Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! seksielämään lapsen syntymän jälkeen

Vierailija
28.11.2006 |

Meidän seksielämä kuihtui kokoon kun aloin odottamaan lasta. Raskauden alun jälkeen ei enää rakasteltu kun miehestä se tuntui jotenkin oudolta. No eipä ollut minullakaan silloin suuria haluja, joten annoin asian olla.

Mutta...

Nyt lapsi on jo 1½ vuotta ja seksi on tosi harvinaista herkkua. Rakastellaan ehkä n. 1 kerta kuussa joskus kaksi. Mutta kun se ei ole tarpeeksi.

Mies jo ihmettelee saanko seksiä joltain muulta kun en koskaan tee aloitetta, mutta kun mun ei tee mieli. Miestä rakastan ja haluan tuoda mielihyvää ja tyydyttää, mutta aloitteen tekeminen on tosi vaikeaa.

Kotona kaikki hommat jää minun tehtäväksi myös lapsen hoito ja olen yrittänyt sanoa että apua tarvitsen etten olisi niin väsynyt, mutta mies suuttuu siitä ja napauttaa että täytyy alkaa tekemään kotihommia enemmän. Ei siis ymmärrä mitä yritän sanoa...

Kahdenkesksitä aikaa ei paljoa ole. Lapsi kun on illalla saatu nukkumaan (minä nukutan kun ei suostu isin kanssa menemään nukkumaan) niin olen itsekin jo niin väsynyt ja puoliunessa ettei tule enää seksi mieleen.

Mutta kyllä seksin vähyys kalvaa mieltä.

Lapsen kyllä saisi yökylään mummolaan aina kun haluaa ja kahden kesksitä aikaa sillä tavalla saisi lisää, mutta kun minusta lapsen paikka on kotona eikä kylässä vain sen takia että vanhemmat saisivat rakastella kotona rauhassa.

Mitä siis teen? Olen esittänyt romanttista iltaa ulkona ja sen jälkeen mukavaa olemista kotona niin että lapsi on mummolassa, mutta eihän sitä voi aina tehdä kun " olisi rakastelun aika" .

Kuinka saan haluni takaisin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kotipiikana 24 h /vrk,vaan sinullekin kuuluu vapaata. Eihän kukaan jaksa innostua seksistä sellaisen ukon kanssa,joka ei tee kotitöitä.

Vierailija
2/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni tämä rassaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan silloin kun mies sellaista ehdottaa, koska mielestäni ei ole kohtuutonta antaa miehelle 15 minuuttia ajastaan. Nykyisin usein olen itse se aktiivisempi osapuoli, mutta olen kokenut myös haluttomuuskauden ja silloin oli mielestäni parisuhteen etu se, että otin itseäni niskasta kiinni ja annoin vaikka ei olisi huvittanutkaan. Mies oli paremmalla tuulella eikä tarvinnut kuunnella jatkuvaa vonkaamista. Minun mielestäni on väärin puolisoa kohtaan lopettaa seksielämä vain sen takia, ettei itseä huvita.

Vierailija
4/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensimmäisen lapsen raskausaika aktiivista seksielämässä ja esikoisen syntymän jälkeenkin (n. 3-4 kk:n päästä synnytyksestä), mutta kun toinen lapsi syntyi kaikki kyllä selkeästi muuttui.

Meillä lasten ikäero n. 1v7 kk ja jotenkin sitä ei tunnu ehtivän/tai jaksavan.

Ymmärrän tuntemuksesi.....

Vierailija
5/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä edes jonkinlainen seksielämä on parisuhteen suojelemista. Seksi kuuluu parisuhteeseen. Se on ehkä se ainoa asia joka nostaa parisuhteen ystävyyden yläpuolelle. Jos seksi katoaa, mitä teille jää? Minäkin ronskisti neuvoisin, että helmat korviin vaan, kyllä se halukkuus palautuu sitten aikanaan.

Vierailija
6/6 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanutkin vain sen takia että mies pysyy hyvällä tuulella, mutta nyt on alkanut valittamaan kun en itse tee aloitetta.

Sunnuntai-iltana olimme kumpikin valmiita rakastelemaan - piti vain odottaa että lapsi on nukkumassa, niin sitten ukko veti herneet nenäänsä jostain ihan tyhmästä asiasta jota en itse edes ymmärtänyt ja nyt sitten valittaa kun ei saa seksiä. Enhän nyt voi tehdä aloitetta kun ukko luulee että teen sen vain siksi että on pakko tehdä!