Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**~ELOKUUMEILIJAT tiistaihin 28.11~**

28.11.2006 |

aloittelee Tutti kp 27/28-32 dpo7, ei oireita erikoisia...tänään aconit tulleepi postissa luultavasti ja saa nähdä pystynkö olemaan testaamatta (aikasintaan pe aattelin ellei tätsy tuu).

Niin ja huomenta elokuumeilijat :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Tää pino tarttis nyt jonkun, joka laittaa plussajunan liikkeelle.

).( valitettavasti minusta ei siihen taida olla, en nyt vielä virallisesti heittäydy kyydistä, mutta siihen suuntaan ollaan menossa. Täti tekee tuloaan, tulisi nyt niin päästään uutta putkeen :) Kirjaimellisesti..

Plussabdbdbdbdbd kaikille

Saga kp 29/28-35

Vierailija
2/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti:Peukkuja jotta täti eksyis eikä sinne löytäis.Mä en varmaan pystys näppejä pitämään erossa tikuista.

Saga77 kans samoilla ajatuksilla et voishan se plussa tili jo aueta,jännityksellä odotetaan onko tutti vaiko joku muu kuka sen aukaisee.

).( Täällä menossa kp 22/26-30 eli piinaviikko menossa,oireita ollut vaik toisille jakaa taas,mut en halua mopoa karkuuttaa tallista.Jos sen erehtyy tekemään niin kuiteskin saa päin naamaa kylmän pyyhkeen,joten eipäs toivota liikoja vielä.Itsenäisyyspäivänä jos sallis itsensä testata sitten jos siltä tuntuu.

Peukkuja kaikille piinailijoille ja paljon plussapölyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiä täällä kuumeisesti odotellaan kp 28/27-29. Kahtena yönä on nukuttanut 11 tunnin verran! Ihan mieletön väsymys päällä. Viime yönä kyllä valvoin vähän aikaa kun menkkamaiset kivut vaivasivat :( En usko et on tällä kierrolla tärpänny mikä on toisaalta varmaan hyväkin et on km:n jälkeen yksi kierto ainakin taukoa ennen uutta raskautta?!

Plussaonnea kaikille!! Itse tipun tästä joukosta pois, kun (/jos) täti tulee...

Vierailija
4/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nimittäin ruokakauppareissulla eilen rfsu:n raskaustestin (tämä olikin uusi minulle), ja tein puhtaan nega-testin tänä aamuna. Vielä ei ole kuitenkaan toiveita heitetty nurkkaan, kun oletetusta oviksesta ei vielä ole kulunut kuin 12 päivää. Tosin, simppoja ei juuri silloin lähtenyt liikenteeseen... On ihan semmonen olo, että ei ole tästä kierrosta tärpännyt.

Huomasin tuossa, että kaapissa oli 8 aconin ovistestiä, jotka on jäänyt edelliseltä raskausyritykseltä, ja niissä on viimeinen käyttöpäivä 1/2007. Täytyypä käyttää ne sitten pois heti ensi kierrossa, jos /kun sinne vielä mennään. Onkohan kukaan käyttänyt vanhentuineita testejä, ja voiko niihin ollenkaan luottaa? Aattelin vaan, että jos käyttää vaikka kuukauden vanhoja, niin onko se sitten yhtä tyhjän kanssa.

Raskausoireita ei näy eikä kuulu. Edellisessä raskaudessa tais olla just rinnat, mistä ensin päättelin, että nyt taitaa olla onni lykästänyt! Menkat oli myöhässä 1-2 päivää, kun tunsin itteni Dolly Partoniksi, vai mikä se olikaan... Nyt ei ole kyllä minkäänlaisia oireita, mutta onneksi tätiä ei vielä kuulu!

Edelleen plussaonnea kaikille toivotellen:

vikli80 kp 30/??(30-32?)

Vierailija
5/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kärvistellään vielä, menossa kp 25/25-28 enkä malttais pitää näppejä erossa testistä... Tuntuu et täs kierrossa on ollut kaikki mahdolliset ja mahdottomat oireet, menkkakipuilua ollut jo yli viikon ja tosi voimakasta sellaista, äklötystä, huimausta jne. Ei ihan tavallista mulle näin voimakas oirehdinta ja oon hieman huolissanikin et onko jotain vialla. Lopetin syyskuussa pillerit joten voipi varmaan vaikuttaa sekin vielä... Onko kokemusta kellään tällaisesta?

Vielä tosiaan niitä raskaustoiveitakin elättelen, mut en uskalla tehdä testiä. Ihmetyttää kyl tuo valkovuoto, ei yleensä niin runsasta. Jostain hormonimuutoksista kertonee myös et pillereiden lopettamisen jälkeen on tullu pariin otteeseen rinnoista tippa maitomaista nestettä kun puristaa..??

Onnittelut vielä Ednalle plussasta :))!! Toivottavasti saadaan niitä paljon lisää tähän pinoon..

Vierailija
6/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetyksen lopettamisesta on aikaa jo reilu puoli vuotta...

Vierailija
7/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin tuli/tulee rinnanpäistä maitomaista eritettä, kun olin tehnyt raskaus testin ja positiivinen oli... Aikasta varmaan uskoisin että olet raskaana...:0)

Pidän sulle peukkuja ja tietty kaikille muillekkin plussa onnea...

t.vieraileva tähti tuolta heinähelistimistä sadetar 6+5

Vierailija
8/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on kanssa täällä oireita jos jonkinlaisia..

Maha on kipee(alavatsa), valkovuotoa on ja riittää!Ei ole tuntojakaan että ois menkat tulossa...tms...

Mutta en testaa vastako viikonloppuna jos ei täti ole kurvannu sitten kyllään.

Ja sitten tuo väsymys...mä nukuin viime yönäkin 12 tunnin yöunet ja vieläki väsyttää, ajattelin mennä päikkäreille pojan kanssa...huomenna pitääki sitten herätä jo 4.30 ja olla 6.00 töissä, toisella paikkakunnalla...huoh..miten ikinä mä pääsen sängystä ylös noin aikasin...

Ei auta, nyt paapimaan.

Plussatuulia kaikille ja toivotaan ettei se täti löydä ketään!

Vierailija
9/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te saatte noita herkempiä raskaustestejä?

Siis kun täältä mein tuppukylästä kun ei saa ko apteekin omaa testiä ja sitten predictoria ja sitten se mikä blue juttu se nyt olikaan...=)

Mä vaan aattelin että testaanko sitten herkemmällä vai sitten vaan tolla apteekin omalla testillä?

Siis jos se täti ei kurvaa paikalle..

Esikoista oottaessa plussa tuli kyllä ihan helposti jo tuolla apteekin omalla testillä.

Vierailija
10/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitähän on monta jotka piinailevat tällä viikolla, toivottavasti joku myös saa lähtöpassin odotuspuolelle; )

Sitten omaa napaa; väsymystä (ympärivuorokautista)...*haukottelee*, lämmöt koholla yli 37, ja rintojen aristus...eli ihan kuinka vain voi olla; tädin tuloa enteilee, flunssaa, syysmasennusta; )

Testitkin tuli tänään postissa, olisi varmaan syytä antaa ne miehelle takavarikkoon, eipä tulisi ainakaan turhia pettymyksiä...no aikaisintaan testailen sunnuntaina ellei tätsykkä ole saapunut sitä ennen.

-Happy kp 24/26-28 dpo10 yk2

Vierailija
11/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän aikaa kirjoittaa kun esikoinen nukkuu. Eipäs ole tullut aikoihin kirjoiteltuakaan. Tuntuu että teillä muilla sattuu ja tapahtuu ja mulla ei sen kummemmin ole kerrottavaa. Onnittelut heille jotka on plussannut. Tuntuu että onkin mennyt aika kauan viimeisistä plussauutisista jospa niitä sitten kohta tulisi ryminällä.

Meitsi testailee tuossa itsenäisyyspäivän tienoilla. Raskausoireita ei ole ollenkaan. Vaikka tuntuu, ettei niihin paljon kannata uskoa ennen kuin plussa tärähtää testiin. Itsellä ainakin viime kuuussa muka niiiin hirveesti oireita ja negahan sieltä tuli. Ei ole sitten tässä kuussa tullut paljon mietiskelytä noita oireita.

Minulla on aika epäsäännöllinen kierto ja kaikenlisäks piiiitkä. Eli on tosi vaikeaa tietää millon pöllytellä peittoja. Joka toinen päivä tyyliin ei meillä kyllä onnistu. Iltaisin on niin väsynytkin että ei jaksais mitään tehdä. Esikoisella kolmas antibioottikuuri menossa ja kohta varmaan lähdetään tuonne Vaasan Mehiläiseen putkitukseen ja kitarisojen poistoon. Mutta toivottavasti ne pari yrityskertaa osui oikeaan ajankohtaan :).

Näkemisiin..

Vierailija
12/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näköjään piinailee tällä viikolla. Paljon plussasäteitä!!!

Meilläkin esikko sairastelee. Virukset jylläävät. Töistä tulee oltua liikaakin pois, mutta minkäs tälle voi. Toisaalta ihan mielellään sitä jäisi taas kotiin ihan kokonaan.

).( Minulla piinaviikko on edessä ensi viikolla. Kp19/26-35. Luulen, että oviksesta on nyt 7 päivää. Ja koska viikon kuluttua on juhlat, testaan niitä ennen. Vaikka olenkin autolla liikenteessä, niin haluan tietää, voiko edes glögiä maistaa. Muuten piinailua voi kestää kauankin ellei täti pärähdä aikaisin. Nyt jo rinnat alkavat paisua ja vähän aristaa, mutta se ei kerro mitään suuntaan eikä toiseen. Näin on käynyt ennenkin ihan tavallisissa kierroissa, joissa täti on tullut sitten voimalla kylään.

Vierailija
13/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä sitten taas, voi saamari että piti mennä testailemaan. Kp siis 27/28-32 (ovis tuli kyllä aika myöhään). Nega Acon10 ja tiirailemalla tiiraillut kirkkaassa valossa jos ees viivanpaikka näkyisi. Mulla ei oo ton testailun kanssa yhtään itsekuria varsinkin jos kaapissa herkempiä testejä. Säälittävää, mutta joo pitää ootella...tätitylleröä.

*rupee naurattamaan tää oma hätäily*

Vierailija
14/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että parin tunnin kuluttua siihen se " viivanpaikka" tuli, eli väritön ohut juova. Tiedän ettei se tarkoita mitään (eikä sais testiajan jälkeen tuijotella)...mutta enivei ;)

Vierailija
15/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hilajiseloa on ollu meikäläisellä, kun kestää se masennuksesta selviäminen aina aikansa.. Ja muutenkin on niin tylsää aikaa nää alkukierrot.

no tänään sain jo ovistestiin aika hyvän viivan ja jos kerrankin onnistuu kaikki nappiin niin ovis on sitten tulossa muutaman päivän sisällä. Ovisplussa ilmestyy varmaan viimestään ylihuomenna tän päiväsen mukaan.

toki voin olla väärässäkin, muta ei auta muu kuin toivoa parasta..

Sillä välin hurjasti onnea plussanneille ja plussaonnea muille!

piipaa kp 9/28

Vierailija
16/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kirjotit olevas tyytyväinen tuohon sylkitestiin tässä joku aika sitten ja sun innoittamana mäkin rupesin oikein kunnolla sitä kapinetta tutkimaan.

mä tilasin sen tuossa kesällä enkä kuollaksenikaan oo tajunnu miten siitä muka mitään näkee.. Kirosin vaan taasd typeryyttäni, kun menin tuhlaamaan..

no sitten sun kirjotuksen jälkeen rupesin googlettamaan ja löysin neuvon missä käskettiin laittaa silmä siihen linssiin miltei kiinni ja johan alko valkenemaan! =)

Mä oon vaan kauempaa tihrustanu tähän asti.

Ilmeisesti se vaan ei nyt näytä oikein, kun käytin clomeja, mutta aion silti seurata mitä tapahtuu. Eilen oli ihan selkee nega, mutta musta tänään siinä oli jo selvää muutosta vaikkakin pientä, havaittavissa!

Vierailija
17/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nega tuli, huoh :´(...

Vierailija
18/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kp 28/30-45. Ovis oli vasta 10pv sitten. Oli ihan pakko testata tänään, niin malttamaton olin.. Aconilla, ja erittäin selvä nega tuli..

Voi että sitä kun toivoo niin kovasti ja kieltämättä ajatukset koko ajan tässä asiassa pyörivät (mikä ei kovin järkevää ole), niin eipä malta odottaa. Ja sitten kun vielä koko ajan itseään tarkkailee ja kuvittelee kaikkea. Sinnittele nyt sit tässä!

No nyt kyllä yritän hillitä itseni ja testaan seuraavan kerran loppuviikosta, ellei menkat ala sitä ennen!

Vierailija
19/19 |
28.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaviesti ennen nukkumaanmenoa. Kauhea väsy. Esikon (n.3v) takia pitänyt valvoa ja nukkua huonosti viime yöt. Käytiin tänään lääkärissä ja keuhkoputkentulehdusta se on pikkuisella, voi voi. No jospa antibiootit nyt purisivat. Ja kotiin jään nyt pariksi päiväksi ja mies sitten taas perjantaiksi.

Täällä moni piinailee, hui kun jännää. Negojakn on testattu, toivottavasti muuttuisivat vielä plussiksi jokaikinen!

Itsellä tuntui autosta noustessa outoa repäisevää kipua alavatsalla vasemmalla puolella. Oviksen kyllä oletin olleen kipujen perusteella oikealla puolella, voisko kiinnittymisyritys silti olla vasemmalla puolella? Saahan sitä toivoa. Lämpökäyrä ei kovin kaksinen ole, mutta eihän sitä tiedä tietysti. Ainakin voi toivoa taas pitää yllä, kun mukamas jotain oiretta on.

Punaviiniä olen nyt oviksen jälkeen siemaissut n. puoli viinilasillista joka ilta siinä toivossa että auttaisi kiinnittymistä. Sitten laittanut iholle sitä jenkeistä tilattua luontaisprogesteronivoidetta. Siinä on progesteronia n. 30mg päiväannoksessa. Katsoin että se onkin siis samaa luokkaa niiden terojen kanssa. Olin kuvitellu teroissa olevan paljo enempi progesteronia. Tosin en tiedä miten tuo voiteena imeytyy ja voiko muutenkaan niihin teroihin verrata. No psykologinen apu ainakin on, kun voi kuvitella olevan jotain apua.

Iloista viikonjatkoa kaikille ja paljon tärppejä!

Koralli73 kp 19/n.26 5-6dpo yk5