Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perhe sairasti kaksi viikkoa, minä hoidin kaiken

Vierailija
05.04.2023 |

Nyt minä sitten lopulta sain sen taudin, eikä täällä ole edes ruokaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinne. Passita mies tai lapset kauppaan tai tilaa itsellesi jotain ruokaa.

Vierailija
2/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on. Toivottavasti sulla on varaa woltata kotiin herkkuruokaasi. Tai puoliso voi itseasiassa valmistaa sitä lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinne. Passita mies tai lapset kauppaan tai tilaa itsellesi jotain ruokaa.

Naapurin mieskö? Olen ihan kuule heteromies.

Vierailija
4/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä miehen mies voi passittaa?

Vierailija
5/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassusti ihmiset olettaa, että Wolt ja Foodora toimii joka paikassa. Villi veikkaus, että se toimii noin 20% Suomen pinta-alasta.

Vierailija
6/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin mieskö? Olen ihan kuule heteromies.

Sori, palsta on aika naisvaltainen niin oletin, että olet nainen. Passita sitten vaimo kauppaan.

Vierailija
7/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne muut töissä ja koulussa? Pyydä, että tuovat, kun tulevat. Tilaa sillä välin jotain valmista.

Vierailija
8/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha mitä keskittyä kuraa, kukaan mies ei selviä kahta päivää tommosissa oloissa ainakaan ilman soittoa äiskälle. Kuolen nauruun.

Vierailija
9/9 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne muut töissä ja koulussa? Pyydä, että tuovat, kun tulevat. Tilaa sillä välin jotain valmista.

Mies on töissä ja koululaiset koulussa. Ihan hyvä niin, sentään tokenivat ihan säällisessä ajassa.

Olin ennen sairastumisia tyhjentämässä pakkastakin että saisin sen sulatettua ja siirrettyä ja taustankin siivottua, joten sielläkään ei tietenkään ole nyt mitään. Onneksi on niin kaamea päänsärky, ettei oikeastaan pystyisikiään syomään.

ap