Nyt PS:n kansanedustajissa on vähän enemmän naisia kuin aiemmin. Olisiko käytös
vähän sovinnollisempaa? Näillä naisilla on myös hieman vihreämmät arvot kuin miespersuilla keskimäärin.
Kommentit (23)
No eiköhän se ole aika selvä asia, jos yleistetään, naiset ajattelevat luonnostaan enemmän muita kuin itseään, myös ympäristöä.
Joo, selvästi pehmeämmät arvot näillä kuin persuilla yleensä.
Tosin perinteistä miespuolista äänestäjää voi nuo kaikki kasvissyöjät ja joukkoliikenteen kannattajat hieman ärsyttää.
Se Lapin ääniharava, Sara tms? Eikö hän loikannut jostain toisesta puolueesta?
Minä ihmettelen millä logiikalla Wille Rydman on "perussuomalainen", ei "tavallinen suomalainen" ole tollanen outo karmiva teinejä jahtaava hyypiö.
Puolueen naiset on perussuomalaisia, normaaleja suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen millä logiikalla Wille Rydman on "perussuomalainen", ei "tavallinen suomalainen" ole tollanen outo karmiva teinejä jahtaava hyypiö.
Jospa nyt lopetetaan tämä mustamaalaaminen. Eikö tästä jo ole oikeuden vapauttava päätös. Aika raukkamaista kaivella perätöntä.
On hassua ajatella, että sukupuolella olisi vaikutusta äänestyskäyttäytymiseen. Vaikuttaako myös muut yhdenvertaisuuslain syrjimiskriteerit äänestämiseen - ihonväri, uskonto, seksuaalinen suuntautuminen yms.? Tuota voisi kutsua rasismiksi/misogyniaksi/yms..
Ihminen äänestää niinkuin ihminen äänestää. Taustalla on varmasti hänen perhetaustansa, kaveripiirinsä yms. sosiaaliset taustatekijät.
Vierailija kirjoitti:
Se, että jotain lukee hyysärissä, ei tarkoita että se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Potkaistiin ulos kokoomuksesta.
Kokoomuksessa on vaikea toimia ideologisista lähtökohdista. Pöhinä ja kiva lisä cv:hen ovat tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän se ole aika selvä asia, jos yleistetään, naiset ajattelevat luonnostaan enemmän muita kuin itseään, myös ympäristöä.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolueen naiset on perussuomalaisia, normaaleja suomalaisia.Se, että jotain lukee hyysärissä, ei tarkoita että se on totta.
Minä en lue mitään hyysäriä, senhän näkee jo päältä ja asenteesta, ettei hyypiö ole tavallinen suomalainen mies.
He kaikki ovat sukupuolesta riippumatta yhtä p s y k o o s i s s a. Katujengit öyh, rajat kiinni öyh, impivaara öyh, rokotepelko öyh, yksisarvishoito öyh, translaki öyh, väestönvaihto öyh, avaruusliskot öyh, pedopizza öyh, tuulivoimalepakko öyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolueen naiset on perussuomalaisia, normaaleja suomalaisia.Jospa nyt lopetetaan tämä mustamaalaaminen. Eikö tästä jo ole oikeuden vapauttava päätös. Aika raukkamaista kaivella perätöntä.
No senhän näkee kilometrin päähän että tuo jätkä on nilviäinen pahimmasta päästä.
Aiheutti jo nuorisopoliitikkona kylmiä väreitä. Ei tosiaankaan voi kutsua perus(tavis) suomalaiseksi. Pappa betalar kusipää, pthyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolueen naiset on perussuomalaisia, normaaleja suomalaisia.Jospa nyt lopetetaan tämä mustamaalaaminen. Eikö tästä jo ole oikeuden vapauttava päätös. Aika raukkamaista kaivella perätöntä.
Oikeuden vapauttava päätös ei poista pedofilian rajoilla olevaa käytöstä ja ahdistelua. Persuille normimenoa, joten sopii sinne.
Vierailija kirjoitti:
Keskustasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No senhän näkee kilometrin päähän että tuo jätkä on nilviäinen pahimmasta päästä.
Aiheutti jo nuorisopoliitikkona kylmiä väreitä. Ei tosiaankaan voi kutsua perus(tavis) suomalaiseksi. Pappa betalar kusipää, pthyi.
Mutsis oli nilviänen ku sua teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeuden vapauttava päätös ei poista pedofilian rajoilla olevaa käytöstä ja ahdistelua. Persuille normimenoa, joten sopii sinne.
Joo mutta puolueen pitäs nimenkinnperusteella koostua tavallisista perussuomalaisista pulliaisista, ei mistään pervoista tai Wille Rydmanin kaltaisista kultalusikka perseessä-olioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheutti jo nuorisopoliitikkona kylmiä väreitä. Ei tosiaankaan voi kutsua perus(tavis) suomalaiseksi. Pappa betalar kusipää, pthyi.Mutsis oli nilviänen ku sua teki.
Naiset harvoin on nilviäisiä, eikä ole äitinikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutsis oli pedofiiiili ku sua teki.
Vierailija kirjoitti:
On hassua ajatella, että sukupuolella olisi vaikutusta äänestyskäyttäytymiseen. Vaikuttaako myös muut yhdenvertaisuuslain syrjimiskriteerit äänestämiseen - ihonväri, uskonto, seksuaalinen suuntautuminen yms.? Tuota voisi kutsua rasismiksi/misogyniaksi/yms..
Ihminen äänestää niinkuin ihminen äänestää. Taustalla on varmasti hänen perhetaustansa, kaveripiirinsä yms. sosiaaliset taustatekijät.
Aloituksessa puhuttiin kansanedustajista, ei äänestäjistä.
Valtavirrasta poikkeavaan puolueeseen liittyminen tarkoittaa naisilla, että he ovat keskimäärin sitoutuneempia puolueen tavoitteisiin kuin miehet.