Mitä asiaa olet aina ihmetellyt?
Kerrotaan tänne asioita joita ei olla koskaan täysin ymmärretty. Itse en viitsi sitä kirjautuneena tänne kirjoittaa. :D
Kommentit (14)
Sitä miksi persujen pääprogandisti Turkkila ei saanut kuin noin 400 ääntä Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan ymmärtänyt miten joku käyttää kaiken aikansa vauvapalstalla olemiseen. Mitä hän siitä saa, muutakuin päänsäryn. Vinkvink
En minä ole täällä kuin tunnin, pari päivässä, en kaikkea aikaani. :D
Kyllä se on kateus. Ja se miten joillekin ihmisille ko. tunne on niin itsestään selvä, kuin ilo tai suru, että eivät pysty hyväksymään ettei joku koskaan tunne kateutta.
En ole koskaan ymmärtänyt, miten kukaan voi olla vasemmistolainen? Täysin epälooginen ajattelumalli. "Muilla ei saa olla mitään, mitä minulla ei ole, mutta kaikki se, mitä minulla on, on sallittua."
Vaz-za-rit painattaa maastureillaan kesämökeilleen, joten on ok omistaa maasturi ja kesämökki tontteineen. Sen sijaan on törkeää omistaa parempi auto kuin maasturi, puhumattakaan suuremmasta maapinta-alasta kuin mökkitontti. En ymmärrä, en... Kateuteen perustuva uskonto, anteeksi, poliittinen suuntaus.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miten kukaan voi olla vasemmistolainen? Täysin epälooginen ajattelumalli. "Muilla ei saa olla mitään, mitä minulla ei ole, mutta kaikki se, mitä minulla on, on sallittua."
Vaz-za-rit painattaa maastureillaan kesämökeilleen, joten on ok omistaa maasturi ja kesämökki tontteineen. Sen sijaan on törkeää omistaa parempi auto kuin maasturi, puhumattakaan suuremmasta maapinta-alasta kuin mökkitontti. En ymmärrä, en... Kateuteen perustuva uskonto, anteeksi, poliittinen suuntaus.
Terve! Sinulta jäi Turkkilan vaalitulos kommentoimatta. Palataan vielä siihen ja ajetaan vasta sitten nelipyöräluisussa FHRA-bileisiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kateus. Ja se miten joillekin ihmisille ko. tunne on niin itsestään selvä, kuin ilo tai suru, että eivät pysty hyväksymään ettei joku koskaan tunne kateutta.
Joo kateutta en minäkään kykene ymmärtämään. Itseltäni vaan jotenkin puuttuu kyseinen ominaisuus kokonaan.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt, että me veronmaksajat maksetaan miljardien maataloustuet ja syödään maailman kalleinta ruokaa. Tämä yhtälö ei ratkea päässäni, vaikka minulla on kymppi matikassa.
Miksi pahat pääsevät päättämään, haavistot ,orvot, sipilät. turskat
-Meiltä loppuu syntyvyys näiden takia.
Että miten persut ovat niin äärettömän tyhmiä. Säälittää niitten tyhmyys.
Mustasukkaisuus. Ihmistä ei voi omistaa.
Vierailija kirjoitti:
Me XU:laiset olemme tuosta vapautuneita. Kyse on siis parinvaihtajista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me XU:laiset olemme tuosta vapautuneita. Kyse on siis parinvaihtajista :)
Parinvaihto jos mikä saa kyllä mustasukkaisuuden loppumaan, harmi vaan ettei ne koskaan mene noihin kuvioihin joiden pitäisi mennä.
En oo koskaan ymmärtänyt miten joku käyttää kaiken aikansa vauvapalstalla olemiseen. Mitä hän siitä saa, muutakuin päänsäryn. Vinkvink