Kertokaa kaikkea mitä ette osaa? Minä en osaa ostaa VR MATKALIPPUA VERKOSTA
Aloin silmäilemään meno-paluuta ja hintoja ja aikatauluja. En saanut paluumatkan aikatauluja ja hintoja. Olisi ilmeisesti pitänyt OSTAA ensin menomatka.
Kommentit (26)
Kyllä sen meno-paluun pääsee ensin valitsemaan, ennen kuin ostaa mitään. Ensin tosiaan vahvistetaan se menomatka, sitten pääset valitsemaan paluun, mutta mitään ei veloiteta tai makseta, ennen kuin molemmat on vahvistettu.
Vierailija kirjoitti:
Joku 10 vuotta sitten yritin ostaa Viking linen risteilyä. En osannut. Hankala ohjelma heillä
Jäi koko risteily. Lähdettiin Kreetalle.
Mulla oli ihan sama. Siljalla oli vielä vaikeampi. Lopulta lähdettiin samalla rahalla Kreikkaan. Viime vuonna vihdoin yritin uudelleen ja tällä kertaa sain viikkarilta ostettua risteilyliput, jiihaa. Maksoi tosin niin paljon, että epäilin valinneeni matkat tuplana, mutta ei.
Minulla on jäänyt ostamatta myös halpalentoyhtiöiden lentoja siksi, että en ole saanut ohjelmaa tekemään mitä haluan. Ohjelmat on aina hirveän hitaita ja valinnat poistuu sattumanvaraisesti.
Vierailija kirjoitti:
En osaa huoltaa polkupyörää. Harmittaa, huolto on kallis menoerä joka toinen kevät.
Mun jopo on vuodelta 65 ja sitä ei ole huollettu ikinä.
Puhjenneen kumin tilalle olen saanut vaihdettua uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa putsata hajulukkoa.
Tai tarkemmin sanoen, osaisin kyllä putsata sen, mutta en uskalla irrottaa kun pelkään etten saisi sitä takaisin.
Ihan helppo homma. Purat ja sen jälkeen peset osat. Kun ovat puhtaita, niin kaikki tuntuu helpolta.
Ennen aloitusta voit ottaa vaikka kuvan kun on vielä koottuna. Ja miksi ei myös purkamisen edetessä lisää kuvia.
Hajulukon kun putsaa niin on vain sen kuppiosan irrotus. Siis yksi osa. Joskus on töhnää enemmän ja joutuu purkamaan enemmän.
https://www.google.com/search?q=lavuaarin+hajulukon+puhdistus&oq=lavuaa…
Ohutrakenteisia hajulukkoja on tosin joskus hankala saada tiiviiksi puhdistuksen jälkeen. Mitättömiä ne muoviset tiivisteet. Tukevampaa muovia olevat tai teräksiset on helpompi saada kasaan. Jos on vaikka tiskipöydän alla ahdasta niin ei aina onnistu ekalla kasaamisella saada rimpuloita tiiviiksi.
On huomattu. 😅 Nykyisessä kämpässä en edes viitsi enää yrittää, mies saa hoitaa ainakin kasaamisen kun on tottunut noiden kanssa pelaamaan.
-eri
50+ tutut naiset ovat pelottomia. Millaisissa piireissä liikut?