Unelmahäät 2023 OFFICIAL
Mihin edellinen ketju katosi? Asiallisia kommentteja tämän kauden pareista.. ja viimein kaikki on hyvin!
Kommentit (1048)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaisu vastaanotto häävierailta kirkossa. Kotimatkalla riittää puhumista näistä häistä.
Eipä kirkkokansa ollut paljon pukeutumiseen satsanneet.
Hupparia, ruutupaitaa, ym.
Tunnistin yhden ihmisen, enkä ihmettele yhtään tota meininkiä 😒
Onnetonnykijä kirjoitti:
Minun käy tätä mimmiä sääliksi. Voi olla ettei ole paremmasta tietoa, hän laittaa häitään sillä tiedolla ja taidolla mitä hänellä on. Ei näytä olevan ketään auttamassa. Hänen jännitys ja ilo halpiskorviksista ja -kengistä on liikuttavaa.
Jep ja ystävä huokailee vieressä ihastuneena.
Reppanoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mä en enää kestä😂mistä näitä sikiää? Mitähän nää olettaa katsojien ajattelevan ;unelmahäistään;?
Et tykätään ja ihaillaan??Eipähän ole pönötyshäät.
Tosin ei nuo rennoiltakaan vaikuttaneet.
Morsian puhuu kuin olisi koko ajan pinna piukeena. Sais pelätä milloin katkeaa ja kuinka monta ruumista tulee.
Vaikka miehestä sai suht rauhallisen vaikutelman, niin mua ahdisti joka kerta kun otti morsion suuteloon. Kovakourainen niskaote ja väänsi naisen päätä itseään kohti. *Puistatus*
Morsiammella oli paljon outoja arpia. Oliko itse viillelly vaiko ollut puukko hippasilla..
En yleensä vieraista sano mitään, mutta mitä ihmettä se porukka oli? Jostain syvältä itä-suomen sisäsiittokylästä?
Hämeenlinnasta ovat
Odotin koko ajan, että morsian vastaa papin kysymykseen: " V...u tahdon, s..tana!". Olis niin sopinut kuvaan.
En voi mitään mut tää on kyl parasta viihdettä😂
Mistä näitä morsiomia riittää? ???
Juntit kokoontuvat.
Asunto oli kyllä järkyttävässä kunnossa.
Onko jotain päihde porukkaa kenties?
Hennan Ja Mikon häissäkin oli enemmän tyyliä.
Ei siinä.
Kukin tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, mä en enää kestä😂mistä näitä sikiää? Mitähän nää olettaa katsojien ajattelevan ;unelmahäistään;?
Et tykätään ja ihaillaan??Eipähän ole pönötyshäät.
Tosin ei nuo rennoiltakaan vaikuttaneet.
Morsian puhuu kuin olisi koko ajan pinna piukeena. Sais pelätä milloin katkeaa ja kuinka monta ruumista tulee.
Vaikka miehestä sai suht rauhallisen vaikutelman, niin mua ahdisti joka kerta kun otti morsion suuteloon. Kovakourainen niskaote ja väänsi naisen päätä itseään kohti. *Puistatus*
Morsiammella oli paljon outoja arpia. Oliko itse viillelly vaiko ollut puukko hippasilla..
Ystävätkin näyttivät jotenkin niin reppanoilta ja osa anteeksi vaan narkkareilta.
Säälitti hieman, mutta oli varmaan heille hienot häät.En yleensä vieraista sano mitään, mutta mitä ihmettä se porukka oli? Jostain syvältä itä-suomen sisäsiittokylästä?
Hämeenlinnasta ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiki iha paskanen
Mua ahdistaa tämä. Olis ihan painajainen joutua tuollaiseen elämään. Krapuloissa raahaudutaan johonkin pizzeriaan ja kaikki on niin nahistunutta kuin olla ja voi.
Seurustelin nuorena pojan kanssa jonka koko suku oli vastaavaa porukkaa. Tyyppi oli tosi kiva mutta alkoi ahdistaa se heidän elämäntyyli. Samanlaista elämää tuntuu viettävän vieläkin, mutta ei kai siinä mitään jos itse viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Juntit kokoontuvat.
Asunto oli kyllä järkyttävässä kunnossa.Onko jotain päihde porukkaa kenties?
Ei siinä.
Kukin tavallaan
Tässä jaksossa ei sentään huudettu ja kiroiltu lapsille.
Ei siinä tyylikkyys auta...
Ikävästi kirjoitettu kommentteja. Jokainen tekee omanlaisensa häät ja tärkeintä että rakastavat toisiaan ja avioliitto kestäisi. Morsiamesta tuli kaunis ja sulhanen myös kivan oloinen kunnon töitä tekevä mies. Morsiamen kova kiroilu häiritsi mutta kauniisti lauloi :) Kiva vain kun erilaisia ihmisiä otetaan ohjelmiin. Onnea ja pitkää liittoa avioparille.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy juttu:
https://www.hameenlinnankaupunkiuutiset.fi/nakoislehti/
Ei tainnut morsio Stockan ovista kävellä useampaan kertaan ulos, kun kuvattiin. Ihan oli paikallinen Tokmanni shoppailupaikkana..
Vierailija kirjoitti:
Juntit kokoontuvat.
Ei siinä.
Kukin tavallaan
Enemmän ja vähemmän päihdeporukkaa niin hääpari kuin vieraatkin. Tiedän yhden pariskunnan ystäväpiiristään ja ihan samanlaista meno on heilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntit kokoontuvat.
Ei siinä.
Kukin tavallaan
Enemmän ja vähemmän päihdeporukkaa niin hääpari kuin vieraatkin. Tiedän yhden pariskunnan ystäväpiiristään ja ihan samanlaista meno on heilläkin.
Minäkin tiedän yhden jaksossa esiintyneen henkilön valitettavasti.
Luulee olevansa kaikkien yläpuolella ja erittäin vttumainen ihminen 🤮
Wt...
Saiko tää morsian mitäån apuja kaasolta? Kutsutkin tekivät itse. Ei tajunnut kirkossakaan ottaa kimppua.
Mikään ei tapa juhlatunnelmaa niin kuin kertakäyttöastiat.
Lisäksi ihmettelin, kun morsian oli ostanut olkaimettoman puvun ja sitten oli olkaimelliset rintsikat.
Mutta kaiken kaikkiaan hyvä jakso!
Vierailija kirjoitti:
Saiko tää morsian mitäån apuja kaasolta? Kutsutkin tekivät itse. Ei tajunnut kirkossakaan ottaa kimppua.
Näkyhän ne yhdessä kohtaa ainakin koristelemassa hääpaikkaa, ja morsianta meikkaavan hääaamuna
Jokainen tyylillään, mutta ei hitto taas🤣 😆
Kertiksiä, yks pieni kakku ja niin aitoo wt meininkiä taas ja tietenkin v alkuista sanaa hoettiin ja vedettiin rööööökiä 🤣🙈🙈
Tokmanni, puuilo ja ninjasta korut
(vit tu kun tulee häät kalliiksi saa tana)
🥳