Nyt, kun jäätelön syönti kiihtyy heitättekö paperit maahan vai roskikseen, rehellisesti?
Valitettavan moni heittää maahan tai pensaaseen. Miksi ihmeessä? Itse kannan roskat käsissäni niin kauan kuin roskakori tulee vastaan.
Kommentit (39)
Oudointa on, että sitten katsotaan oudosti jos itse keräilee niitä roskia maasta ja laittaa roskikseen. Sekö se on se yleinen asenne, että roskat maahan vaan = normaalia.
Olen ihan normaaliälyinen ihminen, joten roskiin laitan roskat.
Yleensä roskikseen. Jos ympäristö vi..tuttaa ja olen ehkä tavannut ällön ärsyttävän ihmisen saatan toimia luonteeni vastaisesti ja nakkaan maahan, vaikka joku "viaton" olisi katselemassa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus linnut levittää roskia roskiksesta siihen lähelle.
Roskiin roskat.
Tämä. Kaikki roskat ei ole ihmisten pudottamia.
Aina roskiin. Jos roskista ei heti näy, kannan vaikka kotiin asti.
Eri juttu on se, että täällä Espoossa linnut (lokit, pulut ?) Levittelevät roskia, mikäli vain pääsevät käsiksi, jos roska-astia on liian täysi.
Ei anna sielu periksi sille, että maahan heittäisin. Vain purukumi saattaa päätyä maahan.
Roskiin siis. Vain urpo aliälyllinen heittää roskia luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna sielu periksi sille, että maahan heittäisin. Vain purukumi saattaa päätyä maahan.
Roskiin siis. Vain urpo aliälyllinen heittää roskia luontoon.
Tsempaa vielä vähän. Myös purkka kuuluu roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi tulla edes mieleen heittää maahan?
aika monella, kun katselee lenkillä tienvarsia.
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran, kun pikku lapsi sanoi äidilleen: ei saa heittää papereita maahan. Äitinsä päästi vaan remakan naurun. Lasta oli selvästi joku järkevä aikuinen neuvonut.
No huhhuh. Toivottavasti lapsi ei ala matkia yksinkertaista äitiään.
Rehellisesti, jäätelön paperit heitän aina roskikseen, sen puutikun saatan nakata jorpakkoon jos roskista ei lähellä
Lumet on alkanut sulaa ja voi että sitä surullista näkyä. Ärrän kahvimukeja, tupakka-askeja jne. tien vierustat täynnä. Aikuiset ihmiset, mikä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, jäätelön paperit heitän aina roskikseen, sen puutikun saatan nakata jorpakkoon jos roskista ei lähellä
Osta Tuutti niin ei jää edes tikkua luontoon.🙂
En osta paperijäätelöitä, vaan irtojäätelöä, jos haluan syödä jädeä kotini ulkopuolella. Kupit heitän tietysti roskiin.
Litran pakkauskoossa. Kartonki keräyksee
Ihan outo aloitus. Heittääkö ap siis kadulle?
Itse syön noin yhden jäätelön kesässä, ja se on pallojäätelö.
Heitän roskat tuonne luontoon, kyllä ne joku vanhus ne sieltä sitten kerää.
Aina roskiin, ihan itsestään selvyys ollut aina. Jos ei ole roskista lähettyvillä niin ei se jäätelöpaperi niin paljon paina ettei jaksaisi vaikka kotiin asti viedä.
Joskus linnut levittää roskia roskiksesta siihen lähelle.
Roskiin roskat.