Olen tehnyt havainnon, että pitkähiuksinen vanhemmat naiset
ovat seksuaalisesti aktiivisia. Jos nainen haluaa vielä yli nelikymppisenä pitää hiuksensa pitkinä, niin hän on kiinnostunut miehistä ja haluaa näyttää miellyttävältä ja seksi maistuu.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Naiset muuttuvat miesten näköisiksi monesti vanhetessaan, varsinkin jos lyhyet hiukset. Ehkä siinä 45+
Totta. Takaapäin ei tiedä kumpi on nainen ja kumpi on mies.
Eikä aina edestäkään. Molemmilla isot vatsat, ohuet jalat. Takapuoli kuivanut rusinaksi. Naisilla vyötärönympärys on isompi kuin rinnanympärys. Niin myös miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Tukka hulmuten ratsaille.
T. Ritva 64v.
Hyi, muista rasvata saranat ensin!
Taidat puhua omasta mieltymyksestä pitkähiuksisiin naisiin nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään hiukset, vaan jos on muutenkin huoliteltu ja normaalipainoinen. Päälle nelikymppisenä kaikki suuremmat tavoitteet on saavutettu, kuten lapset hankittu ja asuntolaina maksettu. Voi keskittyä paremmin itseen ja omaan hyvinvointiin. Hyvinvointi näkyy päällepäin.
Todellakin. Naiset on jäätävän kokoisia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset muuttuvat miesten näköisiksi monesti vanhetessaan, varsinkin jos lyhyet hiukset. Ehkä siinä 45+
Eikä aina edestäkään. Molemmilla isot vatsat, ohuet jalat. Takapuoli kuivanut rusinaksi. Naisilla vyötärönympärys on isompi kuin rinnanympärys. Niin myös miehillä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v. nainen ja takapuolen päälle pitkät paksut hiukset. En leikkaa!
Hyväksy ikäsi, vanhene arvokkaasti. Kuivat pitkät hamput ovat rumat.
Ei mun hiukset ole kuivat. Kiiltävät ja hyväkuntoiset, luonnonkiharaa niin että laineilla kivasti. Käyn kampaajalla, leikataan kuivat latvat veks kerran vuodessa. 6 vkon välein siistimässä otsiksen.
Pitkiä hiuksia pitää hoitaa kuin hienointa silkkivaatetta. Suoristusraudat yms. saa unohtaa ja kesällä suojata liialta auringolta.
Mä en koskaan ole ajatellut miten ihmisen pitää vanheta; arvokkaasti vai arvottomasti. Kuka sen päättää, ja mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Elän ja olen niinkuin hyvältä tuntuu, ja vuodet vierii siinä sivussa.
Itsestä ja ulkonäöstä tykkään kyllä huolehtia edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisessa tärkeintä pitkät hiukset? Eikö mikään muu merkitse mitään?
Unelmasi lienee vanha paksu kurppa, jolla iso kaksoisleuka ja pitkät hiukset.
Anna vaan hiustesi olla lyhyet, ei ne sinun kohdalla noita muita ominaisuuksia peittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään hiukset, vaan jos on muutenkin huoliteltu ja normaalipainoinen. Päälle nelikymppisenä kaikki suuremmat tavoitteet on saavutettu, kuten lapset hankittu ja asuntolaina maksettu. Voi keskittyä paremmin itseen ja omaan hyvinvointiin. Hyvinvointi näkyy päällepäin.
Joo, täälläkin varsinkin naisten henkinen hyvinvointi suorastaan pulppuaa kommenteista.
Naisten hiusten pituus on naisten oma asia eikä kuulu pätkääkään jollekin ikuisesti apinan tasolle jääneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt mistään virallista tietoa, mutta olen kuullut, että suomalaisilla naisilla on erityinen geenimutaatio. Se aiheuttaa sen, että vaikka nuorena on erittäin timmi kroppa, niin jossain vaiheessa pyöreä perse ja litteä vatsa vaihtavat paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten hiusten pituus on naisten oma asia eikä kuulu pätkääkään jollekin ikuisesti apinan tasolle jääneelle.
Onneksi tämä asenne on niin helppo nähdä niistä hiuksista. Tietää olla kiinnostumatta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisessa tärkeintä pitkät hiukset? Eikö mikään muu merkitse mitään?
Unelmasi lienee vanha paksu kurppa, jolla iso kaksoisleuka ja pitkät hiukset.
sulle se tuntuu olevan ongelma.etkö itse kelpaa enää kellekään
Näetkö tässä kuvassa olevan lyhythiuksisen naisen?
https://www.vastavalo.net/albums/userpics/22772/normal_img_2514.jpg
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 60 v. nainen ja takapuolen päälle pitkät paksut hiukset. En leikkaa!
Hyväksy ikäsi, vanhene arvokkaasti. Kuivat pitkät hamput ovat rumat.
Ei mun hiukset ole kuivat. Kiiltävät ja hyväkuntoiset, luonnonkiharaa niin että laineilla kivasti. Käyn kampaajalla, leikataan kuivat latvat veks kerran vuodessa. 6 vkon välein siistimässä otsiksen.
Pitkiä hiuksia pitää hoitaa kuin hienointa silkkivaatetta. Suoristusraudat yms. saa unohtaa ja kesällä suojata liialta auringolta.
Mä en koskaan ole ajatellut miten ihmisen pitää vanheta; arvokkaasti vai arvottomasti. Kuka sen päättää, ja mitä väliä sillä loppujen lopuksi on? Elän ja olen niinkuin hyvältä tuntuu, ja vuodet vierii siinä sivussa.
Itsestä ja ulkonäöstä tykkään kyllä huolehtia edelleen.
Juuri näin, jetsulleen👍🏻hiuksista pitää huolehtia. Pitkät vahvat hiukset joita ihailevat 20v naisetkin miesten lisäksi😊
T n 48v pitkähiuksinen
Onhan se noin. Yleensä katson säälivästi, kun näkee miehen, jonka vaimo on leikannut ns. kananperse tukan. Kyllähän se kertoo, että vaihdevuodet on alkanut, vaikka nainen olisi 30v. Siinä perheessä ei enää sängyssä juhlita ja kaiken päälle nainenkaan ei enää seksikkäältä näytä.
Ainakaan omalla kohdallani ei pidä paikkaansa. T. Pitkähköhiuksinen nainen.
Haha, mun hiukset on pitkät vain, koska en työssäkäyvänä ja "yksin" lapsiperhearkeamme pyörittävänä pääse koskaan parturiin niitä leikkauttamaan. Oli pitkä polkka ennen lapsia ja nyt yltää jo takapuoleen asti. Kuivaa hamppua latvat pitkältä matkalta, kaukana kauniista :(.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole löytänyt mistään virallista tietoa, mutta olen kuullut, että suomalaisilla naisilla on erityinen geenimutaatio. Se aiheuttaa sen, että vaikka nuorena on erittäin timmi kroppa, niin jossain vaiheessa pyöreä perse ja litteä vatsa vaihtavat paikkaa.
😂 Totta.
Tukka hulmuten ratsaille.
T. Ritva 64v.