Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutteko te piilottamaan ruokaa miehiltänne/ teini-ikäisiltä pojilta?

Vierailija
07.04.2023 |

Meillä menee kaikki HETI, eikä muille jää mitään jos jätän mieluisat ruuat vapaasti saataville.
Esimerkiksi nyt pääsiäiseksi ostin kolme levyä suklaata. Jätin ne keittiön pöydälle tänään jäljellä on 0 levyä, eikä tyttö tai minä olla syöty palaakaan.
Suklaa on vain esimerkki, sama kaava toistuu aina kaikessa, paitsi vihanneksissa ja pavuissa.
Miksi kaikki pitää aina rohmuta heti!?

Tyttö kävi ostamassa suklaata rahoillani tänään lisää. Näitä emme jätä keittiön pöydälle vaan pidämme visusti piilossa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on sikoja.

Vierailija
2/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vanukkaat ja mumman hyydekaakut menee heti, vaikka kätketty kylmiön takaosaan hillosipuleiden taakse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kakun pääsiäiseksi. Mies on syönyt yksin jo nyt yli puolet vieraat tulevat huomenna.. I feel your pain.

Vierailija
4/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vähän päinvastainen ongelma. Mies ei syö, mutta vinkuu jos minä syön.

Vierailija
5/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineiltä. Käyvät minulta erikseen kysymässä/laittavat viestiä, että saako sen ja sen syödä, vaikka ovat itse olleet ostamassa sitä jotain.

Mutta mies - ei mitään käsitystä kohtuullisuudesta tai jakamisesta tai muiden huomioimisesta. Oletan tämän juurtuneen noin tiukkaan, koska oli perheen kuopus, ikäeroa seuraavaan noin 15v. Kaikki on tälle iltatähdelle annettu eteen, mitään ei ole koskaan tarvinnut jakaa, eikä ketään ottaa koskaan huomioon. Sitten omassa perhe-elämässä ei kertakaikkiaan ymmärrä, että lapsille pitää säästää aamupalalle ne vanukkaat (kuvitteellinen esimerkki).

Onneksi on myös aikoinaan todellakin oppinut siihen, että kaikki annetaan nenän eteen, niin ei osaa myöskään etsiä,  jos jokin ei ole suoraan silmien korkeudella jääkaapissa. Jos suklaaboxissa on päällimmäisenä hapankorppuja, niin kuvittelee, että siellä on koko boxi hapankorppuja.

Vierailija
6/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kuin koiria, hotkivat kaiken heti maistamatta edes.

Naiset on kuin kissoja, vain paras kelpaa ja pikku annoksina.

Vierailija
7/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään äidin kanssa aina niin, että piilotetaan hyvät leivonnaiset ja laitetaan tarjolle paskat, jos tulee jotain isän rasittavia kavereita kylään :D Ne piilotetut paremmat leivokset syödään sitten äidin kanssa kahdestaan rauhassa myöhemmin.

Vierailija
8/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ostamasta sitä pelkkää mieluisaa.

Vierailija
9/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toisaalta en laske suklaata ruuaksi.

Kyllä ruokaa pitää tehdä sen verran, että sitä saa syödä riittävästi. Tee terveellistä ruokaa, jota saa tarpeeksi. Ehkä vähentää tarvetta suklaan mussuttamiselle.

En kyllä koskaan ostaisi kolmea levyä suklaata.

Vierailija
10/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan - muistan, että joskus yöllä kotiintulija on herättänyt ja kysynyt, saako syödä. Silloin suutuin, syödä saa, herättää ei.

Vierailija
11/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin täysipäisen miehen kanssa ja kasvatimme lapsemme huomioimaan muutkin eli ei ole tuollaista ongelmaa. Itseään saa syyttää, jos on. 

Vierailija
12/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun aviomies ole tuollainen eikä kyllä ollut entinen avomieskään. Poikia mulla ei ole vaan yksi tyttö.

13/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset ovat jo yli kolmekymppisiä, mutta joskus kauan sitten tein itse jäätelöitä. Ne olivat niin hyviä, että menivät kyllä heti, joten otin tavaksi laittaa rasian päälle lapun esim "kukkakaalisose" ja sitten rasiat pakastimeen. Jäin tosin siitä kiinni, kun kerran tytär tuli keittiöön just silloin, kun olin ottamassa jätskiä. Tajusi, että lappu rasian päällä oli huijausta. Noin muuten ruoka on ollut meillä aina sytäväksi tarkoitettu. Yksi ehto on ollut eli mulle pitää jättää aamuksi kahviin maitoa. Vain silloin, kun olen varannut jotain ihan tiettyä tarkoitusta varten (on esim tulossa vieraita) olen sanonut, että noi on sitten varattu vieraiden käyntiä varten eikä lapset niitä sitten ottaneet. 

Parisuhteessa, jossa asutaan yhdessä, olen elänyt viimeksi joskus kasarin alussa eli ennen lapsia. En kyllä muista, että silloinkaan olisi tarvinnut ruokaa piilotella. 

Vierailija
14/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas teinipoikani on kyltymätön herkkujen suhteen ja syö myös kaiken sellaisen mikä ei ole selkeästi esillä ja tarjolle tarkoitettu, Pari kertaa on käynyt niin että teini on syönyt jälkiruoan koko perheeltä. Olen sitten sanonut suoraan että sori kaikki, mutta jälkkäriä ei näköjään ENÄÄ olekaan. Otetaan uusiksi joku toinen kerta sitten. Pikkuhiljaa tuntuisi joku omatunto kasvavan ja poika on osoittanut olevansa pahoillaan. Ehkä se pian oppii. 

Vierailija
15/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa syödä kaikkea, mitä kaapissa on ellei ole erikseen kielletty. Ruokaa on aina sen verran, ettei lopu kesken. Herkkuja syömme aika vähän. 

Vierailija
16/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mamman voi olla vaikea kuvitella, että suurin osa ihmisistä ja perheistä ei ole umpihulluja. Eli eivät esimerkiksi piilottele ruokaa. Sellainen normaali elämä on varmasti hyvin kaukana av-mamman todellisuudesta.

Vierailija
17/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on autisti,

Vierailija
18/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas teinipoikani on kyltymätön herkkujen suhteen ja syö myös kaiken sellaisen mikä ei ole selkeästi esillä ja tarjolle tarkoitettu, Pari kertaa on käynyt niin että teini on syönyt jälkiruoan koko perheeltä. Olen sitten sanonut suoraan että sori kaikki, mutta jälkkäriä ei näköjään ENÄÄ olekaan. Otetaan uusiksi joku toinen kerta sitten. Pikkuhiljaa tuntuisi joku omatunto kasvavan ja poika on osoittanut olevansa pahoillaan. Ehkä se pian oppii. 

Tuollaiselle pojalle olisi oikein, jos seuraavalla aterialla muut saisivat jälkiruokaa, mutta hän ei. Perusteluna se, että söi muidenkin osuuden edellisellä kerralla. Menee oppi aika nopeasti perille tällä tavalla. 

Vierailija
19/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joskus pilaantumattomia ruokia jonnekin vaatekaappiin vaatteiden alle tms. Hilloja ainakin piilottelen, koska ne menee nuorelle miehelle heti. Hän syö valtavia määriä, sillä myös urheilee paljon. 

Vierailija
20/47 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun piilottamaan itseltäni makeat, jätän ne kauppaan, etten syö niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi