Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sote-uudistuksen myötä oikomishoito täysin jumissa. Lapset odottaa raudat suussa, aikoja ei saa

Vierailija
05.04.2023 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin yksityiselle oikojalle

Hintalappu 5500 - 6000 € 😖

Vierailija
2/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottakaas kun korkkarit ja ps leikkaa sotesta, ei saa enää koko hoitoa julkiselta. Oikokaa ihan itse hampaanne pumm1t!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me mentiin yksityiselle oikojalle

Hintalappu 5500 - 6000 € 😖

Yksityistäminen on upeutta! Vastuu omasta elämästä, holtiton rahankäyttö ja sen sellaista! Tätä on lisää tiedossa kun kokoomus ja ps pääsee kunnolla vauhtiin. Kannattaa alkaa sitä massia säästämään ja rukoilemaab Jesseä ettei se kersa saa syöpää. Ne hoidot vasta kalliita onkin!

Vierailija
4/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusa halusi jokaiseen pieneen tuppukylään oman terveysaseman. Seurauksena kukaan ei enää saa hyvää hoitoa. Kaikkialla on pulaa henkilökunnasta.

Vierailija
5/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottakaas kun korkkarit ja ps leikkaa sotesta, ei saa enää koko hoitoa julkiselta. Oikokaa ihan itse hampaanne pumm1t!!!

No mikähän hallitus se tämän Soten runnoi läpi? Olkaa vain tyytyväisiä. On todella paljon työllistetty johtajia ja alijohtajia.

Vierailija
6/6 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikähän hallitus se tämän Soten runnoi läpi? Olkaa vain tyytyväisiä. On todella paljon työllistetty johtajia ja alijohtajia.

No niin, muistatko itse mikä?

Ei ollut Marinin hallitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä