Seksistä maksanut mies, kerro minkälainen olet.
Eli kysymys prostituoitujen asiakkaille. Ei selityksiä syistä jne. vaan kuvaile itseäsi, pituus, paino, ulkonäkö, ikä, koulutus, asema, varallisuus, pukeutumistyyli, luonne, arvomaailma jne.
Palstalla näyttää olevan varmaa tietoa, että olette huonohygieniaisia peräkammarin vanhapoikamörrimöykkyjä.
Kommentit (36)
Ei se prostituoidun tapaaminen ihan oikeasti elävässä elämässä ihan joka jampalta onnistu. Kyllä se vaatii aikalailla rohkeutta ja tiettyä kykyä tehdä oman mielen mukaisia ratkaisuja. Eli samoja ominaisuuksia, joilla elämässä pärjätään muutenkin. Ei ole kengänkärkien tuijottelijoiden hommaa. Sanoisin, että jos saa sanan suusta prostituoidun kanssa, niin aika pieni kynnys mennä baarissa vaikka hakemaan naista tanssimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies, siis ihan jokainen maksaa seksistä.
Jotkut ikkunaverhoina, toiset jotka ovat viisaampia taas suoraan rahat käteen periaatteella.
Mutta jokainen mies maksaa muodossa tai toisessa.
Piti tähän tarttua, miten olet esim. itse maksanut, verhojako et omaan kotiisi olisi halunnut, vai ihan riihikuivalla rahalla? Ehkä kallista aikaakin mennyt turhanpäiväisiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä olisi saanut mielenkiintoisemman jos kysyttäisiin minkälaista oli maksullisen kanssa ja mitä teitte. Maksullisiakin on niin monenlaisia.
Ammattimaisen kliinistä. En kyllä tunnetta odotakaan horatsulta.
Ei aina noinkaan, kun kemiat kohtaavat. Siinä kyllä rakastellaan tunteella. Usein maksulliset haluavat antaa nautintoa miehelle, mutta minä miehenä myös nautin nautinnon antamisesta naiselle. Siinä sitten unohtuu muu mailma ja silmät loistavat molemmilla.
En nyt ehkä usko, että ihan jokainen - harva enemmänkin sanoisin - maksullinen aidosti nauttii seksistä töissään.
Mutta ostajan näkökulmasta seksi on nautinnollisempaa kun kokee, että partner nauttii myös. Väitän, poikkeuksiakin on toki, että rahalla saa eli kun hupakon hinta alkaa olla 500eur/h, niin onhan se vaan ostajallekin todella hyvää seksiä.
Ennenkuin aloin käyttää hupakoita ajattelin, että maksaminen tekisi siitä jotenkin säälittävää tai tulis morkkis. No ei tule kun ostat tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Up!
Nää uppaajat vois hypätä suohon 👎
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ikkunaverhoina, toiset jotka ovat viisaampia taas suoraan rahat käteen periaatteella.
Samalla logiikalla se menee sitten toisinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti tähän tarttua, miten olet esim. itse maksanut, verhojako et omaan kotiisi olisi halunnut, vai ihan riihikuivalla rahalla? Ehkä kallista aikaakin mennyt turhanpäiväisiin asioihin?
Oletko hieman tyhmä ja vähän enemmänkin yksinkertainen?
Luulitko mielestäsi älykkäällä kommentillasi kääntäväsi totuuden ja realiteetit nurinniskoin ja pois paikoiltaan?
No, kerronpa sinulle että se meni kyllä perusteellisesti vihkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla logiikalla se menee sitten toisinkin päin.
Ei vidhu!! 😂🤣😂
Kerro toki lisää vitsejäsi!
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin olen ostanut seurustelukumppanille esim jäätelöitä, illallisia, ruokaa jääkaappin, joululahjoja, festarilippuja ynnä muuta. Verhoja sentään en ainakaan vielä. Onko tämä seksistä maksamista?
T. Nainen
Alle nelikymppinen komeaksikin kehuttu perheenisä jolla pituutta 180 ja painoa 90kg. Koulutusta ei ole ja oikeastaan koko aikuisikäni toiminut yrittäjänä. Vuositulot reipas 50 tonnia. Pukua en käytä kuin pakosta. Luonteeltani olen aika hiljainen ja en tykkää yleensäkkään paskanpuhumisesta. Salit ja sun muut ei ole mun juttu vaan ruumiillinen työ rakennuksilla ja metsässä kelissä kuin kelissä.
Täällä 171 cm, 38 v, Asun kontulassa 28 neliön yksiössä. Saan työmarkkinatukea, asumistukea ja sossun rahaa plus leipäjonossa käyn viikottain. Leipäjonosta saan pari satkuu säästöäkuukaudessa niin voin harrastaa seksiä 2 viikon välein satkun panomestoissa. Aiemmin oli vakkaripano 60e per pano mut neiti palasi jo tsekkeihin
185/110 40v esimiehenä toimin,. Eka kokemus 25 vuotiaana, ja sen jälkeen silloin tällöin, olen ehkä ollut yhteensä 10 maksullisen naisen kanssa, ja viimeiset 8 vuotta saman kanssa, joka kertaa kun saapuu mun kotikulmille (jos olen sinkku siis). Kemiat kohtaa sen kanssa, eli on ihan eri fiilis tavata ja harrastaa seksiä. Tuolta naiselta olen oppinut erittäin paljon seksistä, ja olen saanut kokea vaikka mitä :)
Aika norminäköinen, oloinen mies olen. Baareissa en käy, ja tinderissä ei nyt sinänsä ole vientiä. Introvertti olen, ja nautin yksinolosta joten ei ole pakottavaa tarvetta löytää parisuhde ja lapsia en halua.
Jos naisten testotasot ja halut olis samanlaisia kuin miehillä olis paljon seksistä maksavia naisia
Fiksunoloisia ja koulutettuja useammat täällä.
Niinhän me monet varmaan ollaankin ihan hyviä aviomiehiä. Monet meistä on sellaisia varmaan että vientiä on muutenkin ja on tullut perheellistyttyä siinä kolmekympin korvilla.