Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raha ei tuo onnea ja koolla ei ole väliä. Mitä muita valheita käytetään lohdutuksena?

Vierailija
07.04.2023 |

Rumat ne vaatteilla koreilee, tuli vielä mieleen

Kommentit (890)

Vierailija
861/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo näytät kauniilta. Ei niillä tisujen koolla ole niin väliä . Kaikki päätöksesi ovat muutenkin ihania ja ihanaa tehdä asioita yhdessä .

Vierailija
862/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä kantaa.

Itsemurha ei ole ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla ole syytä olla masentunut, sinulla on asiat hyvin!

Vierailija
864/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus on tärkeintä ( niin harva on sisältä edes mukiinmenevä )

Tästä tulee mueleen Speden sketsi:

-Erkki on pohjimmiltaa hyvä ihminen...

-Mutta päällimmiltään täysi nuija!

Vierailija
865/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun köyhyys tulee ovesta sisään, lentää rakkaus ulos ikkunasta

Vierailija
866/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvä hallitusohjelma.

Köyhiltä ei leikata, se ei meille käy!

KAIKKI (siis ihan kaikki) oli Sannan hallituksen vika.

Vierailija
867/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta HOMOA tee. :)

Vierailija
868/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisään vielä yhden tärkeän kohtaan #866

Suomessa ei ole korruptiota.

-winner-

Vierailija
869/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kerta HOMOA tee. :)

Totta. Täytyy kokeilla ainakin kahdesti, onko mieluummin top vai bottom vai kenties vers ;D

-winner-

Vierailija
870/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä töitä löytyy kun etsit. Entä jos ei löydy.

Vierailija
871/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ei oikeesti tuo onnea, rakkaus, hyvät ihmissuhteet ja hyvä itsetunto tuo.

Kyllä raha todellakin tuo onnea. On täyttä p*skaa väittää muuta.

Mieluummin rikas ja onneton, kuin köyhä ja onneton.

Ei tuo. Kokemusta on molemmista olosuhteista. Yhtä lailla rikkaatkin tekee itsemurhia, koska eivät näe elämässään mitään merkitystä.

Vierailija
872/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo. Kokemusta on molemmista olosuhteista. Yhtä lailla rikkaatkin tekee itsemurhia, koska eivät näe elämässään mitään merkitystä.

Tuutko elämään mun elämää toimeentulotuella? Kun elät kaiken aikaa pelossa, että kämppä lähtee alta ja sen jälkeen asut jossain lentoaseman aulassa. Kyllä se raha tuo onnellisuutta, pystyy huolehtimaan läheisistä jne aivan eri tavalla. Ehkä rikkaat näkee vaan oman navan.

Vierailija
873/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste nää et mä oon suosittu ja MUN mielipiteellä on enempi niinku painoarvoa kun mulla on noin monta seuraajaa enemmän ku kellään teistä! Siis KETÄ te niinku ootte! KETÄ!?

Nih!

-winner-

Vierailija
874/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän on enemmän.

Vierailija
875/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.

Oikeasti haluaisin tavata tämän lauseen keksineen ihmisen. Hakkaisin siltä joka luun paskaksi. Poraisin kaikki hampaat auki. Puhkoisin silmät ja korvat. Viiltelisin sen ihon kauttaaltaan. Sitten valelisin bensalla ja sytyttäisin palamaan. Sammuttaisin tulen ennen kuin se kuolisi.

Vierailija
876/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan on onnellista mennä hautaan iso rahatukku vieressä.

Vierailija
877/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta tuskin tämä rikas olisi ollut onnellinen köyhänäkään. Olisi ollut elämä ehkä vielä merkityksettömämpää. 

Ei kannata sekoittaa tapauksiin joissa ihminen kokee elämän yhtä merkityksettömäksi oli olosuhteet mitkä tahansa. On perustavaa laatua olevaa merkityksettömyyttä ja tyhjyyttä. Mutta joillain ja aika monellakin kyllä on niin, että elämänlaatu on parempaa kun on varaa toteuttaa unelmiaan ja itseään ja sitä kautta ovat myös silloin onnellisempia. Näitä ovat uskoakseni melko monet. 

Jos puuttuu onnellisuuden kokemisen tunne niin sitä ei voi paikata rahalla. Toki näitäkin on, mutta sen takia ei pidä yleistää ja väheksyä kaikkea rahan tuomaa onnellisuuden tunnetta. 

Vierailija
878/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaan on onnellista mennä hautaan iso rahatukku vieressä.

Onnellisempi ainakin silloin pitäisi olla kuin kituuttamalla surkeissa olosuhteissa ja vailla hyvää hoitoa. 

Vierailija
879/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle annetaan sellainen taakka jonka jaksaa kantaa.

Että mä vihaan tuota sanontaa.

Ymmärrän pointin.

Lause on peräisin kai Raamatusta ja ajatuksena on se, että Jumala auttaa vaikeuksien yli ja siinä mielessä ei 'anneta' suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa. Jos ei luota/usko Jumalaan, ei saa häneltä apuakaan vaikeuksissa.

Elämässä tapahtuu monenlaisia vastoinkäymisiä. Joistakin pääsee yli nopeammin, joistakin asioista jää pitkäaikainen trauma, jne.

Itse olen Jumalan avulla selvinnyt monenlaisten haasteiden yli yksin ilman ihmisten turvaverkkoa. Ihmiset eivät osaa kovin hyvin auttaa, jos eivät ole itse kokeneet vastaavaa.

Jos olet uupunut, yksin, epätoivoinen, eksyksissä, ongelmissa, missä tahansa pahassa tilanteessa, rukoile Jumalaa ja anna hänen näyttää voimansa, sillä Jumalan voima tulee esille ihmisen heikkoudessa. Jeesus rakastaa sinua. Älä koskaan menetä toivoasi.

Vierailija
880/890 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle annetaan sellainen taakka jonka jaksaa kantaa.

Että mä vihaan tuota sanontaa.

Ymmärrän pointin.

Lause on peräisin kai Raamatusta ja ajatuksena on se, että Jumala auttaa vaikeuksien yli ja siinä mielessä ei 'anneta' suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa. Jos ei luota/usko Jumalaan, ei saa häneltä apuakaan vaikeuksissa.

Elämässä tapahtuu monenlaisia vastoinkäymisiä. Joistakin pääsee yli nopeammin, joistakin asioista jää pitkäaikainen trauma, jne.

Itse olen Jumalan avulla selvinnyt monenlaisten haasteiden yli yksin ilman ihmisten turvaverkkoa. Ihmiset eivät osaa kovin hyvin auttaa, jos eivät ole itse kokeneet vastaavaa.

Jos olet uupunut, yksin, epätoivoinen, eksyksissä, ongelmissa, missä tahansa pahassa tilanteessa, rukoile Jumalaa ja anna hänen näyttää voimansa, sillä Jumalan voima tulee esille ihmisen heikkoudessa. Jees

Mummoni oli tosiuskovainen. Joka päivä rukoili monta kertaa, kävi kirkossa ja oli kummilapsia Afrikasta. Jumala antoi maksasyövän kannettavaksi eikä jaksanut sitä kantaa, vaan kuoli 57 vuotiaana.