Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksistä maksanut mies, kerro minkälainen olet.

Vierailija
05.04.2023 |

Eli kysymys prostituoitujen asiakkaille. Ei selityksiä syistä jne. vaan kuvaile itseäsi, pituus, paino, ulkonäkö, ikä, koulutus, asema, varallisuus, pukeutumistyyli, luonne, arvomaailma jne.
Palstalla näyttää olevan varmaa tietoa, että olette huonohygieniaisia peräkammarin vanhapoikamörrimöykkyjä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat menestyviä liikemiehiä sikspäkillä. Siis omasta mielestään.

Vierailija
2/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, 78kg, ihan ok näköinen, 60v, asiantuntija, hyvin tulen toimeen, puku päällä päivisin, tosi mukavahan minä olen, arvotkin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

183cm, 90kg, 55v, kansainvälinen myyntityö. Hyvin toimeentuleva. Sosiaalinen. Arvomaailma liberaali.

Töissä puku, muuten casual.

Vierailija
4/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

180 pitkä, 83 kg kuntourheilua harrastava 50 v korkeakoulututkinto, yrittäjä ja vuositulot 70000 euroa. Kotona huppari, töissä pikkutakki ja suorat housut. Liberaali arvomaailma. Herrasmies. En käy baareissa seuraa hakemassa, joten nautin maksullisten seurasta esim. keskellä päivää. Pari kertaa maksullinen on kysynyt olenko sinkku ja kerran maksullinen kysyi haluaisinko alkaa seurustelemaan hänen siskonsa kanssa.

Vierailija
5/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä olisi saanut mielenkiintoisemman jos kysyttäisiin minkälaista oli maksullisen kanssa ja mitä teitte. Maksullisiakin on niin monenlaisia.

Vierailija
6/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 on sekä pituus, että paino. Koulutukseni on elämän korkeakoulu. En ole eläesssäni seurustellut, vaikka olen ollut Tinderissä sen alusta lähtien. Vihaan kaikkia ihmisiä, erityisesti vihaan naisia. Olen työtön ja rasisti. Ainoa mikä häiritsee maksaessani seksistä on se, että olen täysin impotentti.

Vierailija
7/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

179 70 kg 19v.

Päässyt juuri ylioppilaaksi.

Harrastan liikuntaa säännöllisesti.

Rouva oli ensimmäinen kokemus naisesta.

Maksoin 20 e jotenkin tuntui ettei raha ollut se mitä siinä haettiin.

Hirvitti aloittaa sexi kun rouvan mies näki kun nussin hänen vaimoa.

En ole sen jälkeenkään ollut niin monesti naisen kanssa yhdynnässä.

Ei tullut varmaan montaa euroa ruiskauksesta.

Vierailija
8/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

180/92 60v insinööri, hiljainen, sisäänpäin vetäytynyt, eronnut, 35-vuotiaat lapset.

Vierailija
9/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

185/105. 49v. FM. Johtaja. Puku. 150keur/v. Perhe. Kokoomus. Audi.

1-2 krt/kk hupakoita 1-2 h / kerta. On varaa.

Vierailija
10/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olisi saanut mielenkiintoisemman jos kysyttäisiin minkälaista oli maksullisen kanssa ja mitä teitte. Maksullisiakin on niin monenlaisia.

Ammattimaisen kliinistä. En kyllä tunnetta odotakaan horatsulta.

Vierailija
11/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattimaisen kliinistä. En kyllä tunnetta odotakaan horatsulta.

Ei aina noinkaan, kun kemiat kohtaavat. Siinä kyllä rakastellaan tunteella. Usein maksulliset haluavat antaa nautintoa miehelle, mutta minä miehenä myös nautin nautinnon antamisesta naiselle. Siinä sitten unohtuu muu mailma ja silmät loistavat molemmilla.

Vierailija
12/36 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon sulle viimeisestä. Haluan kertoa sinulle että olemme olleet onnekkaita kun olemme saaneet jakaa tämän hetken fantastisen ajan yhdessä.

Ja niin lämpimästi toivon se tulee olemaan myös jatkossa mutta erilaisilla tunteilla. Ajatus siitä lämmittää mieltäni. Kiitos niin paljon sulle!

Vierailija
13/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

177cm, 78kg, tumma tukka, ruskeat silmät, urheilullinen ja tolkun mies. 51v, esihenkilö. Vuositulot 79 000 euroa. Pukeutuminen casual. Arvomaailmani on liberaali oikeistolainen ja hieman vihreä. 

Ostan seksiä silloin tällöin, en mitenkään säännöllisesti. Ei ole ollut koskaan vaikeuksia löytää seksiseuraa muutenkaan.

Vierailija
14/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa. Pää sekä munat.

Onpa tässäkin taas tyhmä alotus...

Vierailija
15/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipituinen ja painoinen 50+ mies. Naimisissa, perheellinen. Ostan säännöllisesti seksiä2-6 kertaa kuukaudessa. En koe sitä pettämisenä koska kyseessä on ammattilainen ilman tunteita. Syyt, miksi käytän maksullisia:

- tykkään myös nuorista, alle 20 v . Olisi musertava ajatus joutua loppuelämän painamaan vaan omanikäistä

- vaimo laiska ottamaan suihin, haluan kunnon suuhoitoa

- haluan panna myös peppuun ja pepusta suuhun. Mulla on tuttu aasialaistaustainen nuori ja kiltti ammattilainen, joka ilmeenkään värähtämättä ottaa kalun ihmettäväksi vaikka tulee omasta peräaukostaan. on ihan tajunnanräjäyttävää!

- pidän siitä että peräaukkoani nuollaan ja sinne työnnetään kieltä. Haluan myös istua naisen naamalla ja tästä asennosta kieltä reikään.

- haluan välillä kaksi naista kerrallaan, toiselta suikkari ja toiselta anuksen nuolenta

Vierailija
16/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisissä tehtävissä, keski-ikäinen, keskipituinen/aktiivikuntoilija, Hyvin koulutettu, liberaali/vihreä/ihmissuhdeanarkisti, avoin suhde, kolme lasta. Pan/sapioseksuaali. Tuloissa löytyy ja seuraakin löytyy muutenkin. Mutkattomuus arjen keskellä tai työmatkoilla ja jotkin spesiaalijutut (kuten superkauniit ihmiskehot) ovat se juttu. Kinkyhommat sitten ihan rakkaudesta lajiin, maksullisesti silkkaa vaniljaa.

Vierailija
17/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60 vuotta ja 173/75. Maksan näytöksestä eräälle puoliammattilaiselle ja toinen osapuoli on vaimoni joka on 60 vuotta ja 163/51 B-kuppi. Viisissäkymmenissä oleva herra tulee meille ja suoraan turhia turisematta menevät rouvan kanssa makuuhuoneeseen jättäen oven raolleen. Laitan kahvin tulemaan ja menen kurkistamaan ovesta ja vaimon tahdosta menen paikalle vähän myöhemmin ja hiljaa siirryn huoneen nurkan korituoliin seuraamaan näytöstä. Huoneessa on ikkunat peitetty, sängyn päädyn takana on valo ja joka luo hyvän tunnelman, ei ole kovinkaan pimeää, päiväpeitteen päällä on pari isohkoa tyynyä antamassa tukea erinäisiin asentoihin. He ovat jo hyväilemässä ja luopuneet päällimmäisistä asuistaan, kiihottavaa on nähdä miehen käden menevän nimettömiin ja ottavan ne pois. Näytös menee tietyn kaavan mukaan vaimon tahdosta, olemme järjestäneet tämän kymmenisen kertaa neljän vuoden aikana, ensimmäiset olivat hotellissa saman miehen kanssa. He hyväilevät ja samalla penis hieroo pillua, sen kostuttua menevät sisäkkäin ja jatkavat hyväilyä pienellä panoliikkeellä. Rouva haluaa miehen menevän alakertaan ja mies meneekin nuolemaan, parasta on nähdä ensimmäinen orgasmi, seuraavaksi alkaa paneminen, panevatkin monella eri tavalla, näistä ollaan otettu opiksi., panemien jatkuu miehen tuloon asti.

Miehellä on kestävyyttä kadehdittavan paljon, rouva nauttii siitä silminnähden, vaikkei sitä sano minulle ääneen, hymyillee kysyttäessä. Sitten pesulle ja kahvi on tippunut tämän  puolen tunnin aikana, siinä rupatellaan päivän asioita ja sovitaan puolen vuoden päästä tavataan tai joskus.

aloittaneet 

Vierailija
18/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri jolle maksan seksistä ei ole prostituoitu vaan normaali fiksu hauskannäköinen urheileva 24 v opiskelijakundi. Diilimme helpottaa hänen talouttaan ja minun 42 v asiantuntijatehtävissä toimivan komean introvertin miehen elämää kun saan seuraa sovittuun aikaan ilman vokottelumanööverejä.

Vierailija
19/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä seksistä maksavat  miehethän kuulostavat suorastaan priimamiehiltä verrattuna niihin miehiin, joista useimmilla palstamammoilla tuntuu olevan kokemusta.

Vierailija
20/36 |
06.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies, siis ihan jokainen maksaa seksistä.

Jotkut ikkunaverhoina, toiset jotka ovat viisaampia taas suoraan rahat käteen periaatteella.

Mutta jokainen mies maksaa muodossa tai toisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi