Olen tehnyt havainnon, että pitkähiuksinen vanhemmat naiset
ovat seksuaalisesti aktiivisia. Jos nainen haluaa vielä yli nelikymppisenä pitää hiuksensa pitkinä, niin hän on kiinnostunut miehistä ja haluaa näyttää miellyttävältä ja seksi maistuu.
Kommentit (66)
Ei se naisellisuus nyt tukasta voi olla kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v. nainen ja takapuolen päälle pitkät paksut hiukset. En leikkaa!
Hyväksy ikäsi, vanhene arvokkaasti. Kuivat pitkät hamput ovat rumat.
Ikääntymisen hyväksyminen = hiusten leikkaaminen lyhyeksi tietyn iän jälkeen?
Vai niin.
Totta. Takaapäin ei tiedä kumpi on nainen ja kumpi on mies.
Eikä aina edestäkään. Molemmilla isot vatsat, ohuet jalat. Takapuoli kuivanut rusinaksi. Naisilla vyötärönympärys on isompi kuin rinnanympärys. Niin myös miehillä.
Tuollaiset ovat ääritapauksia, ainakaan minun ystävä/tuttavapiirissä ei ole yhtäkään kuvatun kaltaista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Tylsistyttää puolipitkät hiukset. Haluaisin jotain sähäkkyyttä hiuksiin. Polkka?
Kunhan et otsatukkaa leikkauta, melkein järjestään kammottavan näköisiä.
Kyllä naisellisinta naisessa on hoikahko vyötärö ja erottuva lantion ja takamuksen seutu. Harvasaa ovat tuollaiset 45v ja sitä vanhemmat mammat.
Vanheneva nainen pitkine hiuksineen on väljähtäneen näköinen, melkoisen säännöllisesti.
Kaukana kauniista ja tyylikkäästä.
Vierailija kirjoitti:
Vanheneva nainen pitkine hiuksineen on väljähtäneen näköinen, melkoisen säännöllisesti.
Kaukana kauniista ja tyylikkäästä.
Lyhyeksi leikkaaminen on hyvä vaihtoehto peittää väljähtyminen.
https://www.vastavalo.net/albums/userpics/22772/normal_img_2514.jpg
Näin on. Lähikapakan Tuulalla on komea reuhka ja Tuula tykkää pippelistä.
Hiukset alaselkään saakka, eikä vois ukot vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Olen nähnyt niin monilla tätä sokeutta: useampi iäkkäämpi tuttu pitää niitä pitkiä kiillottomia hiuksia ja näyttää ihan joltain 1970-luvun vanhukselta. Ja vielä kahta lettiä, voi kamala, miksi ihminen ei itse näe miltä näyttää vanhan kurttunaaman kanssa. Kyllä 60- vuotiaalta lähtee vuosia olemuksesta pois kun leikkauttaa ne pitkät hiukset johonkin kivaan malliin - eikä liian lyhyeksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset muuttuvat miesten näköisiksi monesti vanhetessaan, varsinkin jos lyhyet hiukset. Ehkä siinä 45+
Totta. Takaapäin ei tiedä kumpi on nainen ja kumpi on mies.
Eikä aina edestäkään. Molemmilla isot vatsat, ohuet jalat. Takapuoli kuivanut rusinaksi. Naisilla vyötärönympärys on isompi kuin rinnanympärys. Niin myös miehillä.
...molemmilla pää, jossa tasapaksu naama, rillit ja lyhyehkö harmaa tukka.
Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja olen saman ikäinen kuin Salma Hayek.
Kaikenikäiset miehet vilkuilevat.
Nelikymppisenä leikkasin polkkatukan. Pian yksikään, siis yksikään ei vilkaissut, ja ajattelin että nyt oon siinä iässä ettei miehet enää huomaa.
Hiukset kasvoivat taas pitkiksi ja olin väärässä. Kyllä huomaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lettejä enää kuusikymppiselle!
Hmm, minä olen kylläkin kiinnostunut naisista. Mutta seksuaalisesti aktiivinen kyllä. 45-vuotias olen ja pitkähiuksinen nainen.
Totta minun kohdallani - ainakin minä olen kuuma tapaus sängyssä vieläkin ja minulla on piiitkät hiukset.
N47, aviossa 17 v.
En ole ajatellut näin 41-vuotiaana olevani vielä vanha. Mutta joo. Pitkät hiukset on, mutta tuntuu kyllä että tutuilla on huomattavasti vilkkaampi seksielämä, hiusten pituudesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos olen miettinyt tukan leikkaamista.
Ei parene yhtään antaa väärää singaalia. Joku voi tulkita väärin.
Mikä on singaali?
Not me. Aina naisellinen.