Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan ehkä vihdoin hyväksymään sen että painoni ei tule olemaan alle 60kg

Vierailija
07.04.2023 |

Haluan kuitenkin välillä nauttia hyvästä ruuasta ilman huonoa omaatuntoa, ja suklaa on heikkouteni. Ehkä se ei enää iässäni haittaa että vatsassa on pari makkaraa ja etten mahdu tiettyä kokoa oleviin vaatteisiin. Kaupasta saa kyllä sitäkin kokoa mihin mahdun.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö. Juo jatkuvasti vettä.

Luovuttajat ei koskaan paina alle 60kg, voittajaluonteet voi painaa alle 30 kg.

Vierailija
2/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jämähtänyt tuohon 66kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vieläkin uskon, että painan joskus vielä 60kg, mutta tiukkaa tekee. 

Vierailija
4/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, suomalaiset ovat nyt lihavampia kuin koskaan eli normaalipainoiset alkavat pikku hiljaa olla vähemmistöä.

Vierailija
5/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon riippuu siitä, että minkä pituinen on. Joillekin alle 60 kg menee jo alipainon puolelle.

Vierailija
6/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö. Juo jatkuvasti vettä.

Luovuttajat ei koskaan paina alle 60kg, voittajaluonteet voi painaa alle 30 kg.

Kaiverretaanko se paino niiden hautakiveen?

Vierailija
7/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sumopainijoiden näköisiä lylleröpylleröitä lyllertää pitkin Prisman käytäviä siellä täällä, niin semmoinen, jolla paino on vain vähän yli ihannepainon tuntee itsensä suorastaan anorektikoksi noiden lyllerötylleröiden rinnalla XD

Vierailija
8/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei meinaa paino tippua enää alle 60kg. Vielä 5 vuotta sitten vakiopaino oli 57kg.

N51v

Vierailija
9/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on 64kg. Kaikkein raskaimpina aikoina elämässäni olen aikuisena painanut sen alle 60kg. En syönyt stressin ja/tai surun vuoksi. Ap

Vierailija
10/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sure, tämän rinnalla olet aina missi:

https://www.instagram.com/veerabianca/?hl=fi

Se on kumma, kun aina pitää mennä jompaan kumpaan ääripäähän: joko ei syö melkein ollenkaan tai sitten ahmii kuin suursyömäri. Miksi on niin vaikeaa tajuta, että hedelmillä, vihanneksilla, marjoilla ja täysjyvätuotteilla saa itsensä pysymään normaalina ja huolehtimalla ateriarytmistä, liikkumisesta ja ennen kaikkea, että nukkuu riittävästi. Ei se ole rakettitiedettä ja ei autolla tarvitse mennä joka paikkaan. Ennen pitkäähän ne jalat surkastuu, jos niitä ei käytä.

Vierailija
11/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sure, tämän rinnalla olet aina missi:

https://www.instagram.com/veerabianca/?hl=fi

Sorry, mulla ei ole instatiliä joten en nyt pysty vertaamaan. Ehkä sekin auttaa tässä asiassa. Ap

Vierailija
12/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon riippuu siitä, että minkä pituinen on. Joillekin alle 60 kg menee jo alipainon puolelle.

Joo, olet alipainoinen siinä vaiheessa kun pituutta on 181 cm. Sitten menee BMI 18,3. Taitaa nyky nuorissa ehkä olla sen mittaisia naisia enemmänkin, muuten olet kyllä lihava pallero.

Vierailija
13/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on 64kg. Kaikkein raskaimpina aikoina elämässäni olen aikuisena painanut sen alle 60kg. En syönyt stressin ja/tai surun vuoksi. Ap

Minkä pituinen olet?

Vierailija
14/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet?

168cm

Ap

Vierailija
15/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olet alipainoinen siinä vaiheessa kun pituutta on 181 cm. Sitten menee BMI 18,3. Taitaa nyky nuorissa ehkä olla sen mittaisia naisia enemmänkin, muuten olet kyllä lihava pallero.

Ai jos on alle 181cm pitkä ja painaa esim. 59kg, niin on lihava pallero? No ei todellakaan ole. Itse olen 168cm ja 59kg painavana olisin täysin normaalipainoinen.

Vierailija
16/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet?

168cm

Ap

Olet täysin normaalipainoinen jos painat 64kg. Mä olen saman pituinen kuin sä ja painan 128kg. Siinä sitä ongelmaa kerrakseen toisin kuin sun kuvittelemat ylimääräiset kilot.

Vierailija
17/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ok. Et ole kuitenkaan mikään terveydellisesti haitallisesti ylipainoinen, ja jos jotain pientä makkaraa jossain onkin, niin sopivalla pukeutumisella näytätkin varmasti oikein hyvältä! 

Itsellä vähän eri luokan paino-ongelma (sairaalloinen ylipaino 122 kg). Kävin juuri lihavuuslääkärillä asiasta, ja hän suoraan sanoi mulle, että sellainen realistinen paino mihin tulen pääsemään niin, että pystyn pysymään siinä enkä lähde jojoilemaan, on noin 85-90 kg. Olihan se aika rajua kuulla, että olen painoindeksin mukaan lihava vielä sitten tavoitteessanikin. Mutta niin se varmasti on, kun kerran olen näin paljon sitä painoa päästänyt kertymään, ja onhan tuokin yli 30 kg vähemmän kuin nyt.

Vierailija
18/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä hyväksyä. Lihavuus on yksiselitteisesti vaarallista terveydelle ja aiheuttaa kustannuksia myös yhteiskunnalle.

Vierailija
19/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos on alle 181cm pitkä ja painaa esim. 59kg, niin on lihava pallero? No ei todellakaan ole. Itse olen 168cm ja 59kg painavana olisin täysin normaalipainoinen.

Jäi jostain syystä minulta lauseesta "Joo, olet alipainoinen siinä vaiheessa kun pituutta on 181 cm" pois sana "yli". Eli "Joo, olet alipainoinen siinä vaiheessa kun pituutta on yli 181 cm". 168 cm ja 59 kg olet täysin normaalipainoinen ja siitäkin saattaisi olla vähän tiputettavaa, riippuu paljonko lihaksia on. 

Vierailija
20/43 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet?

168cm

Ap

Olet täysin normaalipainoinen jos painat 64kg. Mä olen saman pituinen kuin sä ja painan 128kg. Siinä sitä ongelmaa kerrakseen toisin kuin sun kuvittelemat ylimääräiset kilot.

Tiedän olevani ihan normaalipainoinen. En vaan koskaan ole hyväksynyt kroppaani, aina on pitänyt pyrkiä johonkin muuhun mitä on. Laihempaan, pienempään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme