Perhe sairasti kaksi viikkoa, minä hoidin kaiken
Nyt minä sitten lopulta sain sen taudin, eikä täällä ole edes ruokaa...
Kommentit (9)
Semmosta se on. Toivottavasti sulla on varaa woltata kotiin herkkuruokaasi. Tai puoliso voi itseasiassa valmistaa sitä lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinne. Passita mies tai lapset kauppaan tai tilaa itsellesi jotain ruokaa.
Naapurin mieskö? Olen ihan kuule heteromies.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinne. Passita mies tai lapset kauppaan tai tilaa itsellesi jotain ruokaa.
Minkä miehen mies voi passittaa?
Hassusti ihmiset olettaa, että Wolt ja Foodora toimii joka paikassa. Villi veikkaus, että se toimii noin 20% Suomen pinta-alasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mieskö? Olen ihan kuule heteromies.
Sori, palsta on aika naisvaltainen niin oletin, että olet nainen. Passita sitten vaimo kauppaan.
Onko ne muut töissä ja koulussa? Pyydä, että tuovat, kun tulevat. Tilaa sillä välin jotain valmista.
Haha mitä keskittyä kuraa, kukaan mies ei selviä kahta päivää tommosissa oloissa ainakaan ilman soittoa äiskälle. Kuolen nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne muut töissä ja koulussa? Pyydä, että tuovat, kun tulevat. Tilaa sillä välin jotain valmista.
Mies on töissä ja koululaiset koulussa. Ihan hyvä niin, sentään tokenivat ihan säällisessä ajassa.
Olin ennen sairastumisia tyhjentämässä pakkastakin että saisin sen sulatettua ja siirrettyä ja taustankin siivottua, joten sielläkään ei tietenkään ole nyt mitään. Onneksi on niin kaamea päänsärky, ettei oikeastaan pystyisikiään syomään.
ap