MARIN JÄTTÄÄ PUHEEJOHTAJAN PAIKAN
Kommentit (1291)
Rotat jättää aina uppoavan laivan
Kyllä minä veikkaan että toinen lapsi tulee nyt pian, ennen kuin on liian myöhäistä siihen. Keskittyy enemmän perheeseensä hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi valtaosa suomalaisista äänesti viisaasti.
Oli hilkulla ei pimahteleva pm saanut jatkoa. Kun narsisti
jäi kolmanneksi, se tajusi olevansa rasittunut ja häipyi.
Toivottavasti kauas Suomesta, tankkaamaan iloa ja pölyä.Jos Marin on narsisti, niin on kyllä sitten Purrakin.
Mahtava logiikka taas mariinin pr-spämmijällä. Olisko siihen tiimiin kannattanut palkata jotain osaamistakin eikä vaan porukkaa joka spämmii passiivisagressiivista tähtityttöpääministerin puolustelua pitkin somea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, ensin kusee vihervasemmistokumppaniensa ja lopuksi vielä oman puolueensa muroihin.
Vihr ja vas saatiin jo kannatus notkahtamaan ja nyt myös demarit vaipunee kymmenen-viidentoista prosentin kieppeille.
Paitsi oman puolueensa muroihin, niin pissi linssiin myös äänestäjiä. Ja nämä vielä kiittää perään. Vähän kuin venäläiset.
. vaikka voissa paistaisi. Vai miten se lausahdus kuuluikaan ?
Kuunnelkaa nyt vähän itseänne Marinin vihaajat. Mä en ainakaan pystyis katsomaan peiliin, jos tollaista sontaa suoltaisin ihan kenestä tahansa ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että syytetään äänestäjien pettämisestä. Siinä vaiheessa kun äänestetään, eivät äänestäjät eikä ehdokas vielä tiedä kuinka vaaleissa käy.
Voi käydä hyvin tai vähemmän hyvin.
Jos ei puolue pääsekään hallitukseen, tai ei voi siihen mennä, niin sille ei sitten voi mitään. Mutta ehdokas saattaa silti päästä eduskuntaan. Ja nämähän olivat eduskuntavaalit.
Marinin kannattajien toive siis toteutui.Se, että ei kerro rehellisesti aikeistaan, on ihan selkeää äänestäjille valehtelua. Olisi sanonut ennen vaaleja että jättää puheenjohtajuuden jos ei voita. Silloin äänestäjät olisivat voineet tehdä valintansa parhaan informaation varassa. Nyt heitä huijattiin kun ei kerrottu olennaisia päätökseen mahdollisesti vaikuttavia seikkoja.
Naulankantaan kommentoit !
Sanna has left a building.
Kauan eläköön Sanna.
Emmekä mekään lyö lyötyä, emmekä juurikaan potki maassa makaavaa. Emmehän?
Sanna pelasi PS, Rick Purran pussiin. Ensin vei äänet kesk, vihreöt, vas "taktikoinnillaan" ja nyt kusi oman puoleensa. Tuplavoitto. Saattaa lähes miljoona äänestää olla himpun katkera. Aina ei saa , sitä mitä tilaa. Ei edes punaviherlandiassa.
Orposta taitaa tulla juoppo, kun su vaalivoitto, ti Natoon liittyminen ja ke täysi värisuora!
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaa nyt vähän itseänne Marinin vihaajat. Mä en ainakaan pystyis katsomaan peiliin, jos tollaista sontaa suoltaisin ihan kenestä tahansa ihmisestä.
No no, ei me vihata. Ei sinnepäinkään. Vai meneekö se niin että vain Sinun ja Marinin ihailijat ja kannattajat ovat oikeassa ja kaikki muut täysin väärässä ?
Miten noi vaalit menikään ? Ja rauhoitu ettet saa sydäriä kun Marin pisti sopan porisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee pari kuukautta ja jättää myös kansanedustajan paikan, kun äänestäjät ovat unohtaneet taktisen äänestämisen ja demarien ääntenkerääjänä toimimisen. Nyt jos eroaisi heti, näyttäisi jo liian härskiltä.
Onkohan kukaan taktisesti äänestänyt itse täällä esittänyt pahastumistaan nyt? Kuulostaa, että ne on ihan muut, jotka nyt paheksuu.
Ja kyllä, äänestin taktisesti demareita, eikä minua haittaa, että Marin luopuu puheenjohtajan paikasta, sillä sinipunahallitus on sillä lailla todennäköisempi.
Millä logiikalla keksit että äänestäjien huijaaminen tekisi demareista jotenkin todennäköisemmän hallituspuolueen?
Keskiaikaisten kivittäjien lauma tässä ketjussa. Ihan kun Monty Pythonin leffasta. Eipä ole ihmislaji kovin korkealle kehittynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Marin on ollut todella kovan paineen alla koko PM-kautensa ja haluaa varmasti rauhallisempaa, normaalimpaa elämää.
Sannahan sanoi että haluaa toisen lapsen.
Ei se tarkoittanut 2. lasta.
Vaan että haluaa toisen kuin se ensimmäinen joka ei kiinnosta yhtään :D :D
Vierailija kirjoitti:
Sanna pelasi PS, Rick Purran pussiin. Ensin vei äänet kesk, vihreöt, vas "taktikoinnillaan" ja nyt kusi oman puoleensa. Tuplavoitto. Saattaa lähes miljoona äänestää olla himpun katkera. Aina ei saa , sitä mitä tilaa. Ei edes punaviherlandiassa.
Orposta taitaa tulla juoppo, kun su vaalivoitto, ti Natoon liittyminen ja ke täysi värisuora!
Aurinko paistaa ja Sanna häipyy. Ei huono päivä perusulle
Ei kantanut vastuuta eikä kannatellut mitään. Kansalaiset itse joutuneet itseään kannattelemaan. Näkyy parhaiten terveydenhuollossa. Sanna on bilettänyt. Hoitoalalla ei ole ollut mitään juhlia kolmeen vuoteen, syyllistys hirveä jos joku meni baariin.
Ihmiset jätetty ihan yksin. Lapsellisia ohjeistuksia milloin mistäkin rokotusasiasta. Vastuu jää seuraajien kannettavaksi. Pane lapsi asialle jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, että syytetään äänestäjien pettämisestä. Siinä vaiheessa kun äänestetään, eivät äänestäjät eikä ehdokas vielä tiedä kuinka vaaleissa käy.
Voi käydä hyvin tai vähemmän hyvin.
Jos ei puolue pääsekään hallitukseen, tai ei voi siihen mennä, niin sille ei sitten voi mitään. Mutta ehdokas saattaa silti päästä eduskuntaan. Ja nämähän olivat eduskuntavaalit.
Marinin kannattajien toive siis toteutui.Se, että ei kerro rehellisesti aikeistaan, on ihan selkeää äänestäjille valehtelua. Olisi sanonut ennen vaaleja että jättää puheenjohtajuuden jos ei voita. Silloin äänestäjät olisivat voineet tehdä valintansa parhaan informaation varassa. Nyt heitä huijattiin kun ei kerrottu olennaisia päätökseen mahdollisesti vaikuttavia seikkoja.
Tämä. Kyllä minulla ainakin olisi huijattu olo jos olisin Demareita äänestänyt.
Saattoi olla OrPon ehto demukoiden hallituskelpoisuudelle. En ihmettelisi. Nyt saadaan vahaviiksistä valtiovarainministeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no, ei me vihata. Ei sinnepäinkään. Vai meneekö se niin että vain Sinun ja Marinin ihailijat ja kannattajat ovat oikeassa ja kaikki muut täysin väärässä ?
Miten noi vaalit menikään ? Ja rauhoitu ettet saa sydäriä kun Marin pisti sopan porisemaan.
En ole Marinin ihailija, enkä harrasta ylipäätään mitään henkilöpalvontaa. Olen normaali tolkun ihminen, joka ei kestä minkään poliittisen suunnan öyhöttäjiä ja vihaajia. Jotenkin eksyin tähän ketjuun, mutta nyt kyllä häivyn. Eihän tällaiselle viitsi kukaan normaali ihminen altistaa itseään.
Se, että ei kerro rehellisesti aikeistaan, on ihan selkeää äänestäjille valehtelua. Olisi sanonut ennen vaaleja että jättää puheenjohtajuuden jos ei voita. Silloin äänestäjät olisivat voineet tehdä valintansa parhaan informaation varassa. Nyt heitä huijattiin kun ei kerrottu olennaisia päätökseen mahdollisesti vaikuttavia seikkoja.