Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydätkö kaupasta sinulle juuri sopivia vaatteita?

Vierailija
07.04.2023 |

Moni valittaa että muuton sopivat vaatteet puristavat rintojen kohdalta, liian lyhyet/pitkät hihat, reisistä sopivat on löysät vyötäröltä jne.

Löydätkö kaupasta sinulle juuri sopivia vaatteita?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 2 vuotta vanha mutta taas ajakohtainen kun kevät- ja kesävaatteita hankitaan. Itsellä on muutama luottovaate, joita löytyy aina rekistä ja niitä ostelen. Tosin viimeksi oli lempihousut vaihtaneet uudelle valmistajalle.

Vierailija
22/25 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa on tylsän värisiä vaatteita. Värivaihtoehdot musta, valkoinen, beige, pinkki ja joku ihme iso kuvio. Mutta löydän verkosta itselleni sopivia. Olen lyhyt, joten ostan petite mallistoista, niin tulee sopivan mittaisella lahkeella ja hihalla. Pitää tarkasti katsoa mittataulukot ja vaatteiden kuvat, kun minulla on isot reidet, paksut käsivarret ja vähäiset rinnat, monet naistenvaatteet näyttävät omituisilta minun päälläni.

Vierailija
24/25 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi pitkiä paitoja löytyy JOSKUS. Silloin ostan.

Vierailija
25/25 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuja ei tehdä keskiverto pituudelle, aina liian pitkät tai lyhyet. Naisilla ei näköjään ole lantioo ku puristaa aina siitä kohtaa tai ei ees saa ylös vedettyä. Harva mekko istuu kun on päärynämallinen. Sitten huomannut että varsinkin neuleisiin tehdään nykyään liian pitkät ja löysät hihat! Ärsyttävää. En nyt ihan lentämistä varten pukeudu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi