Kärsivä ilme naamalla
Viimeaikoina kasvoilleni on tullut jokin kummallinen etäisesti kärsivä ilme.
Sibeliusrypyn alkua ja juonteet poskiin. Juuri sellainen kuin kärsivällä ihmisellä on, tai millaiseksi naama väännetään jos sattuu oikein paljon. Ja nämä juonteet/rypyt siis näkyy tietyssä valaistuksessa.
Olen miettinyt onko minulla yöllä jotakin ilmeilyä, sillä päivällä en ilveile noin.
Voisiko stressi aiheuttaa tällaista? Minulla on ollut pitkään stressiä.
Kommentit (6)
Oletko tietäen tai tietämättäsi hampaiden narskuttelija? Silloin voit hyvinkin yöt pitkät purra hampaita yhteen kärsivä ilme kasvoillasi. Jos vaivan syy olisi tämä, voisi hammaslääkäri tekaista öisin pidettävän purentakiskon rentouttamaan kasvojen lihaksia. Tämä siis ensimmäinen ajatus, syy voi olla mikä vain.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietäen tai tietämättäsi hampaiden narskuttelija? Silloin voit hyvinkin yöt pitkät purra hampaita yhteen kärsivä ilme kasvoillasi. Jos vaivan syy olisi tämä, voisi hammaslääkäri tekaista öisin pidettävän purentakiskon rentouttamaan kasvojen lihaksia. Tämä siis ensimmäinen ajatus, syy voi olla mikä vain.
Kiitos huomiosta, enpä tiedä, ei ole ollut mitään tuollaiseen viittaavaa oiretta eikä kukaan ole koskaan kertonut että narskuttaisin hampaita öisin, tosin olen viimeiset 2v nukkunut yksin.. ap
Kiskot voi jopa pahentaa yöllistä yhteenpuremista.
Ai niinkuin Minna Kuukalla?