Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään palstailijalla ollut intialaista poikaystävää?

Vierailija
05.04.2023 |

Meille tuli yksi intialainen, ja se on ehdotellut treffejä. En oo oikein varma kiinnostaako. Onko kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannin kielisesä vidochatisssä jossa välillä käyn näitä Intinalaisia on älyttömästi ja skippaan hyvin nopeasti. jotenkin en jaksa niitä kuunnella tai edes katsoa.. Rallienglanti on paremman kuuloista kuin niitten eglannin molotus.

Joo, minäkään en jaksa kuunnella kun se puhe on niin pyöreänkuuloista. 

Kerran oli töissä videopuhelu Intialaisten IT nörttien kanssa ja meidän päässä katsoimme hömistyneinä toisiamme että ymmärtääkö joku mitä ne puhuu.. Oli sen verran erikoista enkkuu. Onneksi pari ymmärsi ja pystyi kommunikoimaan.

Mulla on näitä puheluita päivittäin, ihan helposti ymmärtää. Ei ole sen vaikeampi aksentti kuin muutkaan - kysehän on vain korvan tottumisesta.

Vierailija
42/61 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intialaiset eivät harrasta tyttö- tai poikaystäviä tai seurustelua. Vanhemmat ja lähisuku sopivat avioliitosta keskenään, kaikkein edistyksellisimmät vanhemmat antavat tavata puolisokandidaatin pari kertaa ennen kuin tehdään päätös, että edetäänkö kihloihin ja naimisiin vai jatketaanko etsintää eri teillä. Länsimaissakin pyrkivät noudattamaan vanhoja tapoja mutta ehkä vähän höllemmin.

Tämä alkaa olla vanhentunutta tietoa. Olin Intiassa projektia vetämässä ja tiimissäni oli enemmän rakkausliittoja kuin järjestettyjä. Etenkin kristityt menevät naimisiin ihan samoin kuin me eurooppalaisetkin. Myös ulkomaalaisia puolisoita oli osalla.

Lisäksi ryhmästä löytyi neljää uskontoa, myös ateisteja, ja kahdeksan eri äidinkieltä (ja jokainen puhui neljää tai useampaa kieltä sujuvasti). Oli rikasta, köyhää, maalta ja kaupungista eikä ketään olisi voinut yleistää samaksi massaksi vieruskaverin kanssa.

Jos siis jotain opin siellä asuessani, niin sen että kyseessä on niin uskomattoman monimuotoinen maa, että yleistyksen ovat mahdottomia ja jokainen ihminen on kohdattava yksilönä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intialaisia on jotain yli 1,2 miljardia, joten jonkun yksittäisen henkilön yksittäinen kokemus on tuskin yleistettävissä.

Kyllä se on kun kyse on intialaisten miesten suhtautumisesta naisiin.

Ja onhan monilla samanlaisia kokemjuksia.

Eipä ole. Olen tutustunut työni kautta todella suureen määrään (=satoja) intialaisia miehiä ja naisia. Joukossa on väkeä ihan joka lähtöön. Jotkut miehet voivat suhtautua hyvin ylimielisesti naisiin, toiset taas aivan päinvastoin. Intia on todella iso maa, jossa on paljon sisäisiä kulttuuri-, kieli- ja uskontoeroja. Lisäksi käyttäytymiseen vaikuttaa moni muu asia, kuten ihan missä tahansa.

Mä vedin lähes 30 intialaisen miehen tiimiä länsimaalaisena naisena ja kukaan ei kohdellut minua millään tavalla alentuvasti tai syrjien. Sitä en tiedä mitä keskenään puhuivat mutta enhän tiedä sitä kenenkään alaisen tai työkaverin kohdalla. Olen reilu pomo ja he olivat luotettavia työntekijöitä.

Vierailija
44/61 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö ne pyyhkii oikeaan käteen ja kättelee siksi vasemmalla vai kummin päin se meni?

Oikea on puhdas ja sitä käytetään syömiseen.

Vasen on likaisia juttuja varten, mutta ei siellä käteen pyyhitä. Vesi on käytössä kuten Suomessakin suurella osalla - onhan täälläkin kymmeniä keskusteluja bidee-suihkuista 😁.

Vierailija
45/61 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia on hyvä ja mielenkiintoinen kulttuuri.

Vierailija
46/61 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on huomattavan pieni muna.

Vierailija
47/61 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä intialaisia poikkiksia paljon?

Vierailija
48/61 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä intialaisia poikkiksia paljon?

Joillakin on. Ovat mukavia.

Vierailija
49/61 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisintä sakkia käytökseltään ja oletuksiltaan, mitä maa päällään kantaa.

Vierailija
50/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on intialainen poikakaveri ja me harrastetaan seksiä hänen kanssaan ja me tehdään lapsia 

Vierailija
51/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että intialainen mies ottaa ( melkein) aina vaimokseen intialaisen naisen omasta kulttuurista. Jos olet valkoinen länsimaalainen nainen ja sinulla on intialainen mies joka haluaa mennä naimisiin kanssasi ja appivanhempasi hyväksyvät sinut, niin voit pitää itseäsi onnekkaana. On ollut paljon tapauksia, jossa ollaan seurusteltu monta vuotta ja kuitenkin intialainen mies jättää länsimaalaisen ja ottaa naisen omasta kulttuurista. Tällainen on tosi yleistä myös arabimiesten keskuudessa. Puhun kokemuksesta.

Vierailija
52/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut ja rikkaammat intialaiset kohtelevat heistä alempana olevia ihmisiä kuin alinta saastaa, esim. joku palvelija tai siivooja ei ole edes ihminen heille...

Vierailija
53/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän ehdotellut treffeille minua ja ehdotellut että  tulisin yöksi hänen luokse 

Vierailija
54/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ja häntä sai pannakin. Hänelle tuli kuitenkin koti-ikävä ja hän lähti siksi takaisin Intiaan.

M49

Vierailija
55/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on häntä ikävä ja hän on Akku ja hän on pannut takaapäin 

Vierailija
56/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motin jaksossa sil nuorel naisel oli intialainen mies

Vierailija
57/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaiset ovat länsimaiden pahin ongelma ja suurin maah anmuuttajaryhmä. 

Vierailija
58/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele, ei ikinä.

Vierailija
59/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on heillä outoja tapoja ja naista sortavaa ajattelumallia. Kieli, jopa englannin, on aivan kauheaa. Haisevat hieman epämielyttävälle ja hygienia on heikko. Huono seksi oli lopullinen niitti ja onneksi pääsin ajoissa pois. 

Vierailija
60/61 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla poika kaverini kanssa yhdessä ja hän on minun tuleva aviomies rakastan häntä paljon 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme