Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset ovat niin avuttomia?

Vierailija
05.04.2023 |

Hirveän paljon julkisen sektorin palveluita. Julkisen sektorin koulutus, terveydenhuolto, kirjastot,... julkisen sektorin tukemaa liikennöintiä eli junia, busseja, laivoja,... julkiselta sektorilta tukiaisia, asumistukea, lapsilisiä, yritystukia,...
Eli aina vain lisää julkista sektoria, viranomaistöitä, verorahojen käyttämistä,...
Miksi? Ovatko suomalaiset jotain avuttomia pikkulapsia jotka eivät muutoin pärjää, eivät osaa huolehtia itse itsestään? Ovatko suomalaiset jotenkin vammaisia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Nytkin täällä palstalla on paljon keskusteltu vaaleista, joissa siis kansa valitsee itselleen poliitikkoja jotka johtavat sitä julkisen sektorin rumbaa. Paljon on ollut keskustelua joten varmaankin ihmiset ovat sitten myös paljon niitä juttuja seuranneet. No: jos niitä julkisen sektorin palveluita itse tarvitsee niin kaipa niiden johtajuusvalintojakin paljon seuraa. Mutta jos ei itse ikinä tarvitse julkiselta sektorilta yhtikäs mitään, eikä julkinen sektori ikinä mitenkään muuteskaan omaan elämään vaikuta - niin miksi ihmeessä myöskään seuraisi jotain ihmeen vaaleja? Eli onko politiikka ja vaalit tarkoitettu vain vammaisille ihmisille? Onko äänioikeus vain vammaisten tarvitsema juttu?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla