Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tinderiin laittaa että haluan lapsia?

Vierailija
07.04.2023 |

Nainen olen

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän karsiutuu ne, jotka eivät halua lapsia ja hyvä niin. Ei noin erilaisilla tavoitteilla suhde toimi pitkällä tähtäimellä.

Ehkä kuitenkin hyvä sanoa haluaako lapsia joskus vai vuoden sisään. Siksi, että jos haluat joskus niin miehen ei tarvitse säikähtää että hänestä tulee isä 9 kk ensitreffien jälkeen.

Vierailija
42/49 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Laita vaikka että haaveilen parisuhteesta ja lapsista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa mainita, jos haluaa lapsia.

Miehen ei kannata mainita, jos haluaa lapsia. Jaa että miksi? On minulla muutamia (huonoja) teorioita, mutta ei oikeita vastauksia. Tällaisen asiantilan olen selvästi huomannut aikojen saatossa riippuen siitä, onko asian kertonut profiilissaan vai ei.

Nykyisin en kerro profiilissa mitään lapsihaaveistani. Kerron vain kautta rantain, että elämäni on niin sanotusti kunnossa (ei velkaa, on työtä, on säästöjä jonkun verran, terveys kunnossa, ei päihdeongelmia ja niin edelleen).

Vierailija
44/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ja kannattaako. Mistä minä tiedän. Luuletko että voisit rikastua tuolla keinolla? Vai mitä ihmettä oikein tavoittelet? 

Vierailija
45/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin...huokaus...

Vierailija
46/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sinne kirjoittaa vaikka mitä mutta harva mies niitä profiilitekstejä jaksaa lukea. Katsovat kuvat ja päättävät meneekö jatkoon vai ei. Myöhemmin jos tulee mätsi ja keskustelua niin alkavat katsomaan tarkemmin millainen nainen kyseessä.
Ainakin itsellä sellainen tunne jäi tinderistä muutama vuosi sitten. Vaikka kirjoitti että lapsiluku täynnä ja haen pitkäaikaista parisuhdetta niin aina oli niitä panokaveria etsiviä ja "vauvakuumeilevia" lapsettomia miehiä ruikuttamassa että lähe ny treffeille. Itsehän he eivät tietenkään paljasta profiilissa että mitä etsivät niin pysyy ovet avoimina mahdollisimman moneen suuntaan.

Enemmistö tinderissä olevista miehistä hakee helppoa panoa mahdollisimman vähällä vaivalla. Naiset, jotka hakee muuta joutuu näkemään paljon vaivaa karsimisessa, koska sitä pelkkää kalua olis niin paljon tarjolla, rakkautta vähemmän. 

Vierailija
47/49 |
06.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkoittaako se osan miehistä?

Mitä väliä sillä on, jos se karkoittaa nimenomaan ne miehet, joiden kanssa ei ole syytäkään pariutua? 

Vierailija
48/49 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kannattaa laittaa, että haluaa aikuisia.

Vierailija
49/49 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkoittaako se osan miehistä?

Eikö ole hyvä, että karkoittaa vääräntyyppiset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi