Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aitoja vela miehiä ei juuri ole

Vierailija
05.04.2023 |

Moni mies ilmoittaa nettitreffeillä lapsi kysymykseen en tiedä. Emt kielii varmuudella kyllä vastausta.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se poikkeavaa, että haluaa tehdä geneettisen itsemurhan. Se on joku vikageeni, harva miehistä toimii luonnonvastaisesti.

Vierailija
2/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin miehet voi tehtailla rajattomasti lapsia jotka ei vaikuta niiden elämään mitenkään joten helppohan siinä on sanoa että ihan sama, ja toiseksikin ne ovat valmiita sanomaan ihan mitä vaan saadaakseen kerran piparia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vielä ymmärtää, että on täysin eri asia haluta lapsia ja haluta hoitaa lapsia.

Vierailija
4/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. EN halua lapsia.

Vierailija
5/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. EN halua lapsia.

Sama täällä

Vierailija
6/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voivat vitkutella enemmän tämän asian kanssa. Eksäni oli suhteen alussa ihan varma, että haluaa lapsia. Sanoi jopa minulle ettei voi jatkaa suhdetta jos en tiedä varmasti itse, että haluanko lapsia. No sitten kun ystävät saivat lapsia ja hänelle valkeni millaista lasten kanssa eläminen oikeasti on mielipide muuttui aika nopeasti. :D

Vierailija
7/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua lapsia. En pysty tarjoamaan lapselle riittävää taloudellista tasoa että pärjäisi tässä yhteiskunnassa. Myös mt ongelmat periytyneet minulle äidiltäni ja viettänyt nyt jo 15v itsemurhaa pohdiskellen. Ei tällaista halua kenenkään kokevan, ei varsinkaan oman lapsen.

Vierailija
8/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on vela ja ihan varmistettu 🤣

Vierailija
9/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua lapsia. En pysty tarjoamaan lapselle riittävää taloudellista tasoa että pärjäisi tässä yhteiskunnassa. Myös mt ongelmat periytyneet minulle äidiltäni ja viettänyt nyt jo 15v itsemurhaa pohdiskellen. Ei tällaista halua kenenkään kokevan, ei varsinkaan oman lapsen.

Entä haluatko seksiä ja läheisyyttä?

Vierailija
10/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä haluatko seksiä ja läheisyyttä?

Seksiä saan kyllä sillon kun haluan ja kiinnostaa, läheisyyttä en ole kokenut koskaan.

Vierailija
11/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mieluummin velaton mies. Tai eikö ei vapaaehtoisesti lapseton ole varmempi valinta? Vapaaehtoisesti lapsettoman mieli voi muuttua. Ei vapaaehtoisesti lapseton on hedelmätön ja ei saa lapsia vaikka haluaisikin.

Vierailija
12/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään enää halua lapsia. Niitä on jo tarpeeksi.

Vierailija
13/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on jo 

Vierailija
14/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenvuotiaasta asti olen tiennyt, etten tule lapsia hankkimaan.

Olen nyt 45.

Vierailija
15/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnu koskaan lapsia. Oon kasvanu niin isossa sisarusparvessa että jäi traumoja ja oon jo moninkertanen eno ja setä.

Vierailija
16/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois halunnut lapsia mutta exä painosti aika raakasti ja nyt sitten on kiusannut vuosia minua estämällä näkemästä niitä lapsia tai olla mitenkään yhteydessä. Sairas tyyppi!

Vierailija
17/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voivat vitkutella enemmän tämän asian kanssa. Eksäni oli suhteen alussa ihan varma, että haluaa lapsia. Sanoi jopa minulle ettei voi jatkaa suhdetta jos en tiedä varmasti itse, että haluanko lapsia. No sitten kun ystävät saivat lapsia ja hänelle valkeni millaista lasten kanssa eläminen oikeasti on mielipide muuttui aika nopeasti. :D

Mun mies vissiin luuli että kun on valmistunut ja mennyt töihin ja ostanut kämpän, koiran ja farmariauton niin sitten haikara tuo pellavapäisen pojan ja lettipäisen tytön.

Sanoin että mä en hanki lapsia ikinä, paras jatkaa matkaa jos niitä haluat. Jäi kuitenkin ja nyt kaverien lapsiperhe-elämää seurattuaan totesi että hyvä kun jätti koko homman väliin, elämä on nyt niin hyvää.

Vierailija
18/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenvuotiaasta asti olen tiennyt, etten tule lapsia hankkimaan.

Olen nyt 45.

Samoin ja ja olen nyt 58 nainen. En ole kaivannut lastenlapsiakaan muiden hehkuttaen niitä. Ei ole yhtään kateeksi käynyt. Kaikki muu on paljon mielenkiintoisempaa kuin lapset. Ei kaikki saa iloa samoista asioista. 

Vierailija
19/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin löytyy yksi 100% velamies. Ei ole missään vaiheessa käynyt mielessäkään perheen perustaminen, eikä käy. Täytyy samalla myös todeta, että todella harvassa ovat lapsettomat vapaa naiset, jotka ovat myös veloja.

M_48

Vierailija
20/24 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sanoisi suoraan ettei halua lapsia suhde loppuisi alkuunsa.Ei siinä voi muutakaan sanoa.