Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hanko on suomen nätein ja paras kaupunki

Vierailija
07.04.2023 |

Change my mind

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä heinähanko oli tärkeimpiä työkaluja ennen vanhaan maaseudulla. Kaupunkina aika vähäpätöinen.

Vierailija
42/43 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy katsomassa paikkaa marraskuussa. Etköhän itsekin ymmärrä.

Mulle sopii mikä vuodenaika vaan. Talvi on ankea jokapaikassa. Silloin käyn vaan töissä, kaupassa ja loppuajaksi linnoittaudun kotiin. Sama se olis tehdä näin Hangossa kuin täällä Vantaallakin. T.eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan tuolta mietitty kesäasunnon ostoa, talvet ollaan Espanjan asunnolla. Asuntojen lämmitysratkaisut ovat valitettavasti vuodelta yks ja kaks, öljy tai sähkölämmitystä pukkaa.

Raaka kostea meri-ilma on taloille iso rasite. Jatkuvasti saa maalata jos puutalo, kaksi kertaa useammin kuin manner-Suomessa. Tiedän koska ystävä hankki vanhan talon tuolta ja yllättyi kosteuden voimasta puurakenteisiin. Nyt hinnat aika tapissa tuolla. Mieluummin Espanjasta hankkisin.

Siis hankkisit sisämaasta Espanjasta? Juu ei, itse hankkisin sieltäkin nimenomaan rannikolta. Kyllä se suolainen merivesi ja aurinko sielläkin tekee tehtävänsä, mutta ei tuollaiset sivuseikat mua haittaisi, eikä varsinkaan olisi syynä olla hankkimatta asuntoa, jos vaan olisi rahaa. Espanjasta tai yhtälailla Hangosta.