminen tyhjensi pään muista ajatuksista.

Tämä ei ole provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu fiilis, mutta se tapahtuu minulla vain erään päihteen vaikuttamana, joten olen vähän kateellinen että pystyt siihen tuosta noin.

Vierailija
24/35 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen suomalainen sananparsi, joka mielestäni sopii ketjun aloitukseen.

Hullulla on halvat huvit.

... ja idiooteilla ilmaiset.

Vierailija
25/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus mennä sinne koneen sisälle, luulenpa että viimeistään linkousvaiheessa hymy hyytyy.

Vierailija
26/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikone!! Siellä näkyvillä pyörii pitsiset pikkupöksyt ja rintaliivit. Tietyissä uskonryhmissä tuollaista pesukonetta ei saanut sijoittaa näkyville esim. keittiöön. 70-luvun alussakin maalla saattoi talon ainut vesiliittymä olla keittiössä (weskinä vain ulkohuussi). Sivustaladattava lasi-ikkunallinen pesukone oli syntiä 😆

Perätön tarina, jota kerrottiin 70-luvulla.

Vierailija
27/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aina tulee mieleen se Leevin biisi, missä protagonisti löydettiin aamulla kiinalaisesta pesulasta pyörittyään koneessa monta tuntia.

Vierailija
28/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ohjaaja Alfred Hitchcockin talous osti ensimmäistä kertaa hellan, jonka uuninluukussa oli lasi, Hitchcock nosti tuolin uunin eteen, kun Alma paistoi kakkua, ja tarkkaili kakun kohoamista. Se oli Hitchcockin mielestä hyvin jännittävää.

Olet siis hyvässä seurassa.

Vierailija
29/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin naurattaisi ja ehkä vähän huolestuttaisi, koska meillä pyörii vain rumpu ei koko kone.

Vierailija
30/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ja naura vaan! Eihän se nyt ihan normaalia ole, mutta ei minullakaan ns. terveen papereita ole.

Vierailija
31/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä naurattaa?

Vierailija
32/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minuakin naurattaisi ja ehkä vähän huolestuttaisi, koska meillä pyörii vain rumpu ei koko kone.

Ei näistä aina niin takeita ole 

Vierailija
33/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt tuijottamaan odottaessani ohjelman loppumista. Miettinyt aikamatkustamista ja muuta aivokakkaa samalla kuplien tanssiessa huuhtoutuvan pyykin kyljessä. Pyykeille ei tule naurettua, korkeintaan hävyttömän pitkälle linkousohjelmalle. Eipä tuo ole kiellettyäkään.

Vierailija
34/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ohjaaja Alfred Hitchcockin talous osti ensimmäistä kertaa hellan, jonka uuninluukussa oli lasi, Hitchcock nosti tuolin uunin eteen, kun Alma paistoi kakkua, ja tarkkaili kakun kohoamista. Se oli Hitchcockin mielestä hyvin jännittävää.

Olet siis hyvässä seurassa.

Tuskinpa hän sitä katsoessaan hirnui kuin vähämielinen. Ja tosiaan kyse oli siitä ensimmäisestä kerrasta.

Vierailija
35/35 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itsekin saatan nauraa ihan asiattomissa tilanteissa.   En toki ääneen, mutta ajatukset lähtevät joskus omille teilleen ja tuottavat hassuja mielikuvia.  Huvittuneisuus on yleensä hymyilyä, vilkkaan mielikuvituksen aikaansaannosta.  Parempi omistaa tällainen luonne kuin yksitotinen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän