Onko smoothiekone eri kuin tehosekoitin?
Kommentit (13)
Minä teen aina smoothien sauvasekoittimella, ei siihen erillistä konetta tarvita.
Mua kiinnostaisi smoothiekoneen hankinta. Mikä laite teillä on käytössä?
On tehosekoittimia, jotka tekevät smoothien suoraan pulloon, tarkoittaako ap:n työkaveri sellaista?
Omalle lapselleni ostin sitten sellaisen tehosekoittimen, jossa on erikseen kannu ja pullo, eli molemmat vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi smoothiekoneen hankinta. Mikä laite teillä on käytössä?
Mulla on smegin smoothiekone. Hinta tosin on aika tyyris niin kannattaa katsella myös muita vaihtoehtoa https://yleiskone.com/smoothiekoneen-valintaopas/ Pääasia, että lapset tykkää ja saa vitamiineja niin ei haittaa.
Usein smoothie koneissa on se pullo missä juoma sekotetaan suoraan ja on usein myös pienempitehoinen. Tehosekoittimessa on kannu ja enemmän tehoa.
Mun äidillä on ns smoothiekone. Missä menee suoraan juotavaan pulloon, toinen kansi sekoittaa ja toisesta saa pulloon normikorkin. Äiti tykkää tästä. Hänen käyttöönsä sopiva. Pieni ja hänen aineksille sopiva, käsikäyttöinen, pitää painaa napista niin kauan kun haluaa sekoittaa.
Meillä taas on blenderi/tehosekoitin. Laadukas, automaattisesti pyörii kun valitsee ohjelman. Tämä sekoittaa kaiken tasaiseksi, ladukkaasti murskaa kaiken oli kyse pähkinöistä tai jäisistä marjoista. Saa 3 kertaa enemmän juotavaa kun tuolla äitini vempaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein smoothie koneissa on se pullo missä juoma sekotetaan suoraan ja on usein myös pienempitehoinen. Tehosekoittimessa on kannu ja enemmän tehoa.
eli smoothiekone parempi?!?
Riippuu käyttötarkoituksesta ja tarpeesta. Jos tekee vain mukaan otettavia smoothieita, se suoraan pulloon tekevä riittänee. Jos tarvitsee tehosekoitinta myös muuhun käyttöön tai haluaa enemmän tehoa tai tehdä isompia määriä kerralla, tavallinen tehosekoitin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli smoothiekone parempi?!?
Ai pienempi tehoinen parempi? Itse ajattelisin juuri toisin päin, tehokkaampi parempi. Viime kädessä oman tarpeen ja budjetin mukaan. Smoothie koneella tehdään vain smoothieita, tehosekoittimella voi tehdä asioita monipuolisemmin.
Kompakti tehoksekoitin on monipuolisin valinta ja ei vie tilaakaan niin paljoa https://minasydankoti.fi/kokemuksia-ninja-foodi-power-nutri-2-in-1/
Joillakin jää tehosekoitin kaappiin, kun kestäviä osia on monta. Smoothiesekoitin jossa terä on korkeissa, eli mahdollisimman vähän osia, on helpompi tiskata eli tulee helpommin käytettyä.
Mikä on tehosekoitin englanniksi? Onko se blenderi