Joudun estämään äitini puheluiden tulemisen aina arkipäivisin.
Hänelle ei mene jakeluun, että teen yötyötä ja nukun päivät yöuniani. Lapseni varalta silti pidän ääniä puhelimessa, jos jotain, vaikka sattuu, hän ymmärtää ettei soita minulle tiettyyn aikaan päivästä, ymmärtää, että nukun. Mutta äitini ei ymmärrä, hän soittelee minulle usein(ei enää, sillä olen alkanut estämään hänen numeronsa uneni ajaksi). Soitteli aina ihan turhanpäiväisiä asioita, mm, jos omalla työpaikallaan henkilö x sanoi tai teki sitä tai tätä. Nyt murjottaa, kun olen estänyt hänet. Huoh.
Kommentit (11)
Ja tuonko pitäisi kiinnostaa meitä jotka emme tunne kumpaakaan teistä? Mistä tuollainen tuli mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika rajattomalta tapaukselta. On se kumma, että lapsi ymmärttää ettei soita turhaan, mutta akuinen ihminen ei ymmärrä, joka on vieläpä itse työelämässä. Oletan siis, että lapsesi on alaikäinen.
Voi olla, että itseasiassa saattaa ymmärtää, mutta ei välitä, koska saattaa ajatella, että hänen asiansa ovat tärkeämpiä kuin jonkun unet.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuonko pitäisi kiinnostaa meitä jotka emme tunne kumpaakaan teistä? Mistä tuollainen tuli mieleesi?
Kiinosti kuitenkin kommentoida. Moni käyttää palstaa ihan vain tuntojensa purkamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Menehän hiekkapimpero muualle pahoittamaan herkkä mielesi. Itse voin samaistua ap:hen, koin samaa, kun tein yötyötä aiemmin elämässäni.
Estä ihan härskisti vaan. Sinuna jättäisin muutenkin vähäksi aikaa vastaamatta.
Rajaton narsisti, jonka omat asiat menee lapsensa terveyden edelle. Kumma kun ei luupäälle mene perille. Eihän tuossa voi muuta kuin estää. Hän on varmaan muutenkin hankala ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika rajattomalta tapaukselta. On se kumma, että lapsi ymmärttää ettei soita turhaan, mutta akuinen ihminen ei ymmärrä, joka on vieläpä itse työelämässä. Oletan siis, että lapsesi on alaikäinen.
Voi olla, että itseasiassa saattaa ymmärtää, mutta ei välitä, koska saattaa ajatella, että hänen asiansa ovat tärkeämpiä kuin jonkun unet.
tämä, äitini on suuttunut kun on soittanut kesken työpäiväni ja olen painannut punaista luuria, sillä olin palaverissa. Hänen mielestä äidin asia on tärkeämpi, kuin minun palaveri. Äiti ei tosin maksa mulle palkkaa :D, mut tälläistä täällä narskuäidin kanssa.
Kumpi vaihtoehto olisi parempi, ap? Äitisi on joko ilkeä tai tyhmä. En näe muita selityksiä oikeastaan.
Alkoi kiinnostaa, eikö puhelimessa voi laittaa asetusten kautta, että jotkut tietyt numerot pääsevät läpi, vaikka puhelin olisi älä häiritse -moodissa (äänettömällä). Ainakin omassa puhelimessani (Nokia/Android) voi asetusten kautta laittaa tuohon älä häiritse -moodiin lisäasetuksia. Sieltä voi valita, ketkä ihmiset saavat häiritä. Olisiko tästä apua ap:lle?
Sen äidin voisi silti blokata joksikin aikaa, että oppii olemaan. Voi silti olla, ettei opi.
Vierailija kirjoitti:
Ai sua ei niinkun yhtään kiinnosta, mutta silti kysyt lisätietoa, vieläpä hyvin typerää lisätietoa. "Mistä tuli mieleesi?" Mitä ihmettä luulet saavasi vastaukseksi?