Raha ei tuo onnea ja koolla ei ole väliä. Mitä muita valheita käytetään lohdutuksena?
Rumat ne vaatteilla koreilee, tuli vielä mieleen
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat kuin viini.
Ei tuollaista kukaan ole koskaan väittänyt, muuta kuin sinä.
terveisin: mies
Kyllä elämä kantaa.
Kaikella on tarkoituksensa.
Ihminen ei saa enemmän kuin jaksaa kantaa.
Ikä on vain numeroita.
Naiset ensin vaikka heikoille jäille.
Jos hyttysen antaa imeä, se imee myrkkynsä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei haukku haavaa tee,
Onnettomin väite ikinä.
Mä oon ihmetellyt tätä sanontaa koko ikäni ja viime kesänä selvisi, että haukku ei tarkoita koiraa tässä.
Ahneella on p*skanen loppu. Ei pidä paikkaansa, vaan nopeat todellakin syövät hitaat.
Vierailija kirjoitti:
Isän näköiset tytöt on onnellisia. No ei olla, me näytetään miehiltä.
17-vuotiaana on neito kauneimmillaan. Ei sekään pidä paikkaansa, silloin joko näyttää lapselta tai naama on täynnä finnejä.[/quote
Minä olin just silloin parhaimmillaan. Voi kun vois olla taas 17 😢
Vierailija kirjoitti:
17-vuotiaana on neito kauneimmillaan. Ei sekään pidä paikkaansa, silloin joko näyttää lapselta tai naama on täynnä finnejä.
Fakta kuitenkin on, että nainen/tyttö todellakin on ulkonäöllisesti parhaimmillaan 15-20 -vuotiaana. Sen jälkeen alkaa jo rupsahtelu.
Karma iskee takaisin, kun sinua on petetty, mutta harvemmin se vahvemman oikeutta käyttänyt häviää myöhemminkään.
Mikä ei tapa se vahvistaa
Ei pidä paikkaansa! Jää trauma tai pelko, joka on alitajunnasta. Mitä enemmän vaikeuksia, sitä enemmän ihminen menee henkisesti rikki.
Vierailija kirjoitti:
17-vuotiaana on neito kauneimmillaan. Ei sekään pidä paikkaansa, silloin joko näyttää lapselta tai naama on täynnä finnejä.
En ole ikinä tätä kuullutkaan. Tottakai isän näköiset tytöt on onnellisia. On vahva leuka, leveät hartiat sekä pituutta ja voimaa. Voi turvallisesti liikkua hämärällä kun sinut kiertää niin miehet kuin naiset.
Sitä saa mitä tilaa.
Inhoan tätä sanontaa. Sitä saa vaikka mitä, vaikka ei tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vanhenevat kuin viini.
Ei tuollaista kukaan ole koskaan väittänyt, muuta kuin sinä.
terveisin: mies
Se on vanha sanonta miehet kypsyy kuin viini ja naiset happanee kuin maito
"virheistä oppii"
Luin tästä joskus jutun että tutkimusten mukaan onnistumisista oppii paremmin.
Edellä mainittu tosi hyviä. Muistelen ettei seuraavia oisi vielä sanottu:
Naisessa pitääkin olla muotoja (sanottuna reilusti lihaville kuten minä) ja tähän samaan kuuluu se, että Sulla on kauniit silmät ;)
Riitaan tarvitaan aina kaksi.
Kyllä kaikki järjestyy.
Elämä velekoo/Se löytää tän vielä eestään sanotaan Oulussa. Siis että Paha saa vielä palkkansa.
On sulla ohuet hiukset, mutta niitä on paljon.
Ei ne isot tulot vaan pienet menot.
Kauneus on katoavaista. On mutta siinä iässä ne ikänsä rumat on vähintään yhtä pahan näköisiä. On myös kauniita vanhuksia. Rumat eivät tule sellaisiksi.
Ja koko tämä metamorfoosi-idea että joskus tulevaisuudessa rumille tai erilaisille palkitaan se kärsimys. Höpö höpö. Tästä muuten olikin jo.
Koolla on väliä ja kyllä se orgasmi on naisille tärkeä. Tämän haluan kirjoittaa naisena vielä kerran että menisi miesten tajuntaan.
Huom! Jos on erityisen pieni, se pitää kompensoida hyvin. Jos on tilastollisesti normaali, se riittää. Mutta ikinä se muna ei yksinään riitä.
Ja pelkkä läheisyys ei riitä jos haluaa seksiä eli se on täysin p.ers.eest.ä että mies nousee päälle, panee hetken ja ottaa orgasmin itselleen. Hyi hitto.
Ei raha tuo onnea. Mutku...
Raha on aina lisännyt onneani. Onnettomin olen ollut aina työttömänä ja matti kukkarossa. En ole rikas nytkään mutta 2000 tilillä löysää rahaa laskujen jälkeen. Luottokortilla lisää. Luottotiedot kunnossa pitkästä aikaa. Täysin ilman velkaa oleva talous rauhoittaa mieleni. Olen onnellisempi kuin vuosikausiin.
Ei se onni varmaan sitten muutu mihinkään, jos 5000 kk palkka nousee 6000. En tiedä, kun ei ole kokemusta tuollaisista rikkaiden tuloista. Paras palkkani joskus edellisessä elämässä on ollut 13 € tunti. 2100 kk.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy lopulta." Tämä lausahdus voi antaa toivoa vaikeuksien keskellä, mutta se ei ole aina totta. Joskus asiat eivät järjesty itsestään, ja meidän on tehtävä töitä ja ponnisteltava saavuttaaksemme tavoitteemme.
Ja voi hyvin olla, ettei tule mitään onnellista elokuvaloppua, vaan asiat päättyy yksinkertaisesti huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Ei raha tuo onnea. Mutku...
Raha on aina lisännyt onneani. Onnettomin olen ollut aina työttömänä ja matti kukkarossa. En ole rikas nytkään mutta 2000 tilillä löysää rahaa laskujen jälkeen. Luottokortilla lisää. Luottotiedot kunnossa pitkästä aikaa. Täysin ilman velkaa oleva talous rauhoittaa mieleni. Olen onnellisempi kuin vuosikausiin.
Ei se onni varmaan sitten muutu mihinkään, jos 5000 kk palkka nousee 6000. En tiedä, kun ei ole kokemusta tuollaisista rikkaiden tuloista. Paras palkkani joskus edellisessä elämässä on ollut 13 € tunti. 2100 kk.
Minä olin onnellisin parikymppisenä opiskelijana, vaikka olin köyhä ja velkaantunut.
Ahkeruus palkitaan.